Не прийшли гроші після поповнення/помилка при спробі поповнити рахунок

  • 7 Сентябрь 2017
  • 448 ответов
  • 106816 просмотров

Уровень пользователя 1
Отправить значок
Сьогодні зранку поповнив рухунок через автомат, вже пройшло 10 хвилин, а їх так і нема. До оператора як завжди не додзвонитися. Підкажіть з чим це може бути пов’язано?

448 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@nikolaychuk, добрий день. Кошти зараховуються протягом 30 хвилин.
Якщо ви досі їх не отримали, можливо помилилися в номері телефону. Перевірте в чеку, якщо зберігся.

Ви завжди можете уточнити деталі за своїм номером у Зоряни, яка знаходиться на кожній сторінці сайту Київстар. Як вона виглядає, подивіться у відповіді іншого розділу https://community.kyivstar.ua/problemi-zi-zv-yazkom-20/vidsutniy-zv-yazok-36/index1.html#post87
Уровень пользователя 1
Отправить значок
Ага, помилився коли поповнював рахунок. Дякую за відповідь.
Уже не в первый раз!Не зачисляет деньги кинутые по терминалу,кинула раз...ничего...второй раз через час...ничего...кинула маме и ей ничего.Уважаемые у меня ноль на свету!!!!!!я хочу получить свой пакет услуг,я имею деньги,их плачу!!!и я отрубана от связи с внешним миром бо вас так хочется.АН РИАЛ дозвонится в сервисный центр!!!Выкину нафиг вашу карту и куплю водафон!!!!!!!!!!!!
чому неприходять гроші на рахунок? закинула ще дньом і до тепер не прийшли гроші...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Уже не в первый раз!Не зачисляет деньги кинутые по терминалу,кинула раз...ничего...второй раз через час...ничего...кинула маме и ей ничего.Уважаемые у меня ноль на свету!!!!!!я хочу получить свой пакет услуг,я имею деньги,их плачу!!!и я отрубана от связи с внешним миром бо вас так хочется.АН РИАЛ дозвонится в сервисный центр!!!Выкину нафиг вашу карту и куплю водафон!!!!!!!!!!!!

дивні претензії! Звертайтеся за телефоном провайдера поповнення вказаному у чеку поповнення Вашого номера та номера Вашої мами.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
а як закидали? покажіть чек чи скріншот екрану.
Пополнила счёт 10.11.17 деньги до сих пор не получила. Что делать?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Де та як поповнювали? Квитанцію надайте
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Пополнила счёт 10.11.17 деньги до сих пор не получила. Что делать?
Вероятно ошиблись в номере который пополняли.
Звоните на 460, оператору сообщите номер чека и время пополнения, сделать это важно до (3) трёх суток, в противном случае возврата не будет.
Не прийшли гроші на рахунок !!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Вам нужно обратится в службу через которую пополняли счет (если через терминал - в чеке есть номер справочной, если через сайт https://pay.kyivstar.ua то Служба підтримки: portmone.com (044)2000902;(067) 408 29 77) Если сохранили чек, обязательно проверьте правильность указанного номера (так как могли цифрой ошибиться и деньги уже на другом номере)
Доброго дня! У мене була зареєстрована моя картка, я успішно поповнювала рахунки, сьогодні, якогось дива, довелось знову реєструвати туж саму картку! Чому??? Дуже цікаво знати, чому тричі знято по 1 грн. ніби за реєстрацію??? Що це за прикол і лохотрон? По-друге, поповнила рахунок перед цим онлайн, кошти з карти зняло, а зарахування по номеру так і не відбулось! Де гроші??? Дякую!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Заново регистрировать карту пришлось в связи с тем что была смена провайдера с WIDE:UP на portmone.com. Деньги 3 грн. должны вернутся на Ваш карточный счет в ближайшее время.
Если Вы пополняли счет онлайн через ресурс https://pay.kyivstar.ua
то узнать куда ушли ваши деньги можно: Служба підтримки: portmone.com
(044) 200 09 02
(067) 408 29 77
support@portmone.com
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
3 ₴ -і стільки галасу...
Дньом поповнив рахунок по акції , ні грошей ні акції. До оператора не добитись, дібілізм. Шо робити
Не отримала кошти, які були перераховані 1.12.17 о 8:40 в сумі 50 гривень через Приват24
При поповнені рахунку через номер 899 запит поповнення прийняли в обробку, але кошти не прийшли
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Sergiy M, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо кошти не прийшли, зверніться до провайдера поповнення рахунку, щоб перевірити чи вже гаразд із платежем з їх блоку і чи правильно було вказано номер телефону при внесенні платежу.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Leila16, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо кошти не прийшли, зверніться до провайдера поповнення рахунку, щоб перевірити чи вcе гаразд із платежем з їх блоку і чи правильно було вказано номер телефону при внесенні платежу.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Kkeessyyp, раді вітати в нашій спільноті:)
Поповнення на 899 проводиться завдяки технічній підтримці Portmone.com, для перевірки платежу зверніться до довідкової служби цього партнера 0 800 300 134 (цілодобово, дзвінок не тарифікується).
Пополнил счёт в ibox на телефон часа 2 назад.деньги не поступили.к оператору дозвониться не могу. Что делать?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
телефонуйте провайдеру , у якого Ви поповнювали рахунок
Уровень пользователя 1
Отправить значок
Пополнил счёт в ibox на телефон часа 2 назад.деньги не поступили.к оператору дозвониться не могу. Что делать?
Якщо є чек телефонуйте в службу підтримки Ibox
Доброго дня сьогодні поповнив рахунок на 130гривень а вони не прийшли що робити?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Нужно обратится в ту компанию, через которую пополняли счет (если через терминал, в чеке будет номер справочной службы).
Если через страницу https://pay.kyivstar.ua/ - то нужно обратиться: Служба підтримки: portmone.com
0 800 300 134
support@portmone.com

Ответить