Не пришли деньги после пополнения / ошибка при попытке пополнить счет


Уровень пользователя 1
Отправить значок

Сегодня утром пополнил счет через автомат, уже прошло 10 минут, а их так и нет. К оператору как всегда не дозвониться. Подскажите с чем это может быть связано?

Alena.Sliusar 4 года назад

@nikolaychuk, добрый день. Средства зачисляются в течение 30 минут.
Если вы до сих пор их не получили, возможно ошиблись номером телефона. Проверьте в чеке, если сохранился.

Вы всегда можете уточнить детали по своему номеру через оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support :wink:

Просмотр оригинала

498 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3

@nikolaychuk, добрый день. Средства зачисляются в течение 30 минут.
Если вы до сих пор их не получили, возможно ошиблись номером телефона. Проверьте в чеке, если сохранился.

Вы всегда можете уточнить детали по своему номеру через оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support :wink:

Уровень пользователя 1
Отправить значок
Ага, помилився коли поповнював рахунок. Дякую за відповідь.
Я не можу поповнити свій рахунок через приват24 пише що оператор не може поповнити цей номер хто знає чому?
Доброго вечора! Не змогла зв'язатись з оператором, порадили тут запитати)) у мене вночі знімає абонплату, вирішила поповнити рахунок, Приват24 пише, що неможливо поповнити, заблоковано оператором. Як це заблоковано? Що робити?
Доброго вечора! Не змогла зв'язатись з оператором, порадили тут запитати)) у мене вночі знімає абонплату, вирішила поповнити рахунок, Приват24 пише, що неможливо поповнити, заблоковано оператором. Як це заблоковано? Що робити?
О! Теж такий прикол стався..
І що ви робили?
Уже не в первый раз!Не зачисляет деньги кинутые по терминалу,кинула раз...ничего...второй раз через час...ничего...кинула маме и ей ничего.Уважаемые у меня ноль на свету!!!!!!я хочу получить свой пакет услуг,я имею деньги,их плачу!!!и я отрубана от связи с внешним миром бо вас так хочется.АН РИАЛ дозвонится в сервисный центр!!!Выкину нафиг вашу карту и куплю водафон!!!!!!!!!!!!
чому неприходять гроші на рахунок? закинула ще дньом і до тепер не прийшли гроші...
Намагалася додзвонитися до оператора - безрезультатно, поставила додаток Мій Київстар - не допомогло, при поповненні вибиває помилку... Буду пробувати завтра вже, хоча сьогодні вночі має зняти абонплату...
Сьогодні зранку поповнила рахунок без проблем. Але ж 5 грн вже зняло.. Набридло постійно потрапляти під лохотрони операторів! Навіщо робити таке?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Как альтернативное решение, Счёт можно пополнять наличными в терминале самообслуживания киевстар, которые находятся в вашем городе.
На случай какого-то фортеля со стороны киевстар, терминал выдаёт чек об оплате.

Вероятность ошибок в приват24, это технические проблемы или обычно DDos атаки на сервера
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Уже не в первый раз!Не зачисляет деньги кинутые по терминалу,кинула раз...ничего...второй раз через час...ничего...кинула маме и ей ничего.Уважаемые у меня ноль на свету!!!!!!я хочу получить свой пакет услуг,я имею деньги,их плачу!!!и я отрубана от связи с внешним миром бо вас так хочется.АН РИАЛ дозвонится в сервисный центр!!!Выкину нафиг вашу карту и куплю водафон!!!!!!!!!!!!

дивні претензії! Звертайтеся за телефоном провайдера поповнення вказаному у чеку поповнення Вашого номера та номера Вашої мами.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
а як закидали? покажіть чек чи скріншот екрану.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Tatka та @uaka22ksuxa, ласкаво просимо до нашої спільноти!
16/11/2017 дійсно були складності у поповненні саме через ПриватБанк. Платежі проходили успішо через будь-які інші канали поповнення. В майбутньому в подібних ситуаціях раджу використовувати сайт https://pay.kyivstar.ua . Тут навіть немає комісії:)
Пополнила счёт 10.11.17 деньги до сих пор не получила. Что делать?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Де та як поповнювали? Квитанцію надайте
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Пополнила счёт 10.11.17 деньги до сих пор не получила. Что делать?
Вероятно ошиблись в номере который пополняли.
Звоните на 460, оператору сообщите номер чека и время пополнения, сделать это важно до (3) трёх суток, в противном случае возврата не будет.
Не прийшли гроші на рахунок !!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Вам нужно обратится в службу через которую пополняли счет (если через терминал - в чеке есть номер справочной, если через сайт https://pay.kyivstar.ua то Служба підтримки: portmone.com (044)2000902;(067) 408 29 77) Если сохранили чек, обязательно проверьте правильность указанного номера (так как могли цифрой ошибиться и деньги уже на другом номере)
Доброго дня! У мене була зареєстрована моя картка, я успішно поповнювала рахунки, сьогодні, якогось дива, довелось знову реєструвати туж саму картку! Чому??? Дуже цікаво знати, чому тричі знято по 1 грн. ніби за реєстрацію??? Що це за прикол і лохотрон? По-друге, поповнила рахунок перед цим онлайн, кошти з карти зняло, а зарахування по номеру так і не відбулось! Де гроші??? Дякую!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Заново регистрировать карту пришлось в связи с тем что была смена провайдера с WIDE:UP на portmone.com. Деньги 3 грн. должны вернутся на Ваш карточный счет в ближайшее время.
Если Вы пополняли счет онлайн через ресурс https://pay.kyivstar.ua
то узнать куда ушли ваши деньги можно: Служба підтримки: portmone.com
(044) 200 09 02
(067) 408 29 77
support@portmone.com
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
3 ₴ -і стільки галасу...
Дньом поповнив рахунок по акції , ні грошей ні акції. До оператора не добитись, дібілізм. Шо робити
Не отримала кошти, які були перераховані 1.12.17 о 8:40 в сумі 50 гривень через Приват24

Ответить