Решено

Чому знімає абонплату щоденно? / Як дізнатись на що витрачені кошти? / Відключення додаткових послуг/повернення коштів

  • 20 Ноябрь 2017
  • 261 ответ
  • 84418 просмотров


Показать первую публикацию

261 Ответ

Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Galina.bbb раді вітати у нашій спільноті!
Така ситуація могла виникнути через те, що у вас перед зняттям абонплати були сплачені додаткові послуги (інтернет, ді-джингл та ін).
Тому на спаплату за місяць коштів не вистачило і знялась щоденна плата по тарифу
Скажите пож, за что с меня каждый день списывается абонплата 2 грн (номер 097ХХХХХХХ), если я нахожусь поза зоной досягаемости сети и услугами связи не пользуюсь уже несколько месяцев? Мой тариф сознательно был вами изменен в тот момент, когда я не могу его сменить, т.к. нахожусь в роуминге (регулярно получаю тупые СМС с тарифами в роуминге). Расцениваю подобные действия Киевстар как банальное воровство денег с моего счета, т.к. никаких услуг вы мне не предоставляете.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Marina777, добро пожаловать в наше сообщество!
Если условия вашего тарифного плана предусматривает абонплату, то она снимается не зависимо от того, где вы находитесь и включен ли телефон. Если вы знаете, что пользоваться номером не будете и не хотите какое-то время оплачивать абонплату, то можете либо временно закрыть номер, либо перейти на тариф, который не предусматривает абонплату (например, тариф "Любимые страны").
Будучи в роуминге, подать заявку на переход можно в системе "Мой Киевстар" в разделе "Тарифы".
Підскажіть будь-ласка , в мене зараз тариф Інтернет 65 грн в місяць але в мене як трішки не вистачає на рахунку , то знімають 5грн щоденно , як мені відключити оцей тариф що 5 грн в день бере ?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Такова механика тарифа, что если за месяц не оплачено, будет сниматься ежедневно. Не отключается. Лучше счет пополнять на 65.
В мене тариф Максимальний безліміт, вночі в мене мало зняти місячну абонплату, але в мене не було потрібної суми на рахунку. Сьогодні поповнив рахунок, а в мене знімає щоденну абонплату типу 200 мб за 10 грн, а потім 100 мб за 10 грн, а абонплату за місяць зніме наступної ночі. А потрібен постійний Інтернет. До завтра буде знімати гроші і знову може не вистачити на абонплату і знову по 10 грн зніматися буде. Не розумію навіщо так робити, раніше такого не було. Може хто знає як додзвонитися до оператора чи зробити так щоб примусово зняло місячну абонплату?? Дякую.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Это механика тарифа, принудительно за месяц никак не оплатить. Следите за счётом и вечером лучше всего отключить передачу данных.
Наломали мне весь день. И так интернет паршивый так ещё и это((
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Наломали мне весь день. И так интернет паршивый так ещё и это((
самі собі наламали, буде наука на майбутнє.
Вітаю!
Перехід на тариф Безлім розмови виконався автоматично, відповідно і абонплата була знята. Тоді чому щодня знімаєть ще по 5 грн?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@HelenaJ проверить затраты можно в системе мой киевстар (правый верхний угол)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян

є три варіянти:

1. Поповнювати вчасно і користуватися всіма перевагами Тарифного пляну
2. Платити по 5 ₴ на день і користуватися не всіма перевагами тарифного пляну
3. Мати на рахунку менше 5 ₴ та не отримувати жодних переваг тарифного пляну.
Как отключить услугу снятия ежедневной абонплаты при отсутствии необходимой суммы для продления акции? Если связаться с оператором, то как? Напишите комбинацию, которую необходимо вводить! Звонила и 466 и 477! Все до одного места!!!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@ol.shulga Если Вы имеете ввиду тариф, то это сделать невозможно, т.к. это одно из его условий. Пополняйте на месяц, так выгоднее.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Де найближчий магазин Київстар, скільки грошей витраченого цього місяця, скільки мегабайтів 3G лишилося, як замовити ту чи іншу послугу? Питань багато, відповідь одна — усе це можна подивитися в додатку «Мій Київстар». Керуйте своїм рахунком, слідкуйте за витратами й замовляйте послуги всього за декілька хвилин. Завантажуйте додаток на смартфон чи планшет або скористайтеся веб-версією для комп’ютера: kv.st/MKdownload
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@HelenaJ, раді вітати вас в нашій спільноті!
Може бути декілька варіантів: або щомісячна оплата все ж знята не була, тому знімається щоденна оплата в розмірі 5 грн., або на номері підключена додаткова послуга, за котру оплачуєте таку суму. Перевірити витрати можна, як підказав @Stas, в системі "Мій Київстар" https://new.kyivstar.ua/
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@ol.shulga, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Если денег не достаточно для снятия ежемесячной оплаты, то начинает сниматься ежедневная. Увы, это условия тарифного плана, их отменить/отключить невозможно😥
Если не получается выйти на оператора через 466, можно обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/ru/support/ (внизу справа, Онлайн Консультант).
Що це такое почему каждий день знимають кошти 5грн. Якщо тариф 45грн.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Boomerang, ласкаво просимо до спільноти!
Якщо в умовах тарифного плану місячна абонплата не оплачене, то послуги надаються в рахунок щоденної абонентської плати, умови тарифів представлені на нашому сайті: https://kyivstar.ua/uk/mm
не снимается дневная абонплата, тариф "киевстар онлайн"
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@seliv а денег хватало на дневную абонентскую плату в период с 0 до 3 ночи?


Пришла смс о том что нужно оплатить , оплатил через 2 часа , сегодня оказывается что у меня снимает по 10 грн, а абонплата не снялась , у меня были метры и смс со звонками ещё с прошлого месяца в этоге их отключили , а новую абонплату не сняли , и теперь забераете у меня деньги

Добрий вечір. В мене не зняло обон плату хоч гроші були на рахунку. А почало знімати по 5 грн. в день. Чому така ситуація вийшла? По номеру 0973566441
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Chip, добро пожаловать в сообщество!
Ситуация может быть только в случае, если на момент проверки счета для списания абонплаты на Вашем номере нет 95 грн, то абонплата будет сниматься ежедневная. Рекомендую проверить в Мой Киевстар, вероятно, после пополнения счета потратили часть средств.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Yrka1989, рада вітати вас у нашій спільноті!
Така ситуація характерна для такого випадку, коли на час перевірки залишку коштів було недостатньо для оплати місяця. Перевіте, будь ласка, в особистому кабінеті напрямок витрат.

Ответить