Решено

При оплаченном тарифе пакет услуг не предоставлен / Условия дополнительной услуги не действуют после оплаты

  • 2 December 2017
  • 291 ответ
  • 162 просмотры

Оплата по тарифу была снята вовремя, но условия тарифа не предоставлены. Что делать?

icon

Лучший ответ Aksolotl' 12 January 2018, 19:33

Просмотр оригинала

291 Ответ

Отправить значок

@Romasha1982, для перевірки зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Вчора було знято абонплату,  а пакет не підключено 

Отправить значок

@chipstone, в описаній ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації.

Активировал пакет услуг “30 хвилин на інші мережі по Україні”. Плата снята. Мой киевстар говорит , что пакет активен. Не могу позвонить на городской номер - отвечает “не достаточно денег”

Исправьте ситуацию...

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@taras.b, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Впевнена, що за такий тривалий час ви знайшли відповідь на ваше питання.

Надалі лише можу обіцяти оперативне реагування на відгуки користувачів :nerd:

@taras.b, якшо жодного пакета послуг в попередньому тарифі, плата знімається моментально відразу після поповнення. Зміна тарифного плану моментально відбуватись не буде :sleepy:

Київстар фактично монополіст… тут треба приверта його увагу до себе.. Хіба робити флеш моб і просити людей відключитись від даного оператора)) такий буде небагато, але коли піде з 100к користувачів думаю вони задумаються)) + можна забомбити групи в соцмережах))) бо на другий рік плата за пакет буде від 200-250 грн 

Отправить значок +1

@taras.b, якшо жодного пакета послуг в попередньому тарифі, плата знімається і пакет послуг нараховується моментально відразу після поповнення. Зміна тарифного плану моментально відбуватись не буде :sleepy:

@Kyivstar Якшо ви скинули нагрузку з “живих” операторів на блоги і роботів-автовідповідачів то треба хоча би до кінця доробити сервіс. Чому ніхто не повідомляє (навіть робот чи сайт) про те що плата буде знята, хвилини не нараховані і що ви “здирете”. з клієнта ще 1 суму абонплати при зміні тарифу?? Що за це хамське відношення до клієнтів…?
На дворі 2020 рік, пора навчитись поважати свою ВЕЛИЧЕЗНУ аудиторію, яка приносить вам прибуток.

 

Доброго дня. Вчора змінив тариф на дешевший - 125грн\міс + 35 грн підключення. Поповнив рахунок на 160 грн. зняло 150. Новий план активовано, прийшла смс по активацію нового тарифного плану та смс з нарахуванням хвилин, але в меню інформації про стан рахунку *112# пише все по 0 (0хв на інші мережі, 0 Мб і тд). Пройшло більше доби — хвилини та мб не нараховані.  Я не можу телефонувати і відсутній інтернет. В 466 про стан тарифного плану кажуть, що потрібно поповнити рахунок, хоча абонплата за тарифний план вже була знята. Якщо кошти було знято за старим тарифним планом то ЧОМУ НЕ НАРАХОВАНІ ХВИЛИНИ ПО СТАРОМУ ТАРИФНОМУ ПЛНІ? Коли в мене появляться хвилини та мегабайти?!!!!! 

Судячи з цих СМС від київстару хвилини мали б нарухуватись

@taras.b, якщо на попередньому тарифному плані ви поповнили рахунок і знялась абонентська плата, то змінюючи тарифний план,  — хвилини та МБ із попереднього тарифного плану будуть анульовані.

Я спочатку подав запит переходу на новий тариф, де побачив повідомлення  в “мій київстар” - “Не достатньо коштів”. Після того я поповнив рахунок і з мене моментально зтягнули гроші.  

 

Отправить значок +1

@taras.b, якщо на попередньому тарифному плані ви поповнили рахунок і знялась абонентська плата, то змінюючи тарифний план,  — хвилини та МБ із попереднього тарифного плану будуть анульовані.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Дивіться в мій Київстар. Смс може вводити в оману. Таке вже було.

Доброго дня. Вчора змінив тариф на дешевший - 125грн\міс + 35 грн підключення. Поповнив рахунок на 160 грн. зняло 150. Новий план активовано, прийшла смс по активацію нового тарифного плану та смс з нарахуванням хвилин, але в меню інформації про стан рахунку *112# пише все по 0 (0хв на інші мережі, 0 Мб і тд). Пройшло більше доби — хвилини та мб не нараховані.  Я не можу телефонувати і відсутній інтернет. В 466 про стан тарифного плану кажуть, що потрібно поповнити рахунок, хоча абонплата за тарифний план вже була знята. Якщо кошти було знято за старим тарифним планом то ЧОМУ НЕ НАРАХОВАНІ ХВИЛИНИ ПО СТАРОМУ ТАРИФНОМУ ПЛНІ? Коли в мене появляться хвилини та мегабайти?!!!!! 

Отправить значок +1

@Xomyak:thinking: так як на скріншоті фігурує “Тиждень довіри”, це один із тарифів лінійки “Київстар Все разом”, де абонентська плата знімається кожного 1-го числа.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Olizlyudmila:thinking: скоріш за все SMS про те, що абонентська плата не знялась було сформовано раніше, аніж ви поповнили рахунок. І, на разі, воно не актуальне. 

P.S.: тариф діє? Все добре? Абонентська плата знялась успішно? 

Отправить значок +1

@Olizlyudmila, зв’язок за рахунок сплаченої абонплати буде дійсний до кінця календарного місяця.

І що?

Це ніяк не відповідь на моє питання!

Отправить значок +1

@Olizlyudmila, зверніть увагу, що у тарифах “Київстар. Все разом” абонентську плату знімається 1-го числа щомісячно.

Спочатку прийшло смс, що абонплату знято, і суму з рахунку списано. Потім приходить смс, що абонплату не знято. 

Наразі я маю додатково сплачувати? За що? 

 

 

Підкажіть, що це за +81,72 грн бонусів нараховано і з чим їх їдять

Уровень пользователя 2
Отправить значок +1

@Libi69 рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення деталей, вказавши номер телефона. 

Отправить значок +1

@Libi69, тому що «Дайте ще 2018» - це архівний тариф, стартовий пакет із цим тарифом має активуватися в іншому тарифі.

Щоб перевірити назву вашого поточного тарифного плану, наберіть на телефоні *100*01*2# [виклик].

Купив Тариф, «Дайте ще 2018» поповнив, гроші не зняло, писало що перший місяць гроші не знімає. Інтернет повинен був бути безлім, але прийшло повідомлення - Обратите внимание, стоимость интернета до конца суток - 0,10 грн за 1 МБ. Для получения дополнительных пакетов МБ пополните, пожалуйста, счет и дождитесь следующего дня.

І як це розуміти?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Qwerty0987a, :thinking: удалось разобраться в сложившейся ситуации? С оператором удалось пообщаться?  

Ответить