Решено

Низкая скорость передачи мобильных данных

  • 5 Сентябрь 2017
  • 521 ответ
  • 312 просмотров


Показать первую публикацию

521 Ответ

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@AlexUnder, в такому випадку спробуйте перезавантажувати час від часу телефон (або вмикати/вимикати авіа режим). Це потрібно для пошуку вільного каналу і перереєстрації в мережі.
Хочу запитати про обмеження швидкостей для edge та 3g..всі пишуть про можливості та перспективи..але які можуть бути перспективи якщо навіть 2g не використаеш як слід..щоб не бути голословним ось тест швидкості на цьому ж сайті (щоб не було наклепу на провайдерів чи ще щось) http://kyivstar.speedtestcustom.com/result/65217cb0-e3a2-11e7-b408-35433849b27f це о 5 ранку..тест в місті Дніпродзержинськ..наче не село..обладнання е усюди..о 5 ранку людей наче не багато використовують інтернет,навантаження наче не велике..і таке інше..так у чому ж таки справа?швидкість повинна бути у десятки разів краще..так ця технологія вне більш ніж 10 років!!!! 3g не далеко відійшов.реальна швидкість у 2 а то й білше РАЗІВ меньша за можливу по тарифу..так які 4g якщо у нас те що е не можуть доробити..прошу операторів чи керівництво звьязатися для рішення проблемм..
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Silverdevils, вітаю вас у нашій спільноті!
Уточніть, будь ласка, чому не користуєтесь 3G? Як називається тарифний план, що підключений за вашим номером?
Чому у мене не тягне 3g? За який я плачу 125 грн щомісяця. Чому я повинна як ідіотка бігати по кафе і жебрати вай-фай щоб зайти у цю бесіду, тому що вже 3-тій день, під ряд, на гарячі лінії «Нажаль немає вільного оператора».
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Masha d, вітаємо в нашій спільноті!
В якій області, та якому населеному пункті зіткнулись з такою ситуацією? Перевіримо, можливо є якісь технічні складнощі в роботі мережі.
останні 20-30 днів значно впала швидкість 3g інтернету по всьому Любешівському районі Волинської області. Якщо раніше швидкість сягала від 6 до 15 Мб за сек., то зараз до 1,5 Мб максимум. Зв'язок час від часу переривається. Виникає питання: для чого платити за безлімітний інтернет понад 100 грн. на такій швидкості? Таке враження, що компанія "Київстар" почала заощаджувати на своїх абонентах. Чи не пов'язано це зі штрафами і купівлею нових частот 4g часом, шановні?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Eldor, вітаю вас у нашій спільноті!
На швидкість передачі даних впливають певні фактори. Як технічні характеристики мобільного пристрою, 3G-cтандарт, який підтримує телефон., активність абонентів у мережі (її завантаженість), погодні умови. У мережах третього покоління передбачено поетапне нарощування швидкості передачі даних до 42,2 Мбіт/с. Проте це не означає, що всі абоненти отримають таку швидкість. У комерційній 3G-мережі ємність базової станції розподілятиметься між усіма абонентами, які користуватимуться послугами оператора на даному стільнику. Додатково буде перевірена надана вами інформація та проведено аналіз роботи базової станції вказаного району.
15 грудня прийшла така СМС: З метою запобігання перевантажень мережі і надання сервісу найвищої якості, швидкість передачі даних знижена до 512Кбіт/с до наступного нарахування абонплати. Деталі: kv.st/lws3 наступна абонплата знялась а нормальна швидкість не вернулась, в чому проблема?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
Може у вас така і є швидкість зараз?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Vlad95, рада вітати вас у нашій спільноті!
Обмеження вмикається після використання максимальної кількості Мб за умовами тарифного плану. Воно знімається при нарахуванні нового пакету Мб. Для перевірки краще звернутися до онлайн оператора на сторінці https://kyivstar.ua/uk/support
Подключила тариф ,,Максимальный безлим,, (интернет супербыстрый 3G),но на самом деле интернет просто отвратительный.В чем может быть проблема?
Люди ,,киевстар,, самый на сегодняшний день,отстойный оператор!!!Никому не дозвонишься,операторы в голосовом меню потерялись так , что приходится по полчаса своего времени тратить только чтоб найти способ с ними связаться . Про то что они по двое суток заняты говорить я думаю будет лишним.... Зачем так все усложнять ?! Везде сплошной развод . Качественный сверх скоростной 3g интернет - 42-63 к/с при 100% приеме!!! О каком 4g может быть речь?! Фуфло полнейшее ,ни в голосовом меню , ни у оператора на свои вопросы ответа так и ненайти...... Как начинаешь измерять скорость соединения так б...ть сразу прыгает до почти 1.5 мегабита в сек. Деньги берут . Делать нехотят нихера!!! Впрочем как и все остальное руководство нашей страны!Пора менять оператора, нехотелось бы но чювствую придется...
В центре Харькова скорость 1-2 мегабита. В селе все 25))
Харьков, Новобаварский район, скорость 3ж с 29 января упала до 0,10 Мбит/с, уровень сигнала 0-13%
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@osmak, добро пожаловать в наше сообщество!
Уточните, пожалуйста, область, город, улицу где наблюдаете низкую скорость 3G. Проверим наличие сложностей.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Youry Alexandrovich, приветствую вас в нашем сообществе!
Уточните, пожалуйста, область, город и улицу, где наблюдаете снижение скорости?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@fvs62, рада вітати вас у нашій спільноті!
Перевіримо цей район, дякую за сигнал!
Отправить значок
Здравствуйте! Кто нибудь может объяснить что случилось с 3 g интернетом почему так плохо работает? за что я каждый месяц плачу деньги? он вообще не тянет - невозможно получать услугу за которую платишь. Вообще что происходит с сервисом от компании Киевстар к операторам дозвонится невозможно постоянно типа они заняты, а на самом деле просто развод. решить проблему также невозможно!!! Возмущена ОЧЕНЬ!!! Огромная просьба улучшить предоставления услуг, а то придется сменить оператора !!Сколько можно это терпеть ?!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Alina7777, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Напишите, пожалуйста, область, город, улицу где наблюдается такая ситуация со скоростью 3G. 🤔 проверим, почему возникли сложности.
Отправить значок
Город Киев, на даный момент это улица евгения Сверстюка, но это проблема по всему Киеву на какой бы я улице не находилась 3 G не тянет!!! Устраните пожалуйста эту проблему, вы же видите что уровень предоставления этой услуги очень низкий, люди очень сильно возмущенны!!Сделайте что нибудь!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Alina7777, спасибо за информацию, передали для проверки и анализа работы сети.
Вітаю, декілька днів тому купив стартовий пакет, с тарифом Безлім відео, швидкість дуже мала, 3g режим включений, телефон meizu m5 note, як можливо усунути проблему?
Вимір швидкості робив в різних місцях територіально м. Київ, Оболонський район, м. Мінська і т.д.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Malofius, вітаю у спільноті! :)
Дякуємо за інформацію, зафіксовано і передано у технічний відділ для перевірки і аналізу роботи мережі. Будь ласка, спробуйте перезавантажити телефон для пошуку вільного каналу.
24 января перешла на тариф "Максимальный безлим +", уже несколько дней скорость не доходит до 5мб/сек. Вопрос: "за что платить такую сумму??". И в чем причина такого ужасного интернета?
Уровень пользователя 2
тоже где то неделю уже интернет ужасный особенно вечером 2-4 мб пинг 300

Ответить