Полезно знать Решено

Как узнать на что потрачены деньги? / Отключение дополнительных услуг / Возврат средств


  • Новичок
  • 0 ответов

Если я не пополняю счет для снятия абонентской платы по тарифу, предоставляется безлимит в сети за 2 грн. в день. Деньги снимаются независимо от того звоню я или нет?

icon

Лучший ответ Aksolotl' 30 November 2017, 15:10

Просмотр оригинала

349 Ответы

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Абонплату сплатила, а кошти все одно знімаються.
До оператора не додзвонитися, а мій кабінет не відкривається. Як ще можна перевірити куди списались гроші?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
Я користуюсь додатком Мій Київстар і ніяких складнощів не помічала. Можливо в системі проводились технічні роботи і ви на них потрапили🙁

Можете скористатись послугою Київстар звіт. Наберіть комбінацію *135# і отримайте звіт про дзвінки, інтернет, SMS та інші платні послуги, якими ви користувалися останнім часом.

Звіт надійде у вигляді SMS, в якому вказані останні 5 платних списань за останні 7 днів.

Більше про послугу за посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/services/network/report
Уровень пользователя 3
Отправить значок
До оператора не додзвонитися...@Katrine, для зв'язку з оператором "Київстар" можна використовувати ще наступні канали:
• через службу "Онлайн Консультант", посилання на яке розміщене внизу сторінки на сайті оператора;
• написати у Viber: kv.st/viber;
• задати питання через веб-форму зворотнього зв'язку на сторінці "Відгуки та пропозиції" (у тексті повідомлення абонентам передплаченної форми обслуговування необхідно надати серійний номер SIM-картки, тобто ICCID, який зображений на її звороті, або контрактним абонентам -- паспортні дані людини, на кого зареєстрований номер).
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Дякую 😃 😍 😘 Я розібралась!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
яку акцію? в якому тарифі?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
В большинстве тарифов, с ежемесячной абонплатой, таковы условия, что если средств не достаточно для оплаты за месяц, то будет сниматься ежедневная (независимо от того звоните ли Вы или нет).
Заказав акцію нічний інтернет чи можна повернути гроші якщо я не витратив ніодного мегабайта
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Нет нельзя. Подключая услугу Вы же с ней ознакомились?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
звісно ж не можна! що за люди? якщо купив в кіно квиток і не пішов на фільм- можна повернути гроші?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Tetana в наших тарифах, абонентська плата знімається щомісяця, або щоденно при достатній сумі коштів для її зняття, як підказав @Stas. Але для того, щоб перевірити точно, необхідно знати точну назву вашого тарифу.
Для перевірки назви тарифного плану, будь ласка, наберіть на телефоні *100*01*2# та виклик. Відповідь з’явиться на екрані.
а вже з самим тарифом та принципом зняття абонентської плати можна ознайомитись на сайті: https://kyivstar.ua/uk/mm
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Gorgulko, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо послуга вже не потрібна, то краще відмовитись від неї, щоб в майбутньому не сплачувати її абонплату. Звертаю вашу увагу, що відключення краще зробити ближче до дати наступного списання абонплати за неї, бо якщо оформите заявку зараз, то сплачені Мб анулюються, а кошти не будуть повернені.
Уровень пользователя 2
Абонплата не снята.
Надано безлим на киевстар и 100мб за 5 грн в день.
Как єто отключить?! Я не хочу чтобі киевстар снимал с меня автоматически 5 грн!
Єто воровство!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Єто нє крадіжка, це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян
Вчасно поповнений рахунок для зняття щомісячної абонентплати...чому дозволяють знімати абонентплату щоденну без попередження ,тобто це просте невиконання умов договору щодо обслуговування..причому непоодинокий випадок...тема піднімається у соцмережах а ще краще в суді...
Уровень пользователя 2
"Протягом дня ви можете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар та мобільним інтернетом обсягом 100 МБ усього за 5 грн. Щоденна абонентна плата зніматиметься автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку." это текст ясно говорит о том, что это необязательное снятие.
Вопрос: как отключить это снятие?!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Obanawev Пополняйте счет для списания абонентской платы за месяц, тогда не будет списываться каждый день. Или держите баланс менее 5 грн, номер в минус не уйдет.
Уровень пользователя 2
@Obanawev Пополняйте счет для списания абонентской платы за месяц, тогда не будет списываться каждый день. Или держите баланс менее 5 грн, номер в минус не уйдет. это грабли. я просто хочу чтобы эти 5 грн не снимались никогда. я не хочу дарить киевстару 5 грн в день. и чтобы киевстар за меня решал что мне делать с моими деньгами.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Obanawev Подключая тариф Вы ознакомились с его условиями?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
що значить без попередження? Це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян

є три варіянти:

1. Поповнювати вчасно і користуватися всіма перевагами Тарифного пляну
2. Платити по 5 ₴ на день і користуватися не всіма перевагами тарифного пляну
3. Мати на рахунку менше 5 ₴ та не отримувати жодних переваг тарифного пляну.
Уровень пользователя 2
@Obanawev Подключая тариф Вы ознакомились с его условиями?
"Протягом дня ви можете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар та мобільним інтернетом обсягом 100 МБ усього за 5 грн. Щоденна абонентна плата зніматиметься автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку."

Ключевое слово МОЖЕТЕ. Можете користуватись а можете и ни. Вот я не хочу користуватись. Хватит тут лизать переваги тарифного пляну. Скажите по делу как эту ерунду отключить или просто молчите и не разводите волны.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян

є три варіянти:

1. Поповнювати вчасно і користуватися всіма перевагами Тарифного пляну
2. Платити по 5 ₴ на день і користуватися не всіма перевагами тарифного пляну
3. Мати на рахунку менше 5 ₴ та не отримувати жодних переваг тарифного пляну.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Obanawev в том то и дело что эти условия не отключаются.
Уровень пользователя 2
@Obanawev в том то и дело что эти условия не отключаются.
это я уже выяснил. Дозвонился до суппорта. киевстар как обычно в своем духе.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3

@Natallia, ежедневная абонплата снимается только если не хватает средств для оплаты тарифа за месяц. То есть ситуация связана с тем, что или пополнение сделали на недостаточную сумму, или после пополнения часть денег потратили на дополнительные услуги, и для плановой оплаты тарифа не хватало суммы.
Проверить детализацию можете в системе "Мой Киевстар" в разделе «Расходы и платежи".

Ответить