Подключение / Отключение / Изменение тарифа из линейки "Киевстар Все вместе"



Показать первую публикацию

428 Ответы

@Doom, це можна зробити через систему самообслуговування “Мій Київстар”.

Послідовність відключення тарифу лінійки «Київстар Все разом» така: потрібно зайти в систему «Мій Київстар» під мобільним номером телефону. Далі потрібно вибрати розділ «Послуги та акції» / «Доступні послуги» / «Додаткові послуги». Там побачите рядок «Відключення «Київстар Все разом»». Натискаєте кнопку «Підключити», і у вікні обираєте тариф для мобільного зв'язку і для "Домашнього Інтернету", якими будете користуватися надалі.
:warning: прі роз'єднання можна обрати тариф тільки актуальної тарифної лінійки https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs
Далі натискаєте кнопку «Підтвердити». Тариф "Київстар Все разом" відключиться протягом доби.

Таким чином ви від'єднаєте ваш номер телефону.

Далі ви можете повторно підключити актуальний тариф лінійки “Все разом”, але вже з новим номером.

P.S.: якщо у вас тарифний план, котрий вже є архівним, повернутись на нього ви вже не зможете.

Да, но я в приложении «Мой Киевстар» не нахожу таких пунктов Послуги та акції» / «Доступні послуги» / «Додаткові послуги». 

 

Так как быть со сменой Номера в тарифе Всё Вместе ??????

 

Отправить значок

@Doom, це можна зробити через систему самообслуговування “Мій Київстар”.

Послідовність відключення тарифу лінійки «Київстар Все разом» така: потрібно зайти в систему «Мій Київстар» під мобільним номером телефону. Далі потрібно вибрати розділ «Послуги та акції» / «Доступні послуги» / «Додаткові послуги». Там побачите рядок «Відключення «Київстар Все разом»». Натискаєте кнопку «Підключити», і у вікні обираєте тариф для мобільного зв'язку і для "Домашнього Інтернету", якими будете користуватися надалі.
:warning: прі роз'єднання можна обрати тариф тільки актуальної тарифної лінійки https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs
Далі натискаєте кнопку «Підтвердити». Тариф "Київстар Все разом" відключиться протягом доби.

Таким чином ви від'єднаєте ваш номер телефону.

Далі ви можете повторно підключити актуальний тариф лінійки “Все разом”, але вже з новим номером.

P.S.: якщо у вас тарифний план, котрий вже є архівним, повернутись на нього ви вже не зможете.

Да, но я в приложении «Мой Киевстар» не нахожу таких пунктов Послуги та акції» / «Доступні послуги» / «Додаткові послуги». 

Для додатку даний функціонал поки не реалізовано, скористайтесть WEB-версією Мій Київстар

Якщо виникнуть складнощі, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support або зателефонуйте у контакт-центр за номером 460 і залиште свою заявку.

Ответить