Решено

Оплата в региональных тарифах / Ограниченная территория действия в региональных тарифах

  • 15 Ноябрь 2017
  • 35 ответов
  • 10694 просмотры


Показать первую публикацию

35 Ответы

Чому в мене знімається двічі на місяць абонплата за моїм тарифом(тариф регіон 1)??
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
а какой именно тариф у Вас? Затраты можно посмотреть в https://new.kyivstar.ua
Київстар онлайн регіон 1. За умовами тарифного плану 19 числа кожного місяця в мене повинна здійматися абонплата 60 грн. На сьогодні я не можу вже здійснювати дзвінки і просять поповнити рахунок
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Проверьте тогда снята ли абонентская плата вовремя https://new.kyivstar.ua (расходы и платежи).
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
Абонплата знята (135грн), інтернет не нарахований та безлім на номери київстар не нарахований. Чому? Це можливо тому що знаходжусь за межами регіону?
@Andrey9898, вітаю вас у нашій спільноті!
Безліміт всередині мережі діє за рахунок абонплати, якщо ви знаходитесь в домашній зоні свого тарифного плату, а так як ви за його межами, то треба сплачувати додатково раз на день по факту дзвінка 2 грн, щоб надавалась можливість спілкування з абонентами Київстар. Щодо Інтернету, то @Stas відповів правильно. Скоріш за все, не включені в телефоні "мобільні дані", або неправильно налаштували телефон.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Tanya 66612, вітаю вас у нашій спільноті!
Абонплата за місяць не може стягуватись частіше, ніж раз на місяць. В системі це відслідковується дуже пильно. Якщо ви знаходитесь в домашній зоні свого тарифу і не можете зробити дзвінок всередині мережі, то 19-го числа (як ви пишете) не було знято абонплату за місяць. Можливо, якісь були додаткові витрати перед тим, як система намагалась вам нарахувати пільги тарифу і весь цей час сплачували щоденну абонплату по 5 грн і вже до сьогоднішнього дня кошти на рахунку вичерпались.
Виїхав за межі регіону
Прийшла смс що умови мого тарифного плану не діють
Коли вернуся до регіону то умови тарифу відновляться ???
Доброї ночі
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Dmitri, вітаю вас у нашій спільноті!
Так, при поверненні у домашню зону пільги тарифу будуть відновлені. Для цього достатньо зробити або прийняти дзвінок у своєму регіоні, щоб система "переключила" вас на загальні умови тарифу.

Сьогодні вернувся додому, закинув гроші для відновлення 4 тижневого тарифу, ввів 477*202, а у відповідь отримав що я не в домашньому регіоні і не можу перейти на стандартний пакет.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Deemahh2, спробуйте здійснити або прийняти дзвінок для того, щоби система “побачила”, що ви вдома :nerd:

Ответить