Решено

При оплаченном тарифе пакет услуг не предоставлен / Условия дополнительной услуги не действуют после оплаты



Показать первую публикацию

289 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Olizlyudmila:thinking: скоріш за все SMS про те, що абонентська плата не знялась було сформовано раніше, аніж ви поповнили рахунок. І, на разі, воно не актуальне. 

P.S.: тариф діє? Все добре? Абонентська плата знялась успішно? 

Отправить значок +1

@Xomyak:thinking: так як на скріншоті фігурує “Тиждень довіри”, це один із тарифів лінійки “Київстар Все разом”, де абонентська плата знімається кожного 1-го числа.

Доброго дня. Вчора змінив тариф на дешевший - 125грн\міс + 35 грн підключення. Поповнив рахунок на 160 грн. зняло 150. Новий план активовано, прийшла смс по активацію нового тарифного плану та смс з нарахуванням хвилин, але в меню інформації про стан рахунку *112# пише все по 0 (0хв на інші мережі, 0 Мб і тд). Пройшло більше доби — хвилини та мб не нараховані.  Я не можу телефонувати і відсутній інтернет. В 466 про стан тарифного плану кажуть, що потрібно поповнити рахунок, хоча абонплата за тарифний план вже була знята. Якщо кошти було знято за старим тарифним планом то ЧОМУ НЕ НАРАХОВАНІ ХВИЛИНИ ПО СТАРОМУ ТАРИФНОМУ ПЛНІ? Коли в мене появляться хвилини та мегабайти?!!!!! 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Дивіться в мій Київстар. Смс може вводити в оману. Таке вже було.

Отправить значок +1

@taras.b, якщо на попередньому тарифному плані ви поповнили рахунок і знялась абонентська плата, то змінюючи тарифний план,  — хвилини та МБ із попереднього тарифного плану будуть анульовані.

@taras.b, якщо на попередньому тарифному плані ви поповнили рахунок і знялась абонентська плата, то змінюючи тарифний план,  — хвилини та МБ із попереднього тарифного плану будуть анульовані.

Я спочатку подав запит переходу на новий тариф, де побачив повідомлення  в “мій київстар” - “Не достатньо коштів”. Після того я поповнив рахунок і з мене моментально зтягнули гроші.  

 

Доброго дня. Вчора змінив тариф на дешевший - 125грн\міс + 35 грн підключення. Поповнив рахунок на 160 грн. зняло 150. Новий план активовано, прийшла смс по активацію нового тарифного плану та смс з нарахуванням хвилин, але в меню інформації про стан рахунку *112# пише все по 0 (0хв на інші мережі, 0 Мб і тд). Пройшло більше доби — хвилини та мб не нараховані.  Я не можу телефонувати і відсутній інтернет. В 466 про стан тарифного плану кажуть, що потрібно поповнити рахунок, хоча абонплата за тарифний план вже була знята. Якщо кошти було знято за старим тарифним планом то ЧОМУ НЕ НАРАХОВАНІ ХВИЛИНИ ПО СТАРОМУ ТАРИФНОМУ ПЛНІ? Коли в мене появляться хвилини та мегабайти?!!!!! 

Судячи з цих СМС від київстару хвилини мали б нарухуватись

 

@Kyivstar Якшо ви скинули нагрузку з “живих” операторів на блоги і роботів-автовідповідачів то треба хоча би до кінця доробити сервіс. Чому ніхто не повідомляє (навіть робот чи сайт) про те що плата буде знята, хвилини не нараховані і що ви “здирете”. з клієнта ще 1 суму абонплати при зміні тарифу?? Що за це хамське відношення до клієнтів…?
На дворі 2020 рік, пора навчитись поважати свою ВЕЛИЧЕЗНУ аудиторію, яка приносить вам прибуток.

Отправить значок +1

@taras.b, якшо жодного пакета послуг в попередньому тарифі, плата знімається і пакет послуг нараховується моментально відразу після поповнення. Зміна тарифного плану моментально відбуватись не буде :sleepy:

@taras.b, якшо жодного пакета послуг в попередньому тарифі, плата знімається моментально відразу після поповнення. Зміна тарифного плану моментально відбуватись не буде :sleepy:

Київстар фактично монополіст… тут треба приверта його увагу до себе.. Хіба робити флеш моб і просити людей відключитись від даного оператора)) такий буде небагато, але коли піде з 100к користувачів думаю вони задумаються)) + можна забомбити групи в соцмережах))) бо на другий рік плата за пакет буде від 200-250 грн 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@taras.b, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Впевнена, що за такий тривалий час ви знайшли відповідь на ваше питання.

Надалі лише можу обіцяти оперативне реагування на відгуки користувачів :nerd:

Активировал пакет услуг “30 хвилин на інші мережі по Україні”. Плата снята. Мой киевстар говорит , что пакет активен. Не могу позвонить на городской номер - отвечает “не достаточно денег”

Исправьте ситуацию...

Отправить значок

@chipstone, в описаній ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації.

Ответить