Решено

Поповнення рахунку / Меню *134#

  • 21 November 2017
  • 32 ответы
  • 77 просмотров

Доброго дня

Підкажіть будь-ласка, чи працює поповнення мобільного рахунку за номером телефону за допомогою меню *134?

Тільки що пробував команди
*134*1*2*380961234567*55*4321#
помилка - неможливо поповнити даний номер
пробував також послідовність через ussd меню
*134#
1
помилка - unknown application
з другої спроби дістався трохи далі
*134#
1
2
помилка - invalid mmi code

Чи не змінилась послідовність команд *134*1*2*номер*сума*карта# з переходом на Портмоне?

Дякую
icon

Лучший ответ Anita 23 November 2017, 20:11

Просмотр оригинала

32 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
124 може?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@oleksa Комбинация не менялась, нужно просто заново регистрировать банковскую карту 🙂
@Stas банківську картку намагався зареєструвати в своїй попередній темі. Це була окрема епопея. Цікаво, скільки зараз разів Портмоне списує по 1й гривні, перед тим, як таки вказати код.
@Kaliniv D гарна спроба, але таки 134 (https://pay.kyivstar.ua/)

Забув відзвітувати. Таки з четвертого разу я добив відповідями меню *134# до кінця. Пощастило мабуть.

І після отримання смс про зарахування коштів з'ясувалось, що таки змінився формат номеру телефону - вказувати перші цифри 38 вже не потрібно

старий формат команди (до Портмоне) *134*1*2*380961234567*55*4321#
новий формат команди (епохи Портмоне) *134*1*2*0961234567*55*4321#

ПС а це форум підтримки? чи просто так заходять люди - налайкати відповідей?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@oleksa Если отвечает модератор, то он сотрудник Киевстара.
По поводу списания денег с банковской карты, насколько знаю, это не списание, а резервация которая потом снимается.
@Stas ось тема про три списання по 1й гривні (https://community.kyivstar.ua/finansovi-pitannya-14/899-438) за три секунди і реакцію банку на такі викрутаси
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@oleksa деньги разве не вернулись? )
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@oleksa, у всіх абонентів мережі Київстар є можливість поповнити свій рахунок за допомогою платіжної картки VISA або MasterCard будь-якого українського банку, набравши комбінацію * 134 #.
Якщо ви користуєтеся послугою вперше, вам необхідно зареєструвати банківську карту, відправивши USSD запит містить реквізити карти: * 134 * 0 * номер банківської карти * ММYY * CVV2 #,
де
номер банківської карти - 16 цифр номера карти;
ММYY - термін дії банківської карти;
CVV2 - три останні цифри на звороті картки.
Для того щоб скористатися сервісом поповнення, карту необхідно активувати, для цього наберіть * 134 # і виберіть 2 пункт меню «Actyvacia abo vydalennia kartky».
Після активації банківської карти ви отримуєте можливість поповнити рахунок на будь-яку суму від 1 грн. слідуючи підказкам меню або використовувати пряму команду: * 134 * 1 * 2 * номер телефону * сума * ХХХХ #,
де ХХХХ-останні чотири цифри номера активованої банківської карти;
номер телефону - в форматі 067ХХХХХХХ
Зарахування платежу відбувається в режимі реального часу.
По поводу пополнения через меню *134#. Я таки зарегистрировал платежную карту в этом сервисе. Оказывается, надо, чтобы на счету было не менее 3 грн, т.к., при регистрации платежной карты, блокируется несколько раз по 1 грн и потом они возвращаются.
Что не понравилось:
1. При наборе *134# не всегда с первого раза отображается меню, бывает выскакивает ошибка "Error performing request. Unkown Error". Также, бывает, что не срабатывает навигация по меню: вводишь нужный пункт меню, нажимаешь "Reply", а в ответ не появляется новый экран меню.
2. Чтобы пополнить не свой номер Киевстар, необходимо вводить номер вручную. Выбрать номер из телефонной книги, либо скопировать из буфера обмена в USSD-меню не представляется возможным.

В общем поиски быстрого пополнения счета без комиссии на iPhone продолжаются.

Вот бы кто сделал Telegram-бота, через которого можно было бы пополнять номера Киевстар без лишних телодвижений.
Отправить значок
Цікаве нововведення від Київстар *134#. І було б дуже корисним, коли б добре працювало.

При спробі зареєструвати картку в системі тричі з'являлась помилка системи. Потім після нібито успішної реєстрації мені було запропоновано знов її зареєструвати методом введення тієї довгої комбінації.

Тільки після третьої спроби картку таки було зареєстровано в системі.

Поповнити рахунок зареєстрованою карткою також видалось нелегким заняттям. Після того, як я вказав номер, який хочу поповнити, знов з'явилась помилка MIME і мені знов було запропоновано зареєструвати картку.

І нарешті після нової реєстрації мені вдалось таки поповнити рахунок.

Дякую компанії за те, що впровадили таку функцію. Вона дуже потрібна. Бо інколи треба поповнити рахунок, а інтернету немає чи він дуже повільний, а витрачати гроші на комісію немає бажання.

Тож це потрібна функція, але її потрібно доробити.

P.S.: Вибачаюсь, якщо така проблема виникає тільки у мене. Можливо, дійсно, проблема в моєму апараті. (Xiaomi Mi A1)
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Supr.A и @Artyomushko, спасибо вам за замечания.
Они были переданы на рассмотрение в технический отдел.
@Aksolotl', передайте, также, разработчикам, чтобы добавили в приложение Мой Киевстар для iOS возможность сохранения данных платежной карты, чтобы не вводить их каждый раз при пополнении.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Supr.A, информация зарегистрирована, спасибо!
Нет слов. Пополняю 2 номера телефона подряд. Набираю шаблон *134*1*2*0номер*сумма*номер карты# чер ез ПОЛ ЧАСА приходит смс о том, что второй номер пополнен, а по первому номеру оплата не прошла, необходимо обратиться в банк или в портмоне. В портсоне дозвониться нереально по всем номерам (0800, 044 ) в киеастар дозвониться тоже нереально (все линии заняты)обратной связи нет. 21 век, космические корабли бороздят просторы мирового океана, а у вас счет не пополнишь быстро. Ну что это за бардак?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Alex0015, добро пожаловать в наше сообщество!
Самый простой способ выйти на оператора - обратиться в Чат. На сайте https://pay.kyivstar.ua/ru/ под блоком пополнения есть кнопка "Онлайн помощь".
Скажіть будь ласка чи можу я поповнити рахунок абонента який знаходиться у Росії і якими методами. І чи пройде взагалі цей платіж
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Пройдёт. Любой удобный для вас.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@aleksvin8888, раді вітати вас в нашій спільноті!
Плануєте поповнювати номер "Київстар", котрий знаходиться в Росії?
Хочу поповнити рахунку в USD, За яким курсом конвертується?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Answer, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔поповнення на номер "Київстар" можна здійснити лише в грн. По питанню конвертації вам потрібно звернутись безпосередньо до провайдера, через котрого будете робити переказ коштів. Лише у нього є така інформація.
Як дізнатися чи доступна послуга Київстар гаманець.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Geolog26, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔такої послуги в нас немає. Можливо переплутали назву? Що саме хочете зробити? Що саме цікавить?
Щойно купила картку,потрібно поповнити.
Раніше можна було поповняти перший раз нову картку лише скреч-картою
Чи змінились умови?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Любым способ оплаты можете пополнить, разницы не будет.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@skromnyashka, трохи доповню відповідь @Selecton 🤓
Можна зробити поповнення будь-яким зручним для вас способом (через "Приват 24" також зможете здійснити оплату), окрім поповнення через послугу "Переказ коштів" (користувачі, які активували новий стартовий пакет, мають можливість користуватись цією послугою, коли сума витрат по їх особового рахунку досягне 40гривень. Послуга стає доступною автоматично протягом 2-х діб після досягнення необхідної суми витрат).
Мені поповнили рахунок на значну суму. Як мені повернути кошти

Ответить