Ошибка в номере при пополнении счета / двойное пополнение счета



Показать первую публикацию

527 Ответы

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@andr7407, приветствую вас в нашем сообществе!
Если ошибка не более чем в 2 цифрах номера, можно обратиться к онлайн оператору не позднее 3х дней с момента зачисления средств (день пополнения включительно).
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@raiterorange, приветствую вас в нашем сообществе!
Для решения вашего вопроса порекомендую обратиться в службу поддержки приват банка.
на СКРЕТЧ карточке пополнения не четко виден номер пополнения счёта киевстар.
ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА ПОПОЛНИТЬ СЧЁТ?
ЗАРАНЕЕ БЛАГОДАРЕН! СПАСИБО! ХОРОШЕГО ДНЯ!!!!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@gagarinstar, добро пожаловать в наше сообщество!
Для восстановления кода пополнения необходимо обратиться к онлайн оператору на странице https://kyivstar.ua/ru/support, нужен будет серийный номер скретч-карты и видимые цифры кода пополнения.
Доброго дня!
Так сталося, що при поповненні номеру телефону - я вказала його невірно (вийшов мікс робочого номеру та номеру, що був необхідний). Чи можна щось зробити? Поповнення було вчора. Номер телефону поза зоною чи вимкнений (той, який поповнила)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@nadi4ka, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔 якщо помилка була в 1-2х цифрах, і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати залишити заявку на можливість повернення коштів. З'єднайтесь для цього з оператором Онлайн Чату на сайті https://kyivstar.ua/ru/support
@nadi4ka, вітаємо в нашій спільноті!
? якщо помилка була в 1-2х цифрах, і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати залишити заявку на можливість повернення коштів. З'єднайтесь для цього з оператором Онлайн Чату на сайті https://kyivstar.ua/ru/support

Помилка, на жаль, у всіх цифрах. Поповнення відбулося 2.02. З 3.02 безуспішно намагаюся всіма шляхами вийти на живу людину, якій можу пояснити проблему. Зоряна - лише бот. З оператором - треба пройти 100 кол пекла, щоб поговорити, шмагаєш по тому автовідповідачу без кінця і краю, коли нарешті чуєш "зачекайте з'єднання з оператором", то вільних операторів протягом 20 хвилин немає.
Дякую, Боже, що взяв грошима - то, звісно, добра мантра, але ж ... Враження від того, що не можеш поспілкуватись з людиною викликає роздратування, якщо чесно ((((
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@nadi4ka, вітаємо в нашій спільноті!
? якщо помилка була в 1-2х цифрах, і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати залишити заявку на можливість повернення коштів. З'єднайтесь для цього з оператором Онлайн Чату на сайті https://kyivstar.ua/ru/support

Помилка, на жаль, у всіх цифрах. Поповнення відбулося 2.02. З 3.02 безуспішно намагаюся всіма шляхами вийти на живу людину, якій можу пояснити проблему. Зоряна - лише бот. З оператором - треба пройти 100 кол пекла, щоб поговорити, шмагаєш по тому автовідповідачу без кінця і краю, коли нарешті чуєш "зачекайте з'єднання з оператором", то вільних операторів протягом 20 хвилин немає.
Дякую, Боже, що взяв грошима - то, звісно, добра мантра, але ж ... Враження від того, що не можеш поспілкуватись з людиною викликає роздратування, якщо чесно ((((


давайте поспілкуєтесь з Калинівим! Допомогти Вам?
Отправить значок
Я поповняючи рахунок через приват24 помилилась цифрою і поповнила рахунок не тій людині. Після чого бот Приватбанку порадив зробити повернення на сайті ізіпей, після чого оператор цього сайту направивив мене знову в банк, а оператор банку до Київстару, що мені робтти тепер?
Допоможіть мені , будь ласка!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@nadi4ka, все ж вдалось з'єднатись з оператором і вирішити питання😉 хоча витратили на це багато часу😥 , але тепер знаєте альтернативні шляхи з'єднання з експертом.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Sara Holmes, раді вітати вас в нашій спільноті!
При поповненні рахунку (на майбутнє), будь ласка, перевіряйте правильність внесення свого номеру (особового рахунку), тому що існує ряд технічних обмежень, що не дозволяють повернути помилковий платіж (наприклад, використання отриманих коштів одержувачем і т.д.). Зверніться, будь ласка, до оператора в Онлайн-чат https://kyivstar.ua/ru/support і надайте таку інформацію:
1. Дата і час поповнення рахунку
2. Номер, який повинен бути поповнений
3. Номер, на який надійшов платіж
4. Сума поповнення
Якщо помилка була в 1-2х цифрах, і ще не пройшло 3 дні з моменту поповнення, то можна спробувати залишити заявку на можливість повернення коштів.
Пополнял счёт сестре, не правильно набрал две последние цифры.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Sarvan Ответ в теме - https://community.kyivstar.ua/finansovi-pitannya-14/oshibka-v-nomere-pri-popolnenii-scheta-131

При пополнении счета, пожалуйста, проверяйте корректность внесения своего номера (лицевого счета), т.к. существует ряд технических ограничений, не позволяющих вернуть ошибочный платеж (например, использование полученных средств получателем, зачисление средств на разные типы подключений и т.д.). Обратитесь, пожалуйста, в Онлайн-чат, и ответьте, пожалуйста, на следующие вопросы:
1. Дата и время пополнения счета
2. Номер или л/с, который должен быть пополнен
3. Номер или л/с, на который поступил платеж
4. Сумма пополнения
Пополнил буквально час назад, 08.02.2018. в 19:10

Номер который должен был пополнить +38096ххххххх

Номер на который поступил платеж +38096ххххххх

Внесено 70 гривен, на счет поступило 66,5 гривен
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Sarvan Это в онлайн чат нужно. На страничке https://kyivstar.ua/ru/support (внизу, онлайн консультант).
Отправить значок
Поповнив дружині рахунок і мабуть помилився цифрою чи можливо визначити куди надійшли кошти?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Weryty можно у провайдера через которого пополняли счет (терминал, интернет сайт, личный кабинет в банке и т.д.)
случайно пополнил не тот номер телефона что делать?тот хозяин нехочет вернуть мне деньги обратно
Отправить значок
Дякую☺
Уровень пользователя 5
У вас есть доказательства того что это именно вы себе пополнили счет ? Если нет тогда всё.
есть квитанцыя
Уровень пользователя 5
Я ничего против вас не имею. Но в квитанции есть информация что это действительно вы её сделали а не нашли и сейчас требуете чтоб вам зачислили чужой платёж ?!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Sergey1684, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Обратитесь, пожалуйста, к оператору в Онлайн-чат https://kyivstar.ua/ru/support и предоставьте следующую информацию:
1. Дата и время пополнения счета
2. Номер, который должен быть пополнен
3. Номер, на который поступил платеж
4. Сумма пополнения
Если ошибка была в 1-2х цифрах, и еще не прошло 3 дня с момента пополнения, то можно попробовать оставить заявку на возможность возврата средств.
помилково поповнив не свій рахунок! як повернути кошти на свій рахунок?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@serhiy18call Рекомендую прочитать - https://community.kyivstar.ua/finansovi-pitannya-14/oshibka-v-nomere-pri-popolnenii-scheta-131

Ответить