Решено

Низкая скорость передачи мобильных данных

  • 5 Сентябрь 2017
  • 521 ответ
  • 314 просмотров


Показать первую публикацию

521 Ответ

Добрый день. Резко ухудшилось качество мобильного интернета в этом месте 47°43'20.8"N 35°08'25.5"E .  Пару лет назад стабильно брало 3G. Теперь очень редко и сигнал не стабильный. Просто ждать отчаялись, решили обратиться. Посмотрите пожалуйста что можно сделать. Спасибо

@paveltod, обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Консультант проверит ситуацию с доступом в интернет по номеру, и, если это необходимо, передаст запрос инженерам.

@VLAD.Z , я передам ваше пожелание относительно ограничения скорости для рассмотрения и возможности изменения данных условий. :wink:

“Политика справедливого пользования сетевыми ресурсами” может действовать для всех тарифов в периоды пиковых нагрузок на сеть.  

Отправить значок +1

@Vitulia, я только одно не пойму, к “всем тарифам” относятся также тарифы с лимитированным трафиком (определенное количество МБ)?

@VLAD.Z, верно, в периоды пиковых нагрузок на сеть ограничение скорости может действовать для всех тарифов, в том числе с лимитированным трафиком.

Отвратительный интернет, абсолютно ничего не грузит и это почти центр города . Не понимаю за что я отдаю такие деньги. Минут 15 заходила на сайт

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Анастасия3 457890:thinking: де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? 
Уточніть, будь ласка, можливо слідкували за трафіком, використали вже 40 000 МБ?

В минулу собору 7 березня в мене  почався час дуже повільного інтернету максимум 150 кб/с в програмі TikTok  швидкість піднімається то опускається допоможіть я вже скидає до фабричних налаштувань і це тільки в мене

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@KarcavaNazar, уточніть, будь ласка, можливо слідкували за трафіком, використали вже 40 000 МБ з моменту останнього оновлення тарифного плану?

В Днепре почти в центре города  на улице посреди дороги. Пару дней назад пополняла счёт вряд ли бы они так быстро израсходывались

@KarcavaNazar, уточніть, будь ласка, можливо слідкували за трафіком, використали вже 40 000 МБ з моменту останнього оновлення тарифного плану?

Ні я не використав проблема почалася вже на 2 дні після поповнення.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Анастасия3 457890, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@KarcavaNazar:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією проблемою до оператора?

@KarcavaNazar:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією проблемою до оператора?

Ні, я звертався тільки через Мережевий Експерт

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@KarcavaNazar, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Я майже 2 місяці перебуваю в UA і маю різні проблеми з Інтернетом. У гарячих точках та хостелах я не можу надсилати електронну пошту через SMTP. Сервери часто відповідають, що IP заблоковано (через спам та інші причини). Я використовую передплату «Київстар» для мобільного Інтернету. Там IMAP / SMTP майже ніколи не працюють. Багато Інтернет-сторінок взагалі не працюють, включаючи Google, який іноді навіть не повертає результати пошуку, і це в таких містах, як Київ та Львів. На сторінках із https я отримую помилки, яких я ніколи в житті не бачив. Цікаво, як ти з усім цим справляється?Не те, що від цього залежить моє життя, мені цікавіше. Я мав SIM-картки з інших країн, але ніколи не мав таких проблем (із абсолютно однаковим телефоном). Якщо я перебуваю вдома у нас в UA, ситуація майже протилежна, наприклад швидкі швидкості завантаження.

Десь на початку квітня почались проблеми з мобільним інтернетом , і це вже місяць ,швидкість дуже мала.

Здравствуйте. Поменял тарифный план на "Відео без меж". Дало 18Гб. Но не могу никуда нормально зайти. Ужасная скорость. И за что я заплатил в таком случае 225 грн? Может ли это быть из-за старого тарифа? Уже прошло ограничение по скорости на безлимитном интернете. Из-за большого объёма использованных данных. Но я ведь поменял тариф и сразу же внёс плату! В чём причина?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@antonKob:thinking: я вірно зрозуміла, що ви перейшли з тарифного плану з безлімітним Інтернетом на тариф з лімітом, коли у вас вже спрацювало обмеження по швидкості?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Артем Баскаков, ви вже звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки ситуації за номером?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@JimieSitu, ​приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

Уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити питання з роботою мобільного Інтернету?

Ответить