Полезно знать Решено

Как узнать на что потрачены деньги? / Отключение дополнительных услуг / Возврат средств



Показать первую публикацию

339 Ответы

Поповнили рахунок на 35 грн, абонплату не зняли, тепер щодня по2 грн знімає.Як зв'язатися з оператором?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
466 или 0 800 300 466
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@kapitowka27 , вітаю вас у спільноті!
Щоденна абонплата стягується лише якщо не вистачає коштів для оплати тарифу за місяць. Тобто ситуація пов'язана з тим, що або поповнення зробили на недостатню суму, або якщо після поповнення частину витратили на додаткові послуги і для планової оплати за тариф не вистачало суми.
Перевірити деталізацію можете в системі "Мій Київстар" в розділі "Витрати та платежі"
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@IcyGweens, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Судя по конечной сумме снятия - 15,63 грн., то у вас подключена услуга "30 минут на городские номера" (абонентская плата - 10,63 грн./месяц), а не "100 мин. на другие мобильные"🤔
И та и та услуга подразумевает ежемесячное снятия абонентской платы, о чем есть информация на нашем официальном сайте.
Что касается мин., которые предоставляются как по условиям тарифа, так и по условиям услуги, то срок их действия месяц, с момента снятия абонентской платы. Затем они аннулируются. Тут все верно.
Чтобы все же детальнее разобраться с затратами, вы можете обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для индивидуальной проверки.
по тарифному плану,потрібно платити 95грн/міс,на рахунку 102,74грн,гроші знімає кожен день на щось,не розумію на що! абонплату не знімає
Знімає гроші кожен день. Що робити?
Уровень пользователя 3
Отправить значок
Якщо номер контрактний, то 95 грн. знімає виключно в перший місяць підключення тарифу. В наступні місяці абонплата знімається щодня рівними частинами пропорційно кількості днів у місяці. Якщо ж передплата - то тут потрібно звертатися до оператора (можливо, не було здійснено перше обов'язкове поповнення для активації тарифу на певну суму тощо)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Я так понял у Вас ТП "Безлим Видео". Проверьте через Мой Киевстар за что снимает деньги,и в зависимости за что снимает отключите.
Якщо номер контрактний, то 95 грн. знімає виключно в перший місяць підключення тарифу. В наступні місяці абонплата знімається щодня рівними частинами пропорційно кількості днів у місяці. Якщо ж передплата - то тут потрібно звертатися до оператора (можливо, не було здійснено перше обов'язкове поповнення для активації тарифу на певну суму тощо)
Дякую!
Я так понял у Вас ТП "Безлим Видео". Проверьте через Мой Киевстар за что снимает деньги,и в зависимости за что снимает отключите.
ні,я на котракті! тариф "безлім"
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Bardi, вітаю вас у спільноті!
В цій темі є обговорення схожої ситуації, будь ласка, ознайомтесь.
Здравствуйте! У меня каждый день снимает 5 грн. Не давно бвло 50 а уже 35 тариф не снимает помогите
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Ava Ser, добро пожаловать в сообщество!
Пожалуйста, ознакомьтесь с обсуждением пользователей в этой теме, они помогут выяснить в чем причина.
Добрый день.
Несколько дней назад перешёл на тариф, в котором есть плата в день. Но в условиях, не сказано, что плата будет сниматься вне зависимости от того что звонишь или нет.
Возможно возврат в предыдущий тариф?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Alexandr Kucherenko, добро пожаловать в сообщество!
В условиях тарифа обязательно описан алгоритм списания абонплаты. Вы всегда можете ознакомиться с условиями тарифного плана на нашем сайте: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs
Київстар не попередив про закінчення тарифного плану і що його можна потрібно оплатити на новий місяць. Прицьому після поповнення самовільно зняв 10 грн, не попередивши СМС чи нагадуваням, ніби для денної абонплати. Ні проякі дені абонплати мене ніхто не повідомляв ні смс ні змінами до тарифного плану. А замовити нарахування своїх бонусів уже не можливо зовсім. Чекайте ночі наступного дня - це для людей мережа, чи це просто копанія лише хоче обікрасти своїх користувачів. Поверніть мені мої 10 грн. на рахунок.
Гади депутати прийняли, що можна міняти тариф без відома клієнта. А ви тепер просто кидаєте свої відданих клієнтів на гроші? Як думаєте я хочу залишитись з такою компанією?
Київстар не попередив про закінчення тарифного плану і що його можна потрібно оплатити на новий місяць. Прицьому після поповнення самовільно зняв 10 грн, не попередивши СМС чи нагадуваням, ніби для денної абонплати. Ні проякі дені абонплати мене ніхто не повідомляв ні смс ні змінами до тарифного плану. А замовити нарахування своїх бонусів уже не можливо зовсім. Чекайте ночі наступного дня - це для людей мережа, чи це просто копанія лише хоче обікрасти своїх користувачів. Поверніть мені мої 10 грн. на рахунок.

Гади депутати прийняли, що можна міняти тариф без відома клієнта. А ви тепер просто кидаєте свої відданих клієнтів на гроші? Як думаєте я хочу залишитись з такою компанією?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@ruslan_grom, вітаю вас у спільноті Київстар!
Якщо у дату зняття абонплати на рахунку, на жаль, не вистачає суми коштів для оплати тарифу на місяць, то абонплата знімається щоденно, згідно до умов тарифного плану.
З приводу повідомлення, будь ласка, зверніться до наших операторів на 466 чи у онлайн-чат, перевірять в чому справа.
Пошук: "Доброго дня,в мене до вас таке запитання. Чому при переході на інший тариф і при поповненні на 95.00грн мені не надали макет послуг на 4тижні. А кожного дня знімається денна абонплата? (((((( до операрорів дозвонитися неможливо-всі зайняті? Що за обслуговування."
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Dari4kaFil, вітаю вас у спільноті Київстар!
Така ситуація можлива тільки у випадку, якщо в період зняття абонплати з 00 до 3.00 годин на рахунку не було достатньої суми 95 грн, а сума була менша, тоді знімається абонплата щоденна.
Будь ласка, перевірте коли буде наступна дата зняття абонплати за допомогою команди *100#, та перевірте, щоб на рахунку було дастатня сума.
Доброго ранку. Хто підкаже що за збій чи що за кидалово. Позавчора не поповнив рахунок і тому було знято щоденну абонплату-це нормально, але вечора поповнив рахунок мобільного і уже сьогодні знову знято ЩОДЕННУ абонплату! Коштів вистачало для зняття абонплату за місяць і надання всіх пакетних послуг.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@vs31, раді вітати вас у нашій спільноті! Рекомендую ознайомитися із найкращою відповіддю на першій сторінці. Якщо є додаткові питання щодо зняття коштів, зверніться до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support. Також витрати можете подивитися в особистому кабінеті, в розділі "Витрати"/"Деталізація нарахувань"
Чому знімає 10грн щоденної плати якщо рахунку вистачає коштів на щомісячну оплату???? І чому для зняття щомісячної плати треба чекати добу? Виходить проста МАХІНАЦІЯ..... поповнюєш на 200грн (щомісячна плата) знімає 10грн (хоча коштів вистачає на щомісячну) в результаті не вистачає коштів на оплату тарифу, знову поповнюєш і знову знімає щоденну 10грн і знову не вистачає на щомісячну!!!!!! І все по колу. Поверніть гроші!!!!
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
*100*01*2#
За цим кодом можете дізнатися який у вас тарифний план. Кошти списуються вночі, оскільки протягом дня діє подобовий тариф, якщо ви вийшли в ррострочку абонплати.

Дізнайтесь суму абонплати по Вашому тарифу, баланс коштів на рахунку. Поповніть на 30 грн більше різниці від залишку і вартості абонплати. Відключіть передачу мобільних даних на смартфоні. Наступної доби Виповернетесь до вашого тарифу і буде нараховано пакет на 28 наступних днів
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
На данный момент услуги по отключению мобильного интернета со стороны оператора, для абонентов предоплаты, не существует. Раньше было - сейчас нет.

Вы можете просто в телефоне отключить мобильный интернет.
Правда, у меня есть подозрения что у вас оплачиваются не пакеты интернета, а просто дневные пакеты для тарифа.

Цитую:
"Протягом дня ви можете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар та 100 МБ мобільного інтернету. Плата за пакет послуг на день – 5 грн – зніматиметься автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку."

Ответить