Ошибка в номере при пополнении счета / двойное пополнение счета



Показать первую публикацию

527 Ответы

Привіт. Я випадково поповнила рахунок на свій не робочий номер, чи можна якось ті гроші скинути на робочий??
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Iryna_Hod, раді вітати в нашій спільноті! 🙂
Якщо помилка була у 1-2х цифрах і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати зробити перерахунок. З'єднайтесь для цього з оператором Чату. На сайті https://kyivstar.ua/uk/support знизу сторінки натисніть на "Онлайн Консультант"
Я поповнив рахунок на номер якого неїснує(цифру перепутав останю) гроші знялись(( Можна їх якось повернути?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
така сума велика, що хочете повертати і витрачати час?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Nazar_Viknyny, ласкаво просимо до нашої спільноти!
В цій темі обрано найкращу відповідь, яка вам також допоможе розібратись у своєму питанні. Подивіться її, будь ласка.
Сегодня вечером я в терминале привата пополнила себе счет на 97 грн ,но как оказалось,что в терменале произошлатошибка,или по моей вине всего на одну цыфру и пополнился счет другому абонементу.Оператор привата мне сказал,что этот вопрос я могу решить с оператором киевстара , что сразу я начала звонить на киевстар но так и не смогла дозвониться в течение часа , мне отвечал автоответчик.Я писала так,же на киевстар.Прошу верните мне мои деньги с номера 067ххххххх на мой номер 097ххххххх
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Київстар тут нічим не допоможе, краще нехай це буде добра справа для якоїсь незнайомої людини.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Sasha Nel 5 рады приветствовать в нашем сообществе, для проверки возможности корректировки платежа, необходимо обратиться к оператору 466 или чат, сотрудники проверят. Данные по личному номеру лучше не распространять в целях безопасности вашей личной информации
Проплату здійснено помилково, код квитанції № 1096-6888-7082-5668
Прошу анулювати проплату та повернути кошти.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Vsevo вітаємо у нашій спільноті. За кодом квитанції оператор не перевірить інформацію. Потрібно більше інформації, тому ліпше звернутись до оператора або до провайдера через який робили поповнення
Подскажите,возможно ли вернуть деньги,если пополнил счет не на тот номер?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Ddkay рады приветствовать в нашем сообществе!
Если средства пополнены ошибочно, рекомендуем в первую очередь обратиться в справочную службу провайдера, через который проводили пополнение счета для проверки возможности возврата платежа.
так же, можете подсказать информацию оператору для проверки возможности перетарификации платежа:
1. Дата и время пополнения счета
2. Номер или л/с, который должен быть пополнен
3. Номер или л/с, на который поступил платеж
4. Сумма пополнения
Чи можу я скасувати поповнення? Є чек
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
спробувати можна, якщо ті грощі вже кудись не перевели
Добрый день подскажите пожалуйста как можно вернуть деньги. Случайно отправил на другой номер ошибочно набрал одну цифру. Прислали СМС Уважаемый абонент! Ваша заявка на перенос ошибочного платежа не может быть выполнена. С уважением, Киевстар. Подскажите как быть дальше?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
якщо прислали смс- це неможливо, забудьте,
Поповнила рахунок телефону, випадково переплутавши дві цифри. Цей номер виключений, додзвонитися не можу. Підкажіть, будь ласка, чи можна повернути кошти? Можливо цей номер не обслуговується.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
не можна, не витрачайте час
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Maruna оператор по номеру бачить лише факт зарахування або не зарахування коштів. Платіж проводить провайдер, який надає поповнення, з цим питанням необхідно звертатись до нього у довідкову службу
Поповнила діючий старий номер КиївСтару. Як перекинути кошти на новий номер КиївСтару напишіть будь-ласка.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Llenin2005 рады приветствовать в нашем сообществе! Если после рассмотрения заявки поступило смс, что нет возможности перенести средства, вопрос можно решить индивидуально с абонентом, которому поступили деньги
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@lidochka раді вітати у нашій спільноті. У першу чергу необхідно звернутись ло провайдера, який надав можливість поповнення, якщо у них є можливість допоможуть скасувати платіж.
Або звернутись до оператора за номером 466/ онлайн чат та надати інформацію :
1. Дата і час поповнення рахунку
2. Номер або л / с, який повинен бути поповнений
3. Номер або л / с, на який надійшов платіж
4. Сума поповнення
Я помилково скинув гроші на один номер телефону. Велику суму. Чи можливо повернути ці гроші ? І як ?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Jess120680, вітаю вас у нашій спільноті!
Відповідь на ваше питання є в темі https://community.kyivstar.ua/finansovi-pitannya-14/perevod-so-scheta-na-schet-1108
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Каким способом скинули?
Если это был перевод денег - никак не вернуть, только связываться с получателем этого платежа.
Если через терминал/интернет/банкомат и т.д. и Ваша ошибка не в более чем в 2-х цифрах то свяжитесь с сотрудником 0 800 300 466
Если Вас вынудили перевести деньги мошенническим способом то нужно сообщит в полицию и сообщить сотруднику компании Киевстар по - 0 800 300 466

Ответить