Решено

Пакет "Спробуйте ТБ" // Пакети для перегляду ТБ

  • 10 Январь 2018
  • 21 ответ
  • 10987 просмотров

  • Новачок
  • 0 ответов
Заявку на відключення було зроблено, з'явилося повідомлення, що має прийти SMS з підтвердженням відключення, але нічого не прийшло. ТБ далі працює, а кнопка відключення в особистому кабінеті НЕ ПРАЦЮЄ, З'являється таке повідомлення ( на скріні )
Що робити???
icon

Лучший ответ Aksolotl' 12 Январь 2018, 18:44

@mabel, вітаю вас у нашій спільноті!

Після подачі заявки на відключення пакет відключиться тільки після закінчення 14 днів з моменту його активації. Повторно подавати заяву не потрібно, бо буде виникати така помилка як на вашому скріні.
Просмотр оригинала

21 Ответ

Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@mabel, вітаю вас у нашій спільноті!
Після подачі заявки на відключення пакет відключиться тільки після закінчення 14 днів з моменту його активації. Повторно подавати заяву не потрібно, бо буде виникати така помилка як на вашому скріні.
З’явилось повідомлення! Це відео не доступне в підключеному вами пакеті.
Все оплачено, а не нема ні одного каналу!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Одно из 2х.
Либо Вы разовторизировались с профиля
Либо канал не входит в Ваш ТВ пакет
Одно из 2х.
Либо Вы разовторизировались с профиля
Либо канал не входит в Ваш ТВ пакет

Авторизация есть. Перелогинился на всяк случай. Пакет базовый, но нет ни одного канала!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@said, обратитесь за помощью и детальной проверкой к оператору.
Добрый вечір. Я так розумію що в максимальний hd входят всі 3 підписки і 1 тюнер? З 1 тюнером плата становить 220гривень на місяць?
На даний момент підключений пакет базовий за 80 гривень на місяць і 1 тюнер в оренді за 20 гривень на місяць.
Якщо перейти в моєму випадку на максимальний hd, буду платити 220? Які ще плюси є в цьому пакеті?
На скількох тв можу дивитися домашнє тв?
Як(якого числа) мені перейти з базового пакету на максимальний hd через додаток мій київстар щоб в мене не вийшло так шо знімуться гроші за один пакет і за другий. Маю на увазі, наприклад за цей місяць в мене вже зняли гроші і за оренду тюнера і за базовий тариф. Сьогодні наприклад перейду на максимальний hd . Знімуться кошти за новий тариф в повному обсязі до кінця цього місяця? Поясніть як і коли зробити все правильно. Дякую
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@vitaliysumskoy, у пакет Максимальний HD входить 4 підписки (основна + 3 додаткові). Перегляд в даному пакеті ТБ можливий максимум на 4 телевізорах. 🤓
1 тюнер включений у вартість пакету, за кожен наступний - 30,00 грн.
Абонплата в пакеті - 220 грн.
Кількість ТВ-каналів в пакеті - 146. 👍
У пакеті Максимальний HD в абонплату за пакет вже включені всі додаткові пакети програм, доступ до каналів пакету "Кінохіт HD", а також відеобібліотекі (контент 1 + 1, перегляд фільмів і серіалів).
Зміна пакету ТВ при підключеній послузі відбувається першим числом наступного місяця, коли б заявку не оформили, оплата буде зніматися за новий пакет також 1го числа, при підключенні.😉

Хочу подключить Киевстар ТВ, пакет Максимальный HD. Но в списке телеканалов нет Setanta. Подскажите будет ли доступен Setanta? Интересует именно для просмотра на ТВ, а не на смартфоне/планшете.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Хочу подключить Киевстар ТВ, пакет Максимальный HD. Но в списке телеканалов нет Setanta. Подскажите будет ли доступен Setanta? Интересует именно для просмотра на ТВ, а не на смартфоне/планшете.

Надеемся на то что модераторы сообщества обратят внимание на данную тему и передадут вашу заинтересованность в данном спортивном канале куда нужно, а есть ли данный канал там откуда их получает киевстар это уже второй вопрос, который соответственно дает ответ на то добавят или нет!)

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Это вопрос к Виасату скорее

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Это вопрос к Виасату скорее

Ну это явно должен делать не абонент))

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Alexey83, я передала ваше пожелание в соответствующий отдел. 

Пока этот канал входит в Premium пакет для сервиса "Kyivstar Go TV".

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Футбол 1 и Футбол 2 ожидаю пока добавят.
Партнерство с данными каналами уже реализовано в мобильном приложении Киевстар футбол, а  на смарт приставках где?

Чому знімаються мегабайти за перегляд, якщо було написано, що плата за трафік не знімається? 1 гб за 10 хв перегляду це!!!!!!

Отправить значок +1

Чому знімаються мегабайти за перегляд, якщо було написано, що плата за трафік не знімається? 1 гб за 10 хв перегляду це!!!!!!

Насправді було написано, що трафік не тарифікується. Хоч це те-саме.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Чому знімаються мегабайти за перегляд, якщо було написано, що плата за трафік не знімається? 1 гб за 10 хв перегляду це!!!!!!

Проверьте через мой киевстар что у вас подключен “київстар тб легкий”, если такой услуги не найдете в подключенных значит это и есть причина потребления трафика, а если таки услуга подключена тогда с уверенностью выносите мозг оператору, быстрее поймать оператора получится через чат https://kyivstar.ua/uk/support, до конца февраля живой оператор будет занят т.к. сейчас волна проблем и смены тарифов!

В моєму київстарі послуга підключена і відмічена галочкою, тому з впевненістю констатую те, що київстар - найгірший оператор, в центрах обслуговування абонентів так звані консультанти не знають навіть найелементарніших питань, а до оператора додзвонитись неможливо. Ось так......

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Leonid Shkurdoda, рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення деталей. 

Пожалуйста,отмените подписку киевстартв. я подключил,но она не работает. вы предложилим мне ее и я подключил ее. при попытке войти в онлайнтв предлагает тарифы,выбираю и выдает у вас уже подключено. просто отмените подписку ибо до вас не дозвониться.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Вам тут не помогут точно. Пишите в техподдержку

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Alexandr82, рекомендую обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей. :nerd:

Еще отменить можно через «Мой Киевстар».

Ответить