Решено

899

  • 2 Ноябрь 2017
  • 7 ответов
  • 7 просмотров

  • Новичок
  • 0 ответов
Коли відновить роботу сервіс поповнення рахунку за коротким номером 899?
icon

Лучший ответ Christelle 3 Ноябрь 2017, 06:37

@roxan, вітаємо у нашій спільноті!

На жаль, інколи виникають негаразди із поповненням рахунку, але ми намагаємось якнайшвидше їх вирішити. На поточний час ускладнень із поповненням рахунку немає😊
Просмотр оригинала

topic.closed.info_message

7 Ответы

Уровень пользователя 3
Отправить значок
Доброго ранку!

Оператор з 1 листопада змінив партнера для безкоштовного поповнення рахунку абонентами. Послуги на pay.kyivstar.ua, за номером 899 та *134# надаються Portmone.com.

Спробуйте скористатися поповненням рахунку через USSD-запит *134#. Номер учора працював. Зауважу про необхідність заново зареэструвати банківську картку.

За додатковою інформацією про віддалене поповнення абонентського номеру, будь ласка, звертайтеся до цієї сторінці на сайті.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@roxan, вітаємо у нашій спільноті!
На жаль, інколи виникають негаразди із поповненням рахунку, але ми намагаємось якнайшвидше їх вирішити. На поточний час ускладнень із поповненням рахунку немає😊
Доброго дня

Тільки що спробував заново зареєструвати карту за допомогою меню *134*0

Отримав повідомлення про "технічні неполадки" одразу після відправлення команди *134*0*номер карти*місяцьрік*cvv#
Після цього було заблоковано два рази по 1й гривні на картковому рахунку
В смс повідомленні банку про операції блокування коду перевірочного немає, тільки
06.11.2017 12:20:45 *9379 Debit: 1.00 UAH PORTMONE.MOBILE.DIRECT KYIV.

Через 2 хвилини операції блокування було відмінено (про що надійшло ще дві смс)

Після чого за меню 134 доступна інформація, що карта зареєстрована і потрібен код для її активації. Але кода в смс від банку немає.

Скажіть будь-ласка, як зареєструвати з телефону карту для поповнення мобільного рахунку Київстар через меню *134?

Вже звертався з цією проблемою до support@portmone.com 1го листопада
Спеціалісти портмоне 3го листоапада відповіли, що "були деякі проблеми" і все відремонтовано.

Дякую
Уровень пользователя 3
Отправить значок
@oleksa, код можна дізнатися з виписки в інтернет-банкінгу (наприклад, для карток ПриватБанку) чи в підтримці вашого банку в телефонному режимі.
@MASolomko
виписка інтернет банку 1в1 повторює смс від банку
і коду там немає

точніше навіть так - коду не було в виписці для спроби, що я робив 1го листопада. Але, принаймі, в виписці інтернет-банку були ці операції (блокування по 1й гривні)

для сьогоднішньої спроби все цікавіше - прийшли тільки смс, а виписка інтернет-банку не містить операцій блокування взагалі.
мабуть, відповідь ось тут:

Pry reestracii kartky, bulo vykonano dekil'ka raziv blokuvannia summy v 1.00 grn. Vony budut' rozblokovani v prodovzh godyny.

Це прийшла смс від київстару для обідньої спроби зареєструвати карту

Як з'ясувалось після дзвінка в службу підтримки, система безпека по картковим операціям блокує спроби списати з картки гроші, якщо вони (спроби) відбуваються занадто швидко

На жаль, чомусь було прийнято дивне рішення вислати код верифікації в третьому списанні з карти.

06.11.2017 15:16:13
Покупка, PORTMONE.MOBILE.DIRECT, KYIV

06.11.2017 15:16:15
Покупка, PORTMONE.MOBILE.DIRECT, KYIV

06.11.2017 15:16:16
Покупка, VCODE (619974),

Звичайно, що коли з карти кожної секунди списуються кошти банк починає підозрювати щось недобре. Гадаю, що можна було б вмістити код и слово PORTMONE в одне списання (як це і робиться в світі зазвичай)

То ж дзвоніть в служби підтримки, відключайте системи безпеки і тільки тоді можна буде прив'язати карту до швидкого поповнення через *134
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@oleksa, раді вітати вас у нашій спільноті!
Загальні правила реєстрації карток в платіжній системі можна подивитись на нашому сайті за посиланням: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/control/easypay
Ті складнощі, що у вас виникли, були пов'язані з тимчасовими обмеженнями через те, що у нас змінювався платіжний провайдер. Зазвичай подібна ситуація не виникає.