Неудовлетворительная/низкая скорость "Домашнего Интернета" / Нестабильный Ping / Обрывы соединения / Потеря пакетов



Показать первую публикацию

1219 Ответы

Уровень пользователя 2
Каждый день даю заявку,утром ответ в смс-проблемы отсутствуют.Отличное решение вопроса.

Ситуація аналогічна. Стандартні відписки - то термін розгляду заяви подовжено, то ні з того ні з сього, без контактів зі мною, відписують, що проблема усунена 😆 мол тіштеся. І давай все по новій із тими заявками на оператора.
Уровень пользователя 2
на мене ображаються, коли я стверджую, що Київстар надає стандартні відписки на звернення щодо швидкості послуги Домашній Київстар, а саме суттєве просідання вхідного каналу у вечірній час (20:00-23:00) по багатьом угодам, в моєму випадку у м. Львові.
Так ось вам приклад, заявка №6107598519 подана через https://kyivstar.ua/uk/support ввечері 10.12.2018
а нижче скрін-шоти замірів швидкості після отримання смс.


більше деталей про мої скарги можна знайти тут
Уровень пользователя 2
проблема приняла массовый характер в разных облостях и городах а Киевстар заместо того чтобы решать проблему просто отмараживается проблем нет но вы держитесь напишите в чат а внем матрешки покивали головой пообещали проверить проблему и прислать мастера поначалу даже присылали сейчас же просто тупо перезваниваю и говорят что мастер у вас уже был и проблем не выявил поэтому больше не придет а еще через день присылают смс что проблема устранена ВЫ ЗА КОГО ДЕРЖИТЕ СВОИХ АБОНЕНТОВ !!! Которые приносят вам доход если вы не верите скринам абонентов ПРИСЫЛАЙТЕ МАСТЕРА ВЕЧЕРОМ В ЧАС ПИК С 19:00 до 23:00 и вы увидете проблему хотя ее и так видно из вашей спильноты она отображает ситуацию по всей Украине в это время просидает канал а руководству плевать на обращения клиентов Если вы и дальше будете игнорировать вижу единственный выход коллективно жаловаться на Киевстар в НКРСИ!! И бредни вроде загрузки сайтов не несите замер скорости доже на ваши собственные сервера не говоря уже о других провайдеров красноречива орут что у вас проблемы!!!
Уровень пользователя 2
коллективно жаловаться на Киевстар в НКРСИ!!

це все добре, але нічого НКРЗІ не зробить. у провайдерів є "запас" - мінімальна гарантована швидкість. кожен провайдер її встановлює сам. а в разі невиконнання цієї вимоги , завше можна з'їхати на ремонтні профілактичні та модернізаційні роботи в мережі. В крайньому випадку зробити перерахунок абонплати. І оце, так зване, голосування гривнею - мабуть, найкращий варіант
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@x-com некоторые проблемы хрен обнаружишь.
Собственно, это и не техническая пробелма - просто у вас в здании слишком много абонентов подключено.
Нужно просить обновить оборудование, ибо очевидно что оно не вытаскивает столько каналов по 100 Мбит/с. В худшем случае, входящего канала на всех не хватает.
Уровень пользователя 2
@kikiwora проблема з просіданням не лише в моєму будинку.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@x-com так я так і сказав.
Напевно Київстар забув про оновлення обладнання, а кількість абонентів збільшується.

Навіть якщо не не на рівні будинку, а десь повище, усеодно це проблема.
Достатньо мати вузьке місце на основній магістралі що йде від району, наприклад, щоб по всьому району була низька швидкість.

Наприклад, на каналі у 10 Гбіт/с (зазвичай дають на будинок - це приблизно 100 абонентів), десять зайвих абонент з каналом у 100 МБіт/ знизять швидкість усіх інших до 90 Мбіт/с.

У дев`яти-поверховом зазвичай 108 квартир.

Але якщо ставлять 1 Гбіт/с для экономії (я цього не знаю, але це можливо) - то обладнання може обслуговувати лише 10 абонентів. Якщо докинути навіть 5ть, матимо вже 60 Мбіт/с.

Тобто, треба оператора довбити, щоб оновили обладнання.
Уровень пользователя 2
@kikiwora Ви, мабуть, не є працівником компанії-провайдера? 10Gb каналом можна заживити невеличке місто. Як би будинковий маршрутизатор працював на максимальній загрузці пінг теж страждав би. Та й просідання швидкості не мало б такого однакового характеру, який спостерігається уже протягом місяця. До того все було гаразд. Це 100% не проблема будинкового обладнання. Тим більше кількість абонентів мого будинку - це декілька десятків квартир. Більше схоже на те, що Київстару не вистачає магістральних ємностей та потужностей обладнання, щоб задовільнити потреби усіх домашніх абонентів, тому перебалансовує (шейпить, тощо) магістральні канали в години-пік аби уникнути значного погіршення у певних користувачів, а так получається всі мають щось комфортне, але не максимальне згідно угод. Але ніяк не хочуть у цьому признатися😉
Уровень пользователя 1
Адміністратори даного форуму повинні передати у відповідний відділ Київстар інформацію про масове падіння швидкості абсолютно кожен вечір з 19 до 23. Причому це не один користувач і не один день. Проблема з'явилася місяці назад. Це уже просто не смішно: люди повну ціну платять за цілодобову швидкість, а получають дирку від бублика кожен вечір, якраз коли відпочити хочеться. Неможливо ні Youtube переглядати, ні Інстаграм чи Твіттер без мега затупів, ні вебсайти. Абсурд, Київстар, проснися!!! хватить дурити голову клієнтам і здирати гроші, ті визови мастерів до одного місця на швидкість і загруженість каналів не вплинуть. Майстрів треба викликати у ваші центри, а не на квартири!
Доброго вечора, місяць назад ще користувався Київстаром Домашній Інтернет до 20 мбіт/с , після цього мені стало замало цієї швидкості інтернету і я підключив тариф Все разом Плюс де Домашній Інтернет до 100 мб/с . Проблема в тому, що я не відчуваю більшої швидкості інтернету, а Speed тести Інтернету показують майже такі ж результати як при інтернеті з 20 мбіт/с . Що мені робити? Можливо я щось не так розумію? (Наперед дякую за відповідь). P.s - Не критикуйте мене якщо що, не розуміюся в цих мб, мбіт що краще що гірше 😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Загалом, можливо три ситуації:
  1. Ви тестували швидкість через бездротову мережу, а вона обмежена можливостями вашого пристрою та роутера
  2. Перехід на більшу швидкість не відбувся. Можливо потрібно перезавантажити роутер або зачекати трохи. А можливо і те і інще. Також можливо пробелма сама не зникне і треба її вирішити через оператора
  3. Обладнання оператора не може видати більшу швидкість через високе навантаження мережі. Також питайте з оператора, нехай оновлюють.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Собственно вопрос из интереса к недовольным - вы же напрямую скорость тестируете, по проводу, а не по воздуху через роутер?
Дякую вам 🙂
Уровень пользователя 2
Собственно вопрос из интереса к недовольным - вы же напрямую скорость тестируете, по проводу, а не по воздуху через роутер?
Собственно к довольному боту естественно по проводу да еще и подключенному на прямую без роутера плюс на вновь установлиной голой операционки на сервиры киевстара куда опреоре недолжно быть затыков ибо это прямое соеденение по собственому каналу без стороних провайдеров. а даже если и через роутер почитайте спецификацию современого роутера и нетолько для общего развития 100 мегадит это даже не 40% пропускной способности которую они могут выдать что на входе то и на выходе!!!
Уровень пользователя 2
а яка проблема міряти по повітрю, якщо це роутер 5 ГГц АС ? ну так, для прикладу 😉 ну і клієнт аналогічного стандарту.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Jhovan сподіваюсь що рішення знайдеться. Бо ця ситуація не нормальна 🙂
http://kyivstar.speedtestcustom.com/result/20c70bf0-009a-11e9-ab4c-d167f748cce7

уже 1.5 месяца так по вечерам ) утром\днем - 90+ мегабит 😂

Лучший провайдер ( НЕТ )
Уровень пользователя 2
Они эту пургу всем пишут если обратить внимание на даты особенно в последних двух сообщениях они заявку даже не рассматривали просто отписались перенос перенос все в порядке через 2 часа. И мастер не то что не являлся даже не звонил по обращению просто отписали СМС так дешевле игнорить абонента который платит деньги.
У меня веселее было, звонил оператор, сказала что проблемы на линии есть и они об этом знают, так как много заявок похожих, через 2 часа в тот же день пришла смс что проблем не обнаруженно😂

Сегодня звонили предлагали прислать мастера на дом, что бы он с моего пк померял скорость 😂
Уровень пользователя 2
предлагали прислать мастера на дом

Аналогічна ситуація з шейпінгом вхідного каналу. І що цікаво, майстра можуть прислати лише до 18 години. А проблема з просіданням спостерігається лише після 20-00. Майстер прийде поміряє тим же спідтест.нет і піде. Потім прозвітує, що все ок.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@x-com а це вже дуже... дивна ситуація.
Мене також завжди дратувало те що подібні роботи проводять не цілодобово.

Також є підозри, що ці відписки Київстара йдуть не від компанії, а від самих майстрів, котрі у системі просто позначають усунення проблем, хоча самі нічого не робили.

І це вже питання до таких майстрів, бо загалом цю ситуацію ніяк не відловити, окрім як повторно надсилати заявки, доки пробелму дійсно не усунуть.

У мене було щось схоже, але там постійно переносили заявку - коли по Харкову массово порізали дроти Волівські міньйони.

Мені більше місяця давали відписки про перенесення заявки.
Добре що я одразу вийшов і з багатьох шматків дроту сам собі зібрав один працюючий, так не залишився без мережі.

Але про компанію моя думка з того моменту значно погіршилась.
У такій ситуації вони повинні були одразу, хоч у 2 години ночі приїхати та виправити проблему, а не сидіти на дупі цілий місяц. Виходить що з думки компанії, увесь цей час я повинен був сидіти без мережі.

Також здивувало те, що майстри приїхали без драбини.
Десь на форумі бачив що до когось приїзжали без інструментів, лише із дротом.
І це вже сміх. Таких віслюків треба гнати навіть із компанії-підрядчика.
Уровень пользователя 1
Отправить значок
Вечером (с 19-00 до 23-00) на скачку скорость домашнего интернета падает до 10-20 мегабит (при сотне в договоре), днём нормально, и так у всего дома, специально опрашивал соседей. ((
Скільки можно Вас ненаведіти???? Коли буде якась швидкість??? Немає вже сил! Кожен вечір одне теж саме! Це жах! Ні wi-fi, ні по проводам! Це якій вік на дворі? Ви знущаєтесь з людей! В Ізмаїлі взагалі якась прірва! Назвіть сумму грошей яку треба сплатити, щоб була хочь якась швиткість??? 1000? Я готовий сплати!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@ekaminsky77 Вы бы еще выбрали пункт назначения какую-нибудь Кения. 😆


Хотя, странно 😎 у меня роутер и тест улетел пакетами на Зимбабве

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@edmi, к оператору уже обращались для проверки по вашему подключению?

Ответить