Решено

Низкая скорость передачи мобильных данных



Показать первую публикацию

525 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Gif, ви користуєтеся 2/3/4G? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@ZUMBAGON, зараз ситуація покращилася чи така сама? Ви вже зверталися до оператора? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@igor241180, сподіваюсь, скористалися моєю рекомендацією, та відключали vpn сервіси. Зараз немає масових складнощів. Спробуйте замінити картку на нову. Це можна зробити безкоштовно. :wink:

Уровень пользователя 1

так до того тут впн, коли мережа при дзвінку зникає? а картка замінена восени, коли я підключав контракт,а перед тим - вкінці літа,коли міняв картку на 4g, на всіх часто дзвінок потрібно було повторювати,так як на перший раз автомат говорив,що абонент поза зоною. повторюся - з водафоном цих проблем не було, значить проблема з мережею. 

Уровень пользователя 2
Отправить значок

Чому інтернет на  київстарі такий мідлітільний?

Кампания просто издевается над абонентами. Другого объяснения нет.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@igor241180, нагадайте, будь ласка, де знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? Я так розумію, що проблема спостерігається вже приблизно рік, вірно? 

Уровень пользователя 1

Тернопіль. Зі зв'язком проблема давня, з інтернетом можу сказати про мінімум 4 місяці, так як раніше користувався інетом від іншого оператора. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@igor241180, напишіть іще до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support, нехай передасть заявку за вашим номером. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

так до того тут впн, коли мережа при дзвінку зникає? а картка замінена восени, коли я підключав контракт,а перед тим - вкінці літа,коли міняв картку на 4g, на всіх часто дзвінок потрібно було повторювати,так як на перший раз автомат говорив,що абонент поза зоною. повторюся - з водафоном цих проблем не було, значить проблема з мережею. 

В мережі 4G немає дзвінків (у Київстара), тому для здійснення та прийому дзвінків телефон переходить до старої мережі - 2G/3G, при цьому 3G має значно гірше покриття аніж 2G, але може передавати данні під час дзвінку, 2G ловить повсюди але передавати дані під час дзвінка не вміє.

Особливістю такого випадання є те що передача даних може бути поставлена на паузу, як от у випадку із 2G, а перехід образно до LTE мережі відбудеться лише у період не активності передачі данних, тобто після дзвінка телефон залишатиметься у 2G/3G поки передаються дані.

 

Можливо це ваш випадок?

Уровень пользователя 1

ні, я говорю окремо про дзвінки, окремо про передачу даних, я розумію, що інет пропадає під час дзвінка

Уровень пользователя 1

ось саме зараз, коли надсилав попередній пост інет пропав і надсилання зависло. змушений був скопіювати текст, перезавантажити сторінку і надіслати ще раз

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@igor241180, :thinking: скористались порадою @Valentyna, передали інформацію оператору? 

Хоть кто-то может мне объяснить что за фигня!?

С момента появления мобильной связи в с. Крутогорб Гайсенский район Винницкая обл. Как не было мобильного интернета так его и нет! (2G не в счет!, с ним нельзя полноценно пользоваться всеми услугами интернет,да и 2 ж почти не ловит)

Почему люди платят столько же как те у кого нормально все работает? Почему им начисляют мегабайты которые они не могут использовать? За что они платят? Оператор четко видет каким телефоном пользуется пользователь. Мегабайт с радостью начисляют и на кнопочные телефоны тоже!

Сама связь ни какая! Приходится ходить по меткам и звонить. Метки- пенёк, вот то дерево итд. У людей есть метки где телефон лучше ловит. 

Писали звонили ,жаловались. В итоге кто то из селян в очередной раз дозвонился. Ему сказали что нет ни одной жалобы и ни одной заявки, на эту проблему. Только что в чате общался с оператором. Он сказал… 2G там есть ,А 3G  не установлено оборудование!!!!!! ,не говоря о 4ж! и это при заявлении что оператор ворвался в мир технологий с 4G !!!

Это как? Чем жители этого села хуже остальных жителей Украины!?

К сожалению там даже нет других операторов, иначе народ свалил бы с этого киевстара.

Бабушки хотят увидеть внуков по видеосвязи, также по изучать интернет итд.

 кто может ответить когда уберут все проблемы со связью и интернетом в этом селе?

 

Уровень пользователя 1

Вибачте, не знайшов там, куди можна звернутися до оператора, а якщо ви маєте на увазі робота, то саме він направив мене сюди, в цю тему. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@YuriyChernom, я дополнительно передала запрос нашим инженерам для проверки качества сигнала на базовой станции. 

Спасибо за обратную связь. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@igor241180, спробуйте написати оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support

@YuriyChernom, я дополнительно передала запрос нашим инженерам для проверки качества сигнала на базовой станции. 

Спасибо за обратную связь. 

Спасибо конечно.

Но вы читали что я написал?!

Уже много ЛЕТ. Жители этого  села пишут и звонят оператору. Просят улучшить связь и подключить моб.интернет которого там нет! (2G не в счет, и оно почти не работает)

И главный вопрос. Почему оператор обворовывает людей!? Именно обворовывает!! А эти люди это граждане Украины. Почему начисляются мегабайты , почему абонплата такая-же как у всех, у кого все работает? Оператор начисляет пакеты мегабайт даже тем у кого кнопочные телефоны с поддержкой только голосовой связи. Воры!!

 Когда в селе Крутогорб будет нормальная связь и хотябы 3G ? !

Уровень пользователя 1

Добре, спробую при нагоді знайти і звернутися, дякую! 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@YuriyChernom, да, я прочитала ваш пост. Понимаю ваши эмоции. Если сложности есть, их обязательно устранят. 

Звязку немає  Інтернет швидкості немає (0,01 мбіт/с) с. Котлубаєвка Чернівецького Району Вінницької області хоша і вишки разміщені зовсім рядом  зате тарифи ви міняєте без згоди абонентів на все дорожчі та дорожчі. Навіщо нам більша кількість мегабайт інтернету якщо ми не можемо використати і те що нам надаєте згідно старого тарифного плану. Зробіть нормальний звязок а потім вже міняйте тарифні плани . З ПОВАГОЮ  ОЛЕКСАНДР. 

Добрий день у мене питання у мене з'явилося зниження на передачу даних на інтернет я витратив 20гб і щоб знову повернути нормальну передачу даних мені потрібно поповнити мій пакет в кінці закінчення строку пакета я це і зробив але інтернет залишився таким яким і був що робити?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

У Вас уже снялась АП или нет?

Если снялась но изменения не произошли то обратитесь к оператору

Если еще нет то нужно ждать снятия АП

Ви піднімаєте такі ціни а якість і швидкість інтернету дуже низька. Ви заробляєте мільйони на тарифах а віддаєте за все більші тарифи. Поганий інтернет. Ви не можете зробити щоб швидкість була краща, а не тариф втричі дорожчий. Ось таке питання'Ви добре спите вночі?'

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@ZUMBAGON, де саме, та як давно складнощі з інтернетом? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@0680517476, дякую за деталі. Я передала запит нашим інженерам для перевірки якості сигналу на базовій станції.

 

Ответить