Решено

Підключення та оплата "Домашнього ТБ" в тарифі "Київстар Все разом"


Доброго дня! Як підключити Домашнє ТБ у тарифному плані Київстар Все разом. Екстра? У системі Мій Київстар дана опція є платною, в умовах тарифу 18 каналів є безкоштовними. Дякую!
icon

Лучший ответ Aksolotl' 24 November 2017, 14:19

Просмотр оригинала

19 Ответы

Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@IhorKryvetskyi, вітаю вас у нашій спільноті!
Через систему мій Київстар це можна зробити. Для цього зайдіть в розділ "Послуги" для особового рахунку Інтернету, там оберіть вкладку "Доступні послуги" / "Телебачення" / "Отримати пароль до TV". Або можна попросити оператора, щоб відправив вам в смс пароль до ТБ.
Уровень пользователя 2
Отправить значок
Добрий день!
Шановна адміністрація Київстар, їх представники, технічні представники, учасники спільноти!
Роз'ясніть, будь-ласка, яким чином проводиться нарахування та оплата за послугу ТБ-тюнер, коли підключений тариф "ВСЕ РАЗОМ СМАРТ" і абонплата згідно даного тарифу за усі послуги повинна зніматися з мобільного рахунку! Але 01.12.2017 року з мобільного рахунку було списано 125 грн. за інтернет+мобільний зв'язок та 59 грн. за пакет каналів "Зручний" + (не зрозуміло за що) 1,97 грн. за підключення послуги «Домашнє ТБ» з тарифом «Київстар Все разом. Зручний».
Також прохання роз'яснити, яким чином можливо змінити пакет каналів послуги Домашнє ТБ у тарифі "ВСЕ РАЗОМ"? Відразу повідомляю, що у системі Мій Київстар це зробити НЕ МОЖЛИВО!
Прохання пояснити усе детально!
Дякую!
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Yuriy Абонентська плата в тарифі ВСЕ РАЗОМ СМАРТ" складає 125 грн. І вона знімається з рахунку мобільного номера.
Щодо ТВ якщо до переходу на даний тариф ви користувались послугою ТВ, то при переході на тариф лінійки "Київстар Все разом" послуга буде збережена, і буде підключений той ТВ-пакет, який у вас діяв.
Подати заявку на пакет ТВ можна дійсно у Мій Київстар, якщо у вас виникає помилка, раджу спробувати з іншого браузера, якщо ситуація не зміниться, звернутись до оператора 460/ чат для перевірки інформації
Невозможно дозвониться оператору!

Перешли на пакет "все вместе" (интернет, тв, моб.связь) с середины января.
Пакет ТВ включился только с 01.02.
Заявку оформлял через оператора, который внес данные в базу об аренде ТВ тюнера.

Где тюнер? Как дозвониться оператору?
тюнер доставляет мастер обычно (и забирает тоже)
надо вызывать мастера -- через чат с оператором (в личном кабинете) или по телефону горячей линии 466 все решается -- сам неоднократно звонил, дозвониться можно
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Vladimir.D рады приветствовать в нашем сообществе!
Для проверки заявки по номеру, рекомендуем связаться с оператором
Хотіла підключити Київстар все разом,але ті 18 каналів,що пропонують мене не влаштовують.Чи можна замінити на бажані?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Tetyana1804 Можно будет дополнительные пакеты программ покупать.
Хто може розповісти деталі,на 466 дозвонитися не реально
Хто може розповісти деталі,на 466 дозвонитися не реально

рассказываем детали

в дополнение к своему пакету можете подключить следующие телепакеты https://viasat.ua/files/Tarifs_Domashne_TV_Kyivstar_01092016.pdf

обращаю внимание, что премиальный доп.пакет КиноХит (за 69 грн) нельзя подключить с основным минимальным пакетом, а только с базовым пакетом, начиная с Удобного (за 59 грн.)

содержимое пакетов смотрите на сайте Киевстара
все каналы Виасата (кино и познаватальные) -- это пакеты "Удобный" + "КиноХит"
анонсы и описание каналов тут http://www.viasat-channels.tv/
Я хочу підключити телебачення,але через мій київстар не визодить і дзвінок замовити не дає,чому мене не можуть проконсультувати голосом оператори?Кожне питання мушу ставити тут і годинами очікувати відповідь(((
Я хочу підключити телебачення,але через мій київстар не визодить і дзвінок замовити не дає,чому мене не можуть проконсультувати голосом оператори?Кожне питання мушу ставити тут і годинами очікувати відповідь(((

какая ошибка выдается при попытке подключить в личном кабинете?

у вас случайно не включены в браузере блокировщики скриптов всевозможные? (типа Ghostery, AdBlock, NoScript и т.д.)

(потому что лично я часто этим пользуюсь, включая/отключая доп. пакет КиноХит, а также несколько раз включал/отключал саму услугу -- никаких проблем через ЛК не было)
Я натискаю за 59грн ,а пропонує сплатити на 30 грн. дорожче,мені ваш тюнер не потрібен і я це вказувала,чому ніхто ге може набрати і за 5 хвилин пояснити всі ці нюанси,я ж не такий спеціаліст як ви
Я натискаю за 59грн ,а пропонує сплатити на 30 грн. дорожче,мені ваш тюнер не потрібен і я це вказувала,чому ніхто ге може набрати і за 5 хвилин пояснити всі ці нюанси,я ж не такий спеціаліст як ви

услуга "Тюнер" включается автоматом (там выбирается количество экземпляров подписок)

там надо выбрать "количество подписок -- 1, количество тюнеров -- 0"

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Tetyana1804, якщо не вдалось отримати відповіді на всі ваші питання, можна звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/ru/support/ (внизу сторінки справа Онлайн Консультант) для індивідуального розглядання ситуації за вашим особовим рахунком.
Уровень пользователя 1
Отправить значок +1
Всем привет. Подскажите, уже очень долго нет и не работает 19 каналов бесплатно в домашнем ТВ при пакете все вместе регион2 . Пишет что смените тариф, т.е. заплатить и смотри. Получается Киевстар обманывает? Пишите, у вас так же?
Уровень пользователя 2
Отправить значок +1
@Skorp7676, в новые тарифы "Киевстар Все Вместе" входит до 19 каналов ТВ. Для того, чтобы их просматривать, пожалуйста, закажите пароль (в этой теме выбран лучший ответ, в котором указаны способы его заказа). Если пароль вы уже получили и предусмотренные каналы не работают, нужно обратиться в онлайн-чат или позвонить оператору для детальной проверки причин.
Підключила домашнє ТБ і вкрай незадоволена, сигнал жахливий, картинка постійно зависає. Буду відключати !
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Natalyak698, 😥шкода, що приймаєте таке швидке рішення. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру особового рахунку. Спеціаліст допоможе в вирішенні питання технічного характеру.

Ответить