Решено

Низкая скорость передачи мобильных данных


Отправить значок

На телефоне светится значок 3G, но скорость очень низкая. Раньше все было ок. Подскажите, что это может быть?

icon

Лучший ответ Anita 14 January 2018, 18:25

Просмотр оригинала

525 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Рр Оо:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Резко упала скорость интернета

Уровень пользователя 2
Отправить значок

Около 3-ох дней скорость 4G мобильного интернета упала до 70 Кб/c. и не поднимается, подскажите что делать?

Если Ваша ситуация подпадает под этот случай - Политика справедливого пользования услугами - https://kyivstar.ua/ru/about/about/usage_policy , то тут Вы уж ничего не сделаете, пока не закончится период действия оплаченного пакета и не будет снята оплата за следующий (пакет/месяц). Если же у Вас проблемы именно с качеством связи, то можно соединиться в телефонном режиме: 466 або 0800300466 (по телефонии) или же 460 або 0800300460 (по вопросам "Домашнего Интернета"), также доступен Онлайн Чат -  https://kyivstar.ua/uk/support  или https://kyivstar.ua/ru/support 

Около 3-ох дней скорость 4G мобильного интернета упала до 70 Кб/c. и не поднимается,

подскажите что делать?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@JimieSitu, ​приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

Уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити питання з роботою мобільного Інтернету?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Артем Баскаков, ви вже звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки ситуації за номером?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@antonKob:thinking: я вірно зрозуміла, що ви перейшли з тарифного плану з безлімітним Інтернетом на тариф з лімітом, коли у вас вже спрацювало обмеження по швидкості?

Здравствуйте. Поменял тарифный план на "Відео без меж". Дало 18Гб. Но не могу никуда нормально зайти. Ужасная скорость. И за что я заплатил в таком случае 225 грн? Может ли это быть из-за старого тарифа? Уже прошло ограничение по скорости на безлимитном интернете. Из-за большого объёма использованных данных. Но я ведь поменял тариф и сразу же внёс плату! В чём причина?

Десь на початку квітня почались проблеми з мобільним інтернетом , і це вже місяць ,швидкість дуже мала.

Я майже 2 місяці перебуваю в UA і маю різні проблеми з Інтернетом. У гарячих точках та хостелах я не можу надсилати електронну пошту через SMTP. Сервери часто відповідають, що IP заблоковано (через спам та інші причини). Я використовую передплату «Київстар» для мобільного Інтернету. Там IMAP / SMTP майже ніколи не працюють. Багато Інтернет-сторінок взагалі не працюють, включаючи Google, який іноді навіть не повертає результати пошуку, і це в таких містах, як Київ та Львів. На сторінках із https я отримую помилки, яких я ніколи в житті не бачив. Цікаво, як ти з усім цим справляється?Не те, що від цього залежить моє життя, мені цікавіше. Я мав SIM-картки з інших країн, але ніколи не мав таких проблем (із абсолютно однаковим телефоном). Якщо я перебуваю вдома у нас в UA, ситуація майже протилежна, наприклад швидкі швидкості завантаження.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@KarcavaNazar, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

@KarcavaNazar:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією проблемою до оператора?

Ні, я звертався тільки через Мережевий Експерт

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@KarcavaNazar:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались з цією проблемою до оператора?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Анастасия3 457890, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

@KarcavaNazar, уточніть, будь ласка, можливо слідкували за трафіком, використали вже 40 000 МБ з моменту останнього оновлення тарифного плану?

Ні я не використав проблема почалася вже на 2 дні після поповнення.

В Днепре почти в центре города  на улице посреди дороги. Пару дней назад пополняла счёт вряд ли бы они так быстро израсходывались

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@KarcavaNazar, уточніть, будь ласка, можливо слідкували за трафіком, використали вже 40 000 МБ з моменту останнього оновлення тарифного плану?

В минулу собору 7 березня в мене  почався час дуже повільного інтернету максимум 150 кб/с в програмі TikTok  швидкість піднімається то опускається допоможіть я вже скидає до фабричних налаштувань і це тільки в мене

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Анастасия3 457890:thinking: де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? 
Уточніть, будь ласка, можливо слідкували за трафіком, використали вже 40 000 МБ?

Отвратительный интернет, абсолютно ничего не грузит и это почти центр города . Не понимаю за что я отдаю такие деньги. Минут 15 заходила на сайт

@VLAD.Z, верно, в периоды пиковых нагрузок на сеть ограничение скорости может действовать для всех тарифов, в том числе с лимитированным трафиком.

Отправить значок +1

@Vitulia, я только одно не пойму, к “всем тарифам” относятся также тарифы с лимитированным трафиком (определенное количество МБ)?

@VLAD.Z , я передам ваше пожелание относительно ограничения скорости для рассмотрения и возможности изменения данных условий. :wink:

“Политика справедливого пользования сетевыми ресурсами” может действовать для всех тарифов в периоды пиковых нагрузок на сеть.  

@paveltod, обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Консультант проверит ситуацию с доступом в интернет по номеру, и, если это необходимо, передаст запрос инженерам.

Добрый день. Резко ухудшилось качество мобильного интернета в этом месте 47°43'20.8"N 35°08'25.5"E .  Пару лет назад стабильно брало 3G. Теперь очень редко и сигнал не стабильный. Просто ждать отчаялись, решили обратиться. Посмотрите пожалуйста что можно сделать. Спасибо

Ответить