Неудовлетворительная/низкая скорость "Домашнего Интернета" / Нестабильный Ping / Обрывы соединения / Потеря пакетов



Показать первую публикацию

1219 Ответы

Нет, не отправляли. Сегодня зайду в отделение, буду решать вопрос там. Спасибо за советы.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Sorom, вы можете у оператора попросить, чтобы специалист пришел и проверил на месте ситуацию. 😉
Доброго дня, я новий клієнт, підключився декілька днів тому назад. З самого початку спостерігаю дивні речі.

По-перше, великі втрати пакетів при використанні роутера. Звичайно ж, перші підозри впали на нього, підключався як через WIFI, так і кабелем до роутера - без різниці.
Перевірив на іншому роутері - картина знову аналогічна. Обидва роутери ідеально працюють з мережею Волі, проблема чомусь тільки з Київстаром.
Завтра спробую ще третій роутер, але чудес не очікую, думаю результат буде таким же.

На практиці це проявляється довгими паузами перед завантаженнями сторінок, або розривами з'єднань.

Ось приклад трасування до гуглівського DNS через роутер:
code:
 Host                     Loss%  Snt  Last  Avg Best Wrst StDev
1. mi-mini 0.0% 207 1.1 1.1 0.8 10.8 1.1
2. 178-137-19-253.broadband.kyivstar.net 14.0% 207 1.9 834.6 1.4 8301. 2144.
3. 172.29.48.252 56.3% 207 5860. 5783. 5468. 6081. 98.2
4. 81-23-23-75.ip.kyivstar.net 16.4% 207 10.1 10.7 9.3 23.5 2.9
5. 74.125.32.160 15.0% 206 9.3 11.3 9.1 151.5 13.9
6. 108.170.248.147 14.1% 206 10.7 11.0 9.4 149.2 10.7
7. 108.170.234.224 15.0% 206 10.2 12.3 9.6 166.2 14.3
8. 216.239.46.121 14.6% 206 23.3 23.4 22.8 33.1 1.3
9. 108.170.250.193 15.0% 206 22.3 22.5 22.2 32.0 0.8
10. 108.170.234.245 13.2% 206 23.4 23.5 22.8 30.8 1.2
11. dns.google 13.6% 206 23.1 23.1 22.8 30.3 0.6


А ось напряму, без роутера:
code:
 Host                     Loss%  Snt  Last  Avg Best Wrst StDev
1. 178-137-19-253.broadband.kyivstar.net 0.0% 228 0.9 729.5 0.6 8129. 2019.
2. 172.29.48.252 76.7% 228 6973. 6866. 6579. 7095. 143.9
3. 81-23-23-74.ip.kyivstar.net 0.9% 228 10.4 10.0 8.7 30.5 3.2
4. 193.41.60.142 0.0% 228 8.2 8.9 8.1 38.2 2.3
5. 108.170.248.131 0.0% 228 8.4 10.0 8.2 151.0 10.3
6. 108.170.234.224 0.9% 228 9.3 10.2 8.7 121.4 8.1
7. 216.239.46.121 0.0% 228 21.9 22.1 21.6 23.1 0.3
8. 108.170.250.209 0.0% 227 23.1 23.2 22.8 33.2 0.7
9. 216.239.41.133 0.0% 227 22.1 22.3 21.6 33.5 1.3
10. dns.google 0.0% 227 21.3 21.2 21.1 22.0 0.1


До служби підтримки я звертався, вони розводять руками. Кажуть що з їх обладнанням все ок, проблем в мережах немає.
А на те, що на хопі 172.29.48.252 такі стабільно великі втрати пакетів в усіх випадках - що це нормальне явище для ICMP трафіку, бо для нього занижений пріорітет.

Можливо хтось зможе щось порекомендувати?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Можу сказати лише що це не нормально.
Раджу перевітири чи якісно обжали виту пару на коннекторі до вашого роутера. Можливо, там відходить контакт, та чи правильно рознає мережу роутер (100 Мбіт/с чи ні).
Також варто перевірити як себе вестиме мережа при прямому підключенні до компьютера, без роутера.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@MarkM, 🤔в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру особового рахунку. Консультант перевірить наявність обмежень за підключенням, та, при необхідності, складе заявку до технічного відділу.
Можу сказати лише що це не нормально.
Раджу перевітири чи якісно обжали виту пару на коннекторі до вашого роутера. Можливо, там відходить контакт, та чи правильно рознає мережу роутер (100 Мбіт/с чи ні).
Також варто перевірити як себе вестиме мережа при прямому підключенні до компьютера, без роутера.


Насправді, версія з поганим фізичним з'єднанням має право на життя, і ось чому:
  • над входом до квартири є одна скрутка, як мінімум. Вита пара всередині квартири була прокладена раніше, ще під час ремонту, щоб потім не сверлити стіни
  • Зі сторони роутера коннектор обжатий тільки 4-ма контактами, інші 4 чомусь обрізані
  • Роутер не завжди ідентифікує під'єднаний WAN кабель, деколи доводиться разів п'ять його підключати/відключати поки не загориться діод на порті і в адмінці не відобразиться з'єднання
Тепер питання, чи може погане фізичне з'єднання на коннекторі/скрутці приводити до втрати пакетів? Я думав, що якщо з'єднання нестабільне, то інтернету не буде взагалі.
Втрата пакетів відбувається з періодичністю в ~1 хвилину, деколи це повна втрата пакетів, а деколи частина з них все ж доходить, але з великою затримкою (декілька секунд). Потім його попускає, все працює в нормі наступну хвилину, Потім знову втрата пакетів і тд.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Можу сказати лише що це не нормально.
Раджу перевітири чи якісно обжали виту пару на коннекторі до вашого роутера. Можливо, там відходить контакт, та чи правильно рознає мережу роутер (100 Мбіт/с чи ні).
Також варто перевірити як себе вестиме мережа при прямому підключенні до компьютера, без роутера.
Насправді, версія з поганим фізичним з'єднанням має право на життя, і ось чому:
  • над входом до квартири є одна скрутка, як мінімум. Вита пара всередині квартири була прокладена раніше, ще під час ремонту, щоб потім не сверлити стіни
  • Зі сторони роутера коннектор обжатий тільки 4-ма контактами, інші 4 чомусь обрізані
  • Роутер не завжди ідентифікує під'єднаний WAN кабель, деколи доводиться разів п'ять його підключати/відключати поки не загориться діод на порті і в адмінці не відобразиться з'єднання
Тепер питання, чи може погане фізичне з'єднання на коннекторі/скрутці приводити до втрати пакетів? Я думав, що якщо з'єднання нестабільне, то інтернету не буде взагалі.
Втрата пакетів відбувається з періодичністю в ~1 хвилину, деколи це повна втрата пакетів, а деколи частина з них все ж доходить, але з великою затримкою (декілька секунд). Потім його попускає, все працює в нормі наступну хвилину, Потім знову втрата пакетів і тд.

Да, плохое соединение не важно коннектор или скрутка дают потери, в случае обрыва (или отсутствия контакта на коннекторе) будет полное отсутствие интернета, поэтому порт ВАН у вас и теряется периодически, по поводу 4-х проводов, в сетях 100 мбит используется только 4 провода, 8 проводов в сетях 1 гбит, в КС по умолчанию дают только сотку поэтому 4 это нормально!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@MarkM, ви вже звертались до оператора по допомогу? Або вдалось вирішити проблему іншим шляхом?
вдалось вирішити проблему іншим шляхом?

На жаль, ні. Приніс для тесту третій роутер - дива не трапилось. Такі ж симптоми: втрата пакетів, а в результаті - довгі завантаження сторінок і обриви з'єднань.
Спеціально купив крімпер і коннектори різних типів. Декілька раз переобжимав кабель, результату ніякого.

При підключені кабелю напряму до комп'ютера більшість проблем зникає, втрата пакетів мінімальна.
Я не розумію як таке взагалі можливо, всі 3 протестовані роутери прекрасно працюють з інтернетом від Волі, проблема тільки з Київстаром.

Чи можливо таке, що на нашому маршрутизаторі в будинку щось неправильно налаштовано і він неадекватно себе веде з домашніми роутерами?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

вдалось вирішити проблему іншим шляхом?На жаль, ні. Приніс для тесту третій роутер - дива не трапилось. Такі ж симптоми: втрата пакетів, а в результаті - довгі завантаження сторінок і обриви з'єднань.
Спеціально купив крімпер і коннектори різних типів. Декілька раз переобжимав кабель, результату ніякого.

При підключені кабелю напряму до комп'ютера більшість проблем зникає, втрата пакетів мінімальна.
Я не розумію як таке взагалі можливо, всі 3 протестовані роутери прекрасно працюють з інтернетом від Волі, проблема тільки з Київстаром.

Чи можливо таке, що на нашому маршрутизаторі в будинку щось неправильно налаштовано і він неадекватно себе веде з домашніми роутерами?

Не все любят когда рассказывают о технологии и т.п., но, то что вам обжимали кабель как то с обрезкой лишних проводов выглядит дико, интересно что за кабель (полностью медный или омедненный, нужно смотреть маркировку на изоляции кабеля) и сколько метров до оборудования КС, если учесть что мог использоваться дешевый омедненный при плохом обжатии имеет свойство появление окиси в разъеме, даже если вы переобжали в квартире проблема может быть на первом джеке который в шкафу/кросс-панели провайдера, также учтите что дешевый кабель нормально работает в половину расстояния (+-50 метров, точной цифры нет ибо производители наплодили мусора, и заявляют что по технологии до 100, и типа написанному верить) в отличии от нормального медного (до 100 метров), а также много возникает проблем когда прокладывают indoorровским кабелем по подъезду или через крышу, это уже нарушение технологии т.к. кабель предназначен только для прокладывания в помещении (потому что дешевле), но явно берут в расчет что обычный абонент этого не знает!)) Это всего лишь мое мнение, инженеры провайдера скорее всего все просчитали, и виноват абонент!))
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@MarkM, а чи приходили до вас наші спеціалісти?
Знайшов на неофіційному форумі тему зі схожими проблемами, ось типовий приклад: http://kyivstar-inet.com/threads/ne-rabotaet-router-a-na-prjamuju-v-setevoj-rabotaet.591/page-7#post-30953

Вирішив також проекспериментувати, перевів один з роутерів в режим роботи без DHCP і підключив як свіч перед основним. І о чудо - з'єднання більш-менш стабілізувалось, втрата пакетів хоч і все ще присутня, але вже мінімальна, а головне сторінки почали нормально вантажитись, немає обривів і т.п.

Почитавши ту тему, а також вагон інфи в інтернеті, роблю висновок - маршрутизатор Київстару в будинку пора викидати. Він знаходиться в сусідньому під'їзді, тобто не далі ніж 40м від мене. І навіть на такій короткій дистанції він не здатен підтримувати нормальний конект без сторонньої допомоги.

Хоча така зв'язка роутера і свіча вирішила мою проблему на 95%, все рівно вважаю ситуацію неприйнятною: по-перше, це додатковий пристрій, який мені не потрібен, по-друге, при сильних наватаженнях (потоквий стрімінг відео, торренти і тп), коли канал завантажено повністю, воно перестає справлятись і старі симптоми повертаються.

Я поспілкувався з власницею квартири (житло я орендую, тільки переїхав, тому і шукав собі нового провайдера). З її слів, проблеми з Київстаром в будинку вже давно, моя проблема далеко не унікальна. Людям це набридло і вони в більшості перейшли на Волю, хоча там дикі обмеження по вихідній швидкості (DOCSIS) і ціна мало не вдвічі більша, проте все працює стабільно.

@MarkM, а чи приходили до вас наші спеціалісти?

Ні, бо не бачу сенсу. Мені знову будуть повторювати, що проблем не лініях немає, з обладнанням у них все добре, а роботоздатність мого - вони гарантувати не можуть.
І якщо масова втеча клієнтів до конкурента не змусила замінити проблемне обладнання, то через мене одного ніхто перейматись, тим паче, не буде.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@MarkM, 😓 неприємна ситуація.
Але все одно, в мене буде до вас прохання, звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку. Консультант зафіксує технічну заявку.
А раптом, міри будуть прийняті, і вам не доведеться використовувати додаткове обладнання та страждати від такого нестабільного Інтернету.
Як кажуть: "Надія помирає останньою" 🤗
Останім часом інтернет часто максимум 3 мегабіти
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Схоже що у вас пошкоджений рознім на Ethernet або сам Ethernet
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Ingum, рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення деталей.
в місті Ужгород вечері (19:30 до 22:30) понижується пінг до 130, висне пряма трансляція (стрім), яку ми проводимо в прайм таймі. Це продовжується вже більше тижня і нічого з боку Київстару не робиться.

Коли це пройде?
Добрий вечір! Для когось дорбрий, а для мене уже так день 3й не дуже. Проплативши за тариф "Все вкл", була знята абонплата 140грн. Вже 3й день не можу нормально користуватись интернетом. За заявлені 100мб/с в мене 1.3, 4, 12. ПИнг в СВОЮ чергу 200+. Я прошу полагодьте, уже не 1й раз така ситуація. Чи будемо міняти провайдера. Дякую!!!
Кожного дня о 21:00 (плюс-мінус 20 хвилин) сильно виростає пінг, часом з втратою пакетів.
Протягом дня нічого такого не помічав, швидкість інтернету стабільна і пінг в межах норми. Почалось це близько 10 днів назад. Я Зв'язувався з оператором виконав усі вказівки, але результату нема. Тариф Київстар все разом. Користуюсь послугами Київстару вже дуже давно, ніколи ні з чим подібним не зустрічався
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@4sit, дійсно, декілька днів у мешканців Львова спостерігається така ситуація. Про це знають наші фахівці, тому вже вирішують складність. Приношу вибачення 🙏🏽
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Dimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, а в якому місті користуєтеся інтернетом?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Arakviel, уточніть, чи зверталися до оператора за перевіркою?
@Arakviel, уточніть, чи зверталися до оператора за перевіркою?
Поки що ні

@Arakviel, уточніть, чи зверталися до оператора за перевіркою?Поки що ні

вже розмоваляю.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Arakviel, вдалося вирішити питання?

Ответить