Решено

Не можу поповнити рахунок через Приват24

  • 16 Ноябрь 2017
  • 11 ответов
  • 478 просмотров

  • Новичок
  • 1 ответ
Я не можу поповнити свій рахунок через приват24 пише що оператор не може поповнити цей номер хто знає чому?
icon

Лучший ответ Aleksei.Sivokhin 17 Ноябрь 2017, 07:25

Как альтернативное решение, Счёт можно пополнять наличными в терминале самообслуживания киевстар, которые находятся в вашем городе.

На случай какого-то фортеля со стороны киевстар, терминал выдаёт чек об оплате.



Вероятность ошибок в приват24, это технические проблемы или обычно DDos атаки на сервера
Просмотр оригинала

11 Ответы

Доброго вечора! Не змогла зв'язатись з оператором, порадили тут запитати)) у мене вночі знімає абонплату, вирішила поповнити рахунок, Приват24 пише, що неможливо поповнити, заблоковано оператором. Як це заблоковано? Що робити?
О! Теж такий прикол стався..
І що ви робили?
Намагалася додзвонитися до оператора - безрезультатно, поставила додаток Мій Київстар - не допомогло, при поповненні вибиває помилку... Буду пробувати завтра вже, хоча сьогодні вночі має зняти абонплату...
Сьогодні зранку поповнила рахунок без проблем. Але ж 5 грн вже зняло.. Набридло постійно потрапляти під лохотрони операторів! Навіщо робити таке?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Как альтернативное решение, Счёт можно пополнять наличными в терминале самообслуживания киевстар, которые находятся в вашем городе.
На случай какого-то фортеля со стороны киевстар, терминал выдаёт чек об оплате.

Вероятность ошибок в приват24, это технические проблемы или обычно DDos атаки на сервера
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Tatka та @uaka22ksuxa, ласкаво просимо до нашої спільноти!
16/11/2017 дійсно були складності у поповненні саме через ПриватБанк. Платежі проходили успішо через будь-які інші канали поповнення. В майбутньому в подібних ситуаціях раджу використовувати сайт https://pay.kyivstar.ua . Тут навіть немає комісії:)
У мене також проблема з поповненням. І це саме тепер, коли вночі через недостатню кількість коштів не була знята абонплата. Завжди поповнювала онлайн без комісії через сайт Київстар https://pay.kyivstar.ua/ , користуючись приват24. Цього ж разу показує

"Введіть перевірочний код VCODE

Підтвердити
перевірте SMS (якщо картка підключена до послуги SMS-банкінгу);

зателефонуйте в службу підтримки банку-емітента картки і дізнайтеся коментар до даної транзакції на 1 грн (телефон знаходиться на зворотній стороні картки).

Що це? Ніколи такого не було. За сьогоднішній день вже зняли 5грн, якщо не зможу поповнити, завтра знову знімуть. Поповнення в терміналі - не вихід. Там комісія, та ще й у різних терміналах відповідно також ціна відрізняється. І незручно шукати їх, якщо поблизу немає.

У когось була така ситуація?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@oksana16732 У вас там есть рекомендация проверить смс. Этот код вам могут так же подсказать в справочной службе банка. Ничего сложного нет в этом.
Дякую за відповідь. В тому й річ, що СМС не приходить. Картку з собою не ношу. Телефонувати незручно, бо працюю, тому й поповнювала онлайн. Та й скільки часу треба мати, щоб повисіти на лінії, поки зможуть з*єднати з оператором.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@oksana16732, якщо смс була надіслана банку, то обов`язково отримаєте на телефон. Обговорення цієї теми є за посиланням: https://community.kyivstar.ua/problemi-zi-zv-yazkom-20/ne-prihodit-sms-z-korotkogo-nomeru-621 Будь ласка, ознайомтесь.

Ответить