Решено

При оплаченном тарифе пакет услуг не предоставлен / Условия дополнительной услуги не действуют после оплаты


Оплата по тарифу была снята вовремя, но условия тарифа не предоставлены. Что делать?

icon

Лучший ответ Aksolotl' 12 January 2018, 19:33

Просмотр оригинала

287 Ответы

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Aleks_75, раді вітати в нашій спільноті!
На жаль, по вашому запитанню не зовсім зрозуміло яка ситуація склалася на номері? Підкажіть, який тариф у вас? Можливо тариф на вашому номері має регіональність і залишили "домашню зону" тарифного плану, при цьому обов'язково приходять повідомлення. Або може у Вас трапилося щось інше, могли б уточнити який пакет послуг не отримали?
Змінила тарифний план,гроші зняло,не підключилося, гроші знімає як по базових тарифах,до оператора недодзвонишся. Чекаю дзвінка,хочу мило поспілкуватись?.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Tanya2018, вітаю вас у нашій спільноті!
Уточніть, що маєте на увазі "гроші знімає як по базових тарифах"? Ви користуєтесь регіональним тарифним планом? Якщо так, то в момент дзвінка знаходились в домашній зоні?
Моей девушке пополнили вчера счёт, утром сняли абонплату. Но ни интернет ни минуты так ей и не начислили.
В тата з рахунку була знята абонплата, але чомусь хвилини для розмов не були надані.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
а смс прийшло, що абонплату знято і надано пакетні хвилини згідно умов тарифного пляну?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Моей девушке пополнили вчера счёт, утром сняли абонплату. Но ни интернет ни минуты так ей и не начислили.
а смс про зняття абонплати у тарифному пляні приходило?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Kolyasombk, добро пожаловать в наше сообщество!
Такая ситуация невозможна, так как в момент снятия абонплаты все льготы тарифа начисляются. Там либо оплата не снята, либо льготы начислены, но вы их как-то не так проверяете. Чтоб разобраться, нужно посмотреть информацию по конкретному номеру. Это может сделать оператор в Чате. Для связи с ним нажмите на кнопку "онлайн консультант" внизу страницы https://kyivstar.ua/ru/support
11 січня замовив тариф безлім + плюс в якому надається 3000мб,безлім на Київстар,та 100 хв на інші.
І тут я хочу зателефонувати до друга і мені відповідають недостатньо коштів на рахунку,але інтернет працює.
Київстар,це абсурд з вашої сторони.
Я надіюсь,ви зробите так як було .
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Vladislav_rv, раді вітати у нашій спільноті. Тариф Безлім + - регіональний.
Уточніть де зараз знаходитесь (область/місто)
якщо поза домашньою зоною, тарифікація дзвінківзмінюється, на який номер набираєте (іншого мобільного або міський номер, чи на Київстар)?
Інтернет в цьому тарифі по всій країні безлімітний та безкоштовний
Хочу дізнатися чому при поповненні було знято абонплату а при дзвінках на київстар знімає кошти???
18.01 была снята абонплата по тарифу "Безлим разговоры+" 21.01 уже тариф не работает. Попытки дозвонится оператору безуспешны. Где тариф? Где деньги? Где операторы? Моему номеру 15 лет и к сожалению буду вынуждена отказаться от ваших услуг
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Syper Hrustya, @Filira, вітаю вас у нашій спільноті!
Схоже, що ви користуєтесь регіональним тарифом і знаходитесь за межами домашнього регіону. Саме в такому випадку по факту дзвінка в день додатково стягується оплата при дзвінках всередині мережі.
12 января пополнила счет 75 грн, но абонплату не сняли. 21 января не могу позвонить, потому что на счету 1,5 грн.Что за беспредел? Оператору не дозвониться
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
то з Вас таки зняли абонплату, чи ні?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Давайте допоможу Вам обрати вигідний тарифйний плян!?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@77761 раді вітати у нашій спільноті!
Для перевірки інформації по витратах можна переглянути у системі Мій Київстар, у розділі Витрати і платежі
Переехала. Забыла, что тариф привязан к региону. Пополнила счёт и теперь не могу пользоваться пакетом. Есть варианты помощи в моей ситуации?
одна роботизована леди говорить що абонплата знята інша говорить що грошей недостатрьо вимагаю негайно підключити звязок 2 дня після зняття грошей відповідають що їх не достатньо це ганьба!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
По- перше- вітаю Вас з переїздом. Звісно ж, є рішення, рекомендую змінити тарифний плян на один з національних, які діють по всій території України.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@17051957, вітаю вас у нашій спільноті!
Щоб дізнатись чи була знята абонплата за тариф, чи ні, можна набрати комбінацію *100# та виклик. І там по підказкам подивіться "Дату наступної оплати за тариф".
Абонплату знята, хвилин на інші мобільні не надано , прошу терміново усунути недоліки
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Dg g gv, вітаю вас у спільноті?
Уточніть, будь ласка, який тариф на вашому номері? Перевірити який тариф на Вашому номері можно так: *100*01*2#
Наступного запитання я ще добу буду чекати??? Можна подумати у вас не має інформації по моєму номеру????.... Що за сервіс такий жахливий!!!! Чому не можна дозвинитися до операторів??????
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Dg g gv. на сторінках нашого форуму надається загальна консультація без перевірки по номеру, тому уточнювали у вас інформацію.
60 хвилин на інших операторів в умовах цього тарифного плану надаються автоматично після зняття абонплати 70 грн. Якщо Ви перевіряєте *112# і хвилин немає, то значить вже використали їх. Рекомендую, будь ласка, у Мій Київстар подивитись деталізацію дзвінків, а саме переглянути на який номер іншого оператора телефонували і за дзвінок кошти не оплачували, це свідчить, що оплата була за надані безкоштовні хвилини в умовах тарифу.

Ответить