Решено

Чому знімає абонплату щоденно? / Як дізнатись на що витрачені кошти? / Відключення додаткових послуг/повернення коштів

  • 20 Ноябрь 2017
  • 254 ответы
  • 84313 просмотров

  • Новачок
  • 0 ответов
якщо я непоповняю акцію надається безлім на київстар 2 грн в день навіть якщо я нездійснюю дзвінок в мене пропадають гроші?
icon

Лучший ответ Aksolotl' 30 Ноябрь 2017, 15:10

@Natallia, вітаю вас у нашій спільноті!

Щоденна абонплата стягується лише якщо не вистачає коштів для оплати тарифу за місяць. Тобто ситуація пов'язана з тим, що або поповнення зробили на недостатню суму, або якщо після поповнення частину витратили на додаткові послуги і для планової оплати за тариф не вистачало суми.

Перевірити деталізацію можете в системі "Мій Київстар" в розділі "Витрати та платежі"
Просмотр оригинала

254 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
яку акцію? в якому тарифі?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
В большинстве тарифов, с ежемесячной абонплатой, таковы условия, что если средств не достаточно для оплаты за месяц, то будет сниматься ежедневная (независимо от того звоните ли Вы или нет).
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Tetana в наших тарифах, абонентська плата знімається щомісяця, або щоденно при достатній сумі коштів для її зняття, як підказав @Stas. Але для того, щоб перевірити точно, необхідно знати точну назву вашого тарифу.
Для перевірки назви тарифного плану, будь ласка, наберіть на телефоні *100*01*2# та виклик. Відповідь з’явиться на екрані.
а вже з самим тарифом та принципом зняття абонентської плати можна ознайомитись на сайті: https://kyivstar.ua/uk/mm
Уровень пользователя 2
Абонплата не снята.
Надано безлим на киевстар и 100мб за 5 грн в день.
Как єто отключить?! Я не хочу чтобі киевстар снимал с меня автоматически 5 грн!
Єто воровство!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Єто нє крадіжка, це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян
Вчасно поповнений рахунок для зняття щомісячної абонентплати...чому дозволяють знімати абонентплату щоденну без попередження ,тобто це просте невиконання умов договору щодо обслуговування..причому непоодинокий випадок...тема піднімається у соцмережах а ще краще в суді...
Уровень пользователя 2
"Протягом дня ви можете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар та мобільним інтернетом обсягом 100 МБ усього за 5 грн. Щоденна абонентна плата зніматиметься автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку." это текст ясно говорит о том, что это необязательное снятие.
Вопрос: как отключить это снятие?!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Obanawev Пополняйте счет для списания абонентской платы за месяц, тогда не будет списываться каждый день. Или держите баланс менее 5 грн, номер в минус не уйдет.
Уровень пользователя 2
@Obanawev Пополняйте счет для списания абонентской платы за месяц, тогда не будет списываться каждый день. Или держите баланс менее 5 грн, номер в минус не уйдет. это грабли. я просто хочу чтобы эти 5 грн не снимались никогда. я не хочу дарить киевстару 5 грн в день. и чтобы киевстар за меня решал что мне делать с моими деньгами.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Obanawev Подключая тариф Вы ознакомились с его условиями?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
що значить без попередження? Це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян

є три варіянти:

1. Поповнювати вчасно і користуватися всіма перевагами Тарифного пляну
2. Платити по 5 ₴ на день і користуватися не всіма перевагами тарифного пляну
3. Мати на рахунку менше 5 ₴ та не отримувати жодних переваг тарифного пляну.
Уровень пользователя 2
@Obanawev Подключая тариф Вы ознакомились с его условиями?
"Протягом дня ви можете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар та мобільним інтернетом обсягом 100 МБ усього за 5 грн. Щоденна абонентна плата зніматиметься автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку."

Ключевое слово МОЖЕТЕ. Можете користуватись а можете и ни. Вот я не хочу користуватись. Хватит тут лизать переваги тарифного пляну. Скажите по делу как эту ерунду отключить или просто молчите и не разводите волны.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян

є три варіянти:

1. Поповнювати вчасно і користуватися всіма перевагами Тарифного пляну
2. Платити по 5 ₴ на день і користуватися не всіма перевагами тарифного пляну
3. Мати на рахунку менше 5 ₴ та не отримувати жодних переваг тарифного пляну.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Obanawev в том то и дело что эти условия не отключаются.
Уровень пользователя 2
@Obanawev в том то и дело что эти условия не отключаются.
это я уже выяснил. Дозвонился до суппорта. киевстар как обычно в своем духе.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Natallia, вітаю вас у нашій спільноті!
Щоденна абонплата стягується лише якщо не вистачає коштів для оплати тарифу за місяць. Тобто ситуація пов'язана з тим, що або поповнення зробили на недостатню суму, або якщо після поповнення частину витратили на додаткові послуги і для планової оплати за тариф не вистачало суми.
Перевірити деталізацію можете в системі "Мій Київстар" в розділі "Витрати та платежі"
Подключила ужэ давно тприф Регион два.Сначала абон плата была 40грн,сейчас ужэ 50,но это ничего .Вопрос!Почему если нету заветных 50грн на счету,снимает 5грн автоматом (за минуты и мегабайты),без моего согласия???когда оператор советовала этот тариф,ничего не было сказано за эти снятия 5ти гривен!!!!раньше снимало только когда была включена передача мобильных данных,теперь пофиг,каждый день снимает,дажэ с выключеной передачей моб. данных.Я в шоке.карточка ужэ больше 10ти лет,и тут возникло желание отказаться от этого оператора!!!
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Valyshka рады приветствовать в нашем сообществе. Для того, чтоб отверить точно на ваш вопрос, необходимо узнать точное название вашего тарифа.
Чтобы проверить название тарифного плана, пожалуйста, наберите на телефоне *100*01*2# и вызов. Ответ отобразится на экране.
Далее с условиями тарифа можно ознакомиться на сайте: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive
Сейчас в большинстве тарифов действует снятие абонентской платы ежемесячно / ежедневно.
Если тариф подразумевает снятие абонплаты раз в месяц, а в этот день у вас не было достаточной суммы на счете, может быть снята ежедневная плата для предоставления безлимитных звонков в сети на день и определенного количесва Мб, если это предусмотрено тарифом. Если в дату начисления абонплаты на счете был 0 грн, соотвественно плата, ни за месяц, ни за день не будет снята.
почему не сняли абонплату и теперь снимают по 5 грн в день!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян

є три варіянти:

1. Поповнювати вчасно і користуватися всіма перевагами Тарифного пляну
2. Платити по 5 ₴ на день і користуватися не всіма перевагами тарифного пляну
3. Мати на рахунку менше 5 ₴ та не отримувати жодних переваг тарифного пляну.
Отправить значок
Ось таке найболючіше питанння і завжди виникає коли на рахунку 70 грн. від "Онлайн" і в тебе знімає ці 10 грн. Київстар перегляньте свої умови зняття абонплати в цьому тарифі .
Уровень пользователя 2
Отправить значок +1
@idkozakdima, вітаю вас в спільноті!
В цій темі обрано найкращу відповідь. Вона, як раз, актуальна для вашого запитання. Будь ласка, ознайомтесь.
Чому по моєму номеру було знято абонплату за 1 день ,якщо в мене на рахунку була повна сума для списання для акції по моєму тарифу ???????? На рахунку було 70 грн , але було знято 10 !!чочу???
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
значить не було достатньо грошей для списання.

Ответить