Програма кредитування «Відстрочка платежу»

  • 27 Май 2020
  • 0 ответов
  • 74 просмотры

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3

З 27 травня 2020 року замість старої програми кредитування «Золотий Абонент» для своїх контрактних абонентів та бізнес-клієнтів Київстар запропонує програму кредитування «Відстрочка платежу». Програма «Золотий Абонент» припинить свою дію через застарілі умови та малу кількість клієнтів, які нею користуються.

 

Нагадаємо, що серед переваг «Відстрочки платежу»:

  • Для контрактних абонентів – програма кредитування діє у розмірі 100% від середньомісячної суми витрат за останні 4 місяці. Наприклад, якщо середні витрати за особовим рахунком абонента становлять 300 гривень, то всі абонентські номери цього особового рахунку зможуть користуватися послугами мобільного оператора сукупно на цю суму без жодної оплати; послуги не будуть відключатися. 
  • Для бізнес-клієнтів – програма кредитування діятиме в розмірі 300% від середньомісячної суми витрат за останні 4 місяці. Наприклад, якщо середні витрати по особовому рахунку клієнта складають ті ж 300 гривень, то всі абонентські номери цього особового рахунку зможуть користуватися послугами мобільного оператора сукупно на 900 гривень без жодної оплати; послуги не будуть відключатися. 

За потреби абоненти можуть самостійно змінювати розмір кредитного ліміту на 10%, 25%, 50%, 100%, 200%, 300% від середньомісячної суми витрат за останні 4 місяці.

 

Будь ласка, зверніть увагу. Якщо за номерами контрактних абонентів тимчасово відключені послуги, то програма «Відстрочка платежу» автоматично підключатися не буде. Вони зможуть підключити її самостійно після погашення заборгованості та відновлення номеру, зателефонувавши за коротким номером 466*53, звернувшись в контакт-центр компанії за номером 466 або 0800300466, завітавши до магазину Київстар або за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар».

 

Дзвінки на вказані номери безкоштовні з мобільних Київстар.


0 ответов

Будь первым, кто оставит ответ!

Ответить