Решено

Складність у використанні послуги "СМАРТ-ГРОШІ" ( раніше "Мобільні гроші")

  • 21 Декабрь 2017
  • 131 ответ
  • 19951 просмотр

На сайті "Wargaming.net" можна купувати речі за допомогою мобільних грошей.Після вводу номера вибиває помилку.(Я зв‘язався з Цетром підтримки “Wargaming” після чого вони мені повідомили,що платіжу не дозволяє відбутися Київстар і потрібно звернутися до свого оператора)У чому проблема?
icon

Лучший ответ Stas 22 Декабрь 2017, 10:25

У Вас в адресной строке непонятно какой сайт открыт. Если Вы хотите танки оплатить через мобильные деньги, делайте это на страничке - https://money.kyivstar.ua
Просмотр оригинала

131 Ответ

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
У Вас в адресной строке непонятно какой сайт открыт. Если Вы хотите танки оплатить через мобильные деньги, делайте это на страничке - https://money.kyivstar.ua
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Nikolas 1111, рада вітати вас в нашій спільноті!
@Stas правий, здійснити платіж за послугою "Мобільні гроші" ви можете на сторінці https://money.kyivstar.ua/service/view/world-of-tanks-for-mobile-commerce-rb
Я переводила деньги с мобильного счета на карту приват банк, сегодня не смогла,пишет "превышен лимит 10 000" ,смогу ли я перевести с 1-го числа?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Сможете, там же лимит на календарный месяц установлен 10 000 грн. С 1 января счетчик обнулен будет.
30.12.2017 o 18.30 я оплатив послуги Payeer USD в сумі 931.57 грн. зі свого рахунку київстар через сторінку https://money.kyivstar.ua.
Кошти на Payeer USD не прийшли, трансакція відсутня.
Код трансакціїї 12699602.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Если деньги сняты с мобильного номера, значит они уже не у Киевстар, Вам нужно обратиться по:
Контактный центр: 0 (800) 800 800 или +38 044 3000 277 или +38 067 4013 720 по вопросам зачисления средств, оплаты товаров и услуг (согласно тарифам вашего тарифного плана) ООО «ГЛОБАЛМАНИ»
Сможете, там же лимит на календарный месяц установлен 10 000 грн. С 1 января счетчик обнулен будет.
спасибо большое
Доброго дня. 29.01 перевела з рахунку кошти на карту Приватбанк. Врешті решт кошти з рахунку зняли, але на карту вони так і не прийшли.Де я можу отримати інформацію щодо моїх коштів?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Prosto Yulya Контактний центр: 0 (800) 800 800 або +38 044 3000 277 або +38 067 4013 720 з питань зарахування коштів, оплати товарів та послуг (згідно з тарифами вашого тарифного плану) ТОВ "ГЛОБАЛМАНІ"
На 0 800 800 800 звонок бесплатный.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Prosto Yulya, раді вітати вас в нашій спільноті!
Доповню відповідь @Stas. Провайдером також може бути ТОВ Фінансова Компанія "Контрактовий дім", ТОВ ФК "Фенікс" а також ТОВ "Електрум Пеймент Систем". Раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/ru/support для перевірки, чому платіж було скасовано, а також хто з провайдерів відповідав за переказ платежу (для надання контактного номеру для зв'язку).
Ситуація досить дивна і до слова - кардинально мене змушує подякувати оператору за послуги і піти до конкуренції.
Ось яка ситуація:
маю 2 різні сім-картки Київстару. Це однозначно тільки до моменту повернення мені моїх грошей. Дальше я всіх немовлятиму на відмову від оператора-злодія!
Одним з номерів користуюся з моменту повернення в Україну - 2 місяці.
Другу придбав нещодавно і вирішив використовувати в якості гаманця. Тримати там гроші і поповнювати банківську картку і рахунки в разі потреби.
Активував номер, знаю, що вміють заморозити, бо на свіжоактивований номер можуть придумати причини, тому більше ніж тиждень вичекав, зробив переказ зі свого гаманця електронного. І тут почалася дупа!
Мені здалося, що К. часом придумує якісь безглузді правила «під ситуації», бо виявилося, що мої гроші на 2 дні!!!!! Заморожено цим оператором-злодієм! Бо потрібно ви чекати 2 дні на активацію послуг, що дозволять використовувати мої гроші-після використання мною суми 40грн. на телекомунікаційні послуги. Просто плачу від формулювання і маразму в ньому... І прошу перестати економити на якісному правовому обслуговуванні...
Гроші на рахунку є, але я не можу їх ні вперед ні назад попхати, бо «Оператор» дбає не про інтерес свого Ковєнта, а про щось, що мені нагадує совєцку злодійську філософію.
Я це опублічнюю, щоб Вас стимулювати і щоб Ви змінилися...
В мене 2 питання;
  1. звідки виникає такий термін?! З яких причин виникає квота 40 грн?
  2. Хто мені компенсує затримку і відчуження моїх грошей на 2 дні? До кого звертатися по компенсацію втраченої можливості та неотриманої користі?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дякую за звернення українською. Ці правила створені задля запобігання шахрайствам.
Ну як можна боротися шахрайством з шайхрайством?
Йде 30 година використання моїх грошей, без мого дозволу Оператором.
Я отримую недоречні пояснення у вигляді push-повідомлень.
Це має своє окреслення - злодійство. Закони України про це чітко говорять...
Я не в стані повірити в це
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Ну як можна боротися шахрайством з шайхрайством?
Йде 30 година використання моїх грошей, без мого дозволу Оператором.
Я отримую недоречні пояснення у вигляді push-повідомлень.
Це має своє окреслення - злодійство. Закони України про це чітко говорять...
Я не в стані повірити в це

Шановний пан Коко, трохи терпіння і все буде добре!
Просто я, через цю «стратегію» весь день сидів у чужому місті - голодним і не мав грошей.
За таке я - зненавидів і довго це пам’ятатиму!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Просто я, через цю «стратегію» весь день сидів у чужому місті - голодним і не мав грошей.
За таке я - зненавидів і довго це пам’ятатиму!

ну хто Вам винний, пане Коко? Це ж Ваша особиста недалекоглядність.
Ой-ні!
Я за вчорашній день ознайомився з приписами і нормами.
Киівстар порушує закон-утримуючи мої гроші, обмежуючи правом їх використання в послузі-згідно Умови!
Це - злочинність в я готую показати, що свої права треба обов`язково відстоювати!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Ой-ні!
Я за вчорашній день ознайомився з приписами і нормами.
Киівстар порушує закон-утримуючи мої гроші, обмежуючи правом їх використання в послузі-згідно Умови!
Це - злочинність в я готую показати, що свої права треба обов`язково відстоювати!

якщо вважаєте це злочином- пишіть заяву до НП
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Coco, вітаємо вас у спільноті.

Дуже шкода, що у Вас виникло таке враження, але рекомендую переглянути умови послуги "Мобільні гроші", що описані на нашому сайті: https://kyivstar.ua/uk/mm/services/control/mobile_money


Додатково переглянути умови на сайті самої послуги "Мобільні гроші" :


Інформація: https://money.kyivstar.ua/help
Умову витрачений 40 грн достаньо на номері використати одного разу, щоб у подальшому використовувати послугу "Мобільні гроші" у будь-який час.
При очередной, ежемесячной, оплате услуг "Киевэнерго" высвечивается "Партнёр находится в состоянии "заблокирован".
При попытке оплатить услуги "Киевгаз" высвечивает "Сервис удалён".
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
не думав, що хтось платить за комунальні через мобільні гроші...
У разі, коли чемній людині немає що сказати по суті питання, то вона воліє помовчати.
Якщо тілу немає чим думати, то й не переобтяжуй його непритаманними йому функціями, завжди пам'ятай, що Overclocking – дуже ризикована операція і потребує попередніх розрахунків, для чого, знову таки ж, потрібен розум та принаймні певні знання.
P.S.
У даному випадку, комісарськи гасла, та ідеологічні ідіоми – не є придатним інструментарієм для розумової роботи.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
У Вас чудова українська!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Silfverhielm, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔странная ситуация. Для уточнения, почему возникают такие сложности при попытке оплаты, нужно обратиться к партнеру, который обеспечивает корректность проведения платежей. Контактный номер: +38 (097) 224 33 22 или 0 (800) 60 3003 ООО «ФК «Контрактовый дом».
Какой милый и доброжелательный Хомяк (не ёрничаю).☺️
Я, как продвинутый юзер, сразу же обратился к "партнёру" где нашёл полное понимание моей проблемы и горячее желание её решить. Оператор при мне набрала мой расчётный счёт et… voilà – проблемы нет. Однако, как только она, вместо оператора своего номера, ввела мой (097) тут же (как и я) получила сообщение "Партнёр находится в состоянии "заблокирован". После чего она и порекомендовала мне обратиться в КС. Позвонив на КС и прослушав аудиороман "Автоматизоване меню" (с целой кучей бесполезной информации и наивных предложений) я всё-таки соединился с оператором, который (после обязательной, но тщетной попытки отсыла к партнёрам) глубокомысленно промычал и сказав "странно, странно" резюмировал "Вы знаете, я даже не представляю, чем Вам помочь, это надо разбираться… попробуйте обратиться в сообщество". После этой эпической фразы, я прекратил вербально пытать его бренное тело и отпустил с миром, решать проблемы других страждущих абонентов (храни его Господь). Более эффективной рекламы, чем такие "Автоматизовані меню" и операторы, Киевстару и ненужно.
Мои же подозрения сводятся к банальной халатности (человеческому фактору).
Дело в том, что проблема возникла лишь в этом месяце, а с 1 марта потребителей электроэнергии Киева обслуживает ЧАО "ДТЭК Киевские Электросети", а не как раньше – "Киевэнерго", что естественно, повлекло за собой ряд обязательных изменений (номер р/с, название и адрес фирмы и т.д…) которые, скорее всего, небыли отработаны в полном объёме и с должным вниманием.
С "Киевгазом" всё проще – как не работала услуга, так и не работает. Поменялось лишь сообщение "Послуга не активована" на "Сервис удалён".
Да в общем-то и плевать (не стоит пользоваться услугами тех, кому не нужны твои деньги) тем более, что всегда есть другие варианты оплаты.
Однако, остаётся один риторический (не требующий ответа) вопрос – какого херувима "партнёр" предлагает ссылки на неработающие, с Киевстара, услуги? Дополнительная реклама…? ☺️
P.S.
Года два тому, я пытался разобраться с "Киевгазом" и даже вышел на специалиста, который признал, что таки да, и что надо разбираться, и даже как-то перезванивал с просьбой опробовать (как сейчас?), но поскольку таки нет, то больше и не перезванивал. Да и я – забил.🙂

Ответить