Услуга "СМАРТ-деньги" (раньше "Мобильные деньги")


Отправить значок

Действует ли сейчас услуга “Мобильные деньги”? Кто пробовал выводить деньги через эту услугу на карту банка?

Aksolotl' 3 лет назад

@Blog in top, услуга существует. Подробную информацию о ней можно посмотреть по ссылке: https://kyivstar.ua/ru/mm/services/control/mobile_money

Просмотр оригинала

388 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
До кінця листопада переказувати кошти з мобільного на банківську карту VISA чи MASTERCARD ще вигідніше!
Адже комісія становить усього 2 %. Не пропустіть таку нагоду ?
Сума комісії не залежить від суми переказу.
Поспішайте: http://kv.st/bankcard_withdrawal
Отправить значок
А як тоді розуміти оце:

«Користування сервісом: Поповнення банківських карток VISA/MasterCard стає доступним після, здійснення Вами витрат на телекомунікаційнi послуги у розмірі 40 грн. Послуга підключається протягом 2 діб після того, як сума витрат досягне 40 грн».

Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4


Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?

Если у Вас затрат по номеру еще не было, то нужно, после чего услуга подключается в течении 2-х суток 🙂
Отправить значок


Мені що, потрібно спочатку витратити 40 грн, шоб скористатись послугою поповнення картки банку?

Если у Вас затрат по номеру еще не было, то нужно, после чего услуга подключается в течении 2-х суток :)


І знову не зрозумів. Витрати які, протягом тижня. місяця, року, чи всієї каденції? У мене сімка з 2004 року, я навіть не знаю. скільки коштів витратив за цей час... Думаю, що дуже багато.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Blog in top затраты с дня активации номера, думаю если с 2004 тоже точно потратили)
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3

@Blog in top, услуга существует. Подробную информацию о ней можно посмотреть по ссылке: https://kyivstar.ua/ru/mm/services/control/mobile_money

Отправить значок
@Blog in top, вітаю вас у нашій спільноті!

Дякую! Я давно вже в ній, ще з грудня 2004 року. Так що ті, хто тоді родився, вже мають по 13 років 🙂 Дуже гарна цифра 🙂
скажіть будь ласка комбінацію дл того щоб з номера телефону на карточку приват банку скинути гроші?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
скажіть будь ласка комбінацію дл того щоб з номера телефону на карточку приват банку скинути гроші?
https://money.kyivstar.ua/?utm_source=ks&utm_medium=web&utm_campaign=footer&_ga=2.168229473.1554640256.1511553342-884026316.1473015396&_gac=1.28162510.1511369528.Cj0KCQiA3dTQBRDnARIsAGKSflmOnTfwgvPGVsSOrZf5B6cPRKBnFkK954XLjiKymmA01hIH5qfKe60aAnnzEALw_wcB
У вас не працює видача квитанцій при поповненні рахунку на сайті.
У Веб-сервера вимкнуте PHP-розширення:
TCPDF ERROR: TCPDF requires the Imagick or GD extension to handle PNG images with alpha channel.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
вчора поповнював, все працювало. Браузер Safari, операційна система Mas OS High Sierra
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
У вас не працює видача квитанцій при поповненні рахунку на сайті.
У Веб-сервера вимкнуте PHP-розширення:
TCPDF ERROR: TCPDF requires the Imagick or GD extension to handle PNG images with alpha channel.

Проте квитанції у вас зберігаються у вашому Інтернет-банкінгу.
Для перегляду увийдіть в інтернет банкінг та подивитися виписки поточних витрат вашого платіжного банку
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@vikuska, вітаю вас у нашій спільноті!
Відправка коштів можлива при запиті через сайт https://money.kyivstar.ua/service/view/refill-privat
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Sergey B., вітаю вас у нашій спільноті!
За розділ поповнення повністю відповідає наш партнер - Portmone.
При виникненні будь-яких складнощів під час поповнення, будь ласка, звертайтесь до них. Їх контактна інформація вказана на сторінці https://pay.kyivstar.ua знизу праворуч.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
За розділ поповнення повністю відповідає наш партнер - Portmone.
А куда пропал wideup.net? Только настроился на него, в тех.поддержке мне в свое время морочили голову, а pay.kyivstar.ua - тупо взяли и сменили партнера на 💩 говно Portmone
Приветствую!

При попытке перевести деньги на банковскую карту появляется следующее сообщение:

"На рахунку абонента не достатньо коштів для виконання даного платежу або не пройдений скоринг".

Средств на счету достаточно для перевода. С учётом комиссии, само собой. Счёт я пополнил не сегодня и не вчера. С тех пор уже совершил одно успешное пополнение банковской карты.

Что не так с сервисом и когда он нормально заработает?

Спасибо за внимание и участие.

PS: Что такое скоринг?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Нюанси банку можуть бути.
Нюанси банку можуть бути.

Це припущення з вашого особистого досвіду витікає? Якщо так, то поділіться будь ласка своєю ситуацією та шляхами її успішного роз'вязання. Дякую заздалегідь.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Так, з особисьтого досвіду, картка Приватбанку не пропускала транзакцію.
Так, з особисьтого досвіду, картка Приватбанку не пропускала транзакцію.

Яке при цьому було повідомлення і на якому етапі?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Помилка аутентифікації скорінгу писалося
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Aleksei.Sivokhin, действительно, финансовый партнер по проведению платеже был изменен на Portmone.com. Из существующих предложений на рынке по сотрудничеству наша компания всегда выбирает такие, что лучше удовлетворяют потребности абонентов. Надеемся, новый партнер Вам все же понравится! ☺️
Користування сервісом: Поповнення гаманця WebMoney стає доступним після, здійснення Вами витрат на телекомунікаційнi послуги у розмірі 40 грн. Послуга підключається на протязі 2 діб після того, як сума витрати досягне 40 грн.
Я не можу зрозуміти з чого ця проблема,так як номер в мене активований давно і я не раз користувався послугами "Мобільні гроші" і пише "Послуга знаходиться в неактивному стані"
Помилка аутентифікації скорінгу писалося

А мені одне й те саме вперто видає сьогодні весь день:

"Вибачте, сталася помилка. На рахунку абонента не достатньо коштів для виконання даного платежу або не пройдений скоринг".

Вже 5 карток перепробував в 4 різних банках. Скрізь видає помилку.
Шановні представники "Київстару"!

Ви об'єднали моє питання з темою, що має статус "ВИРІШЕНО".

Але моє питання все ще відкрите. Не маю досі жодної відповіді від офіційного представника компанії "Київстар". До оператора за телефоном 466 додзвонитися неможливо. З "гарячої" лінії "Мобільних грошей" відправляють знов таки до "Київстару". Замкнено коло якесь.

Допоможіть будь ласка.

Дякую за увагу.

Ответить