Решено

Технические сложности в работе услуги "Домашнее ТВ" от "Киевстар"



Показать первую публикацию

305 Ответы

Уровень пользователя 2
Отправить значок
Київтар приємно порадував:
ДОМАШНІЙ КИЇВСТАР: Вам відкрито доступ до всіх ТB-каналів та відеобібліотеки до 31.12.17 (вкл.). Перепрошуємо за складнощі у роботі послуги Домашнє ТБ у листопаді та дякуємо за розуміння.
Дякую за подарунок! Надіюсь у подальшому проблем не буде, а якщо і будуть то дужеее рідко.
Уровень пользователя 2
Отправить значок
@Yuriy, в цій ситуації варто перевірити в магазині Smart TV чи підтримує ваш телевізор версію додатку "Домашнє ТБ 2.0", якщо підтримує, його потрібно поновити. Якщо не підтримує, краще видалити та встановити діючу версію додатку. У випадку, якщо вже встановлена версія 2.0, будь ласка, перевірте роботу каналів при підключенні через кабель. В разі, коли через кабель трансляція відбуватиметься без змін, зверніться до Онлайн чату за допомогою.

При перегляді ТБ я використовую ТВ-тюнер від компанії Київстар, до чого тут проблеми із Smart TV!
До речі такі проблеми виникають вже вдруге за мій перший місяць користування послугою Домашнє ТБ від Київстар (перший раз вони почалися на другий день після підключення, телевізор не можливо було дивитися протягом двох діб)!!!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Yuriy, в цій ситуації варто перевірити в магазині Smart TV чи підтримує ваш телевізор версію додатку "Домашнє ТБ 2.0", якщо підтримує, його потрібно поновити. Якщо не підтримує, краще видалити та встановити діючу версію додатку. У випадку, якщо вже встановлена версія 2.0, будь ласка, перевірте роботу каналів при підключенні через кабель. В разі, коли через кабель трансляція відбуватиметься без змін, зверніться до Онлайн чату за допомогою.
Уровень пользователя 2
Отправить значок
Сьогодні (26.11.2017) при прегляді Домашнього ТБ відслідковувалося підвисання на каналах (тривалість 1-2 секунди кожні 3 хвилини)!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Bereginiia, приветствую вас в нашем сообществе!
Трудности в работе услуги "Домашнее ТВ" действительно были, но на текущий момент они уже устранены. Если у вас ситуация не изменилась, пожалуйста, попробуйте удалить и установить снова приложение "Домашнее ТВ" на телевизоре.В случае, когда эти действия не помогли, лучше написать в чат оператору.

Ответить