Решено

Отключение пакетных Мб по тарифу


  • Новичок
  • 0 ответов
Как отключить услугу 50 МБ за 5 грн?
icon

Лучший ответ Evgeniya 11 Сентябрь 2017, 11:27

@Lenka, приветствуем Вас! ☺️

Если Вам начисляются пакеты из 50 мб за 5 грн, значит Вам не хватает мб, которые входят в тарифный пакет. Либо в Вашем тарифе МБ не входят в абонентскую плату. Отключить их предоставление возможность отсутствует, т.к. это условие тарифа. У нас есть очень много тарифных планов, в которых можно подобрать для себя необходимое количество мб, чтобы не начислялись эти пакеты. Подобрать удобный Вам тариф можно по ссылке: https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs
Просмотр оригинала

168 Ответы

Уровень пользователя 2
@Lenka, приветствуем Вас! ☺️
Если Вам начисляются пакеты из 50 мб за 5 грн, значит Вам не хватает мб, которые входят в тарифный пакет. Либо в Вашем тарифе МБ не входят в абонентскую плату. Отключить их предоставление возможность отсутствует, т.к. это условие тарифа. У нас есть очень много тарифных планов, в которых можно подобрать для себя необходимое количество мб, чтобы не начислялись эти пакеты. Подобрать удобный Вам тариф можно по ссылке: https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs
Подскажите какой у вас тариф?
Здравствуйте!
У меня такая проблема..вчера я начала пользоваться тарифом Киевстар Больше разговоров за 35 грн/мес. Пополнила я счет на 50 грн (так как было указано в смс, которое пришло на телефон). Потом пришло смс, что сняло абон-плату 35 грн. Проверяю счет - пусто...Вчера еще попользовалась интернетом, часа 4 за весь день (потом походу мб закончились), звонила, сегодня уже все..Куда все делось?
Это я туплю или может все-таки какая-то проблема у меня с тарифом или еще с чем-то?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
В данном тарифе интернет стоит 5 грн / 50 мб
Вы уверены что не потратили средства на интернет?
Вам лучше позвонить по 466 с Киевстар или написать в чат на сайте https://kyivstar.ua/ru/mm
Так же можно пройти регистрацию на https://new.kyivstar.ua для контроля затрат и управлением номера
И есть услуга бесплатная "Киевстар отчет" https://kyivstar.ua/ru/mm/services/network/report
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Valentina как подсказал @Stas в Вашем тарифе не начисляются Мб, при пользовании интернетом тарификация происходит 5 грн - 50 Мб. Вопрос затрат можно проверить с помощью операторов или в Мой Киевстар, указанными выше способами😉
Уровень пользователя 2
Доброй ночі. Зробіть щоб абонент сам міг підключити чи відключити додаткові пакети по 50 мбайт які надаюця після закінчення основних мегабайт чи іх немає втарифном плані. Так як якщо на рахунку більше грошей ніж ціна пакету то прислучайному заході в інтернет чи закінчи мегабайти по тарифу то афтоматом знімає. Тоді не буде залежати чи включений інтернет в абонента чи ні. А з появою месенджера veon якому мегабайти не потрібні то це ще більша проблема для абонента так як якщо він хоче користуватися тільки вашим месенджером а інтернт йому не потрібен то сіравно мусить платити за пакет 50мбайт щоб ним зкористатися.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Как выход с такой ситуации, можно установить "контроль трафика" который Вас будет предупреждать. Так же если у Вас в тарифе есть мегабайты их можно контролировать через "Мой Киевстар" или с помощью ussd *112#/*252# (зависит от подключенного тарифа).
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Uzervadim, користувач номеру може самостійно перевіряти кількість мб на рахунку. Це можна робити за допомогою комбінації: *112# та виклик або в системі "Мій Київстар".
В разі скінчення мб по тарифу можна замовити додаткові пакети мб. Також можна вимкнути в налаштуваннях телефону повністю передачу даних/мобільний інтернет. Або якщо потрібно користування лише певним сервісом (Veon), то відключити оновлення і доступ до інтернету іншим програмам в разі наявності подібних функцій в телефоні.
Уровень пользователя 2
@Uzervadim, користувач номеру може самостійно перевіряти кількість мб на рахунку. Це можна робити за допомогою комбінації: *112# та виклик або в системі "Мій Київстар".
В разі скінчення мб по тарифу можна замовити додаткові пакети мб. Також можна вимкнути в налаштуваннях телефону повністю передачу даних/мобільний інтернет. Або якщо потрібно користування лише певним сервісом (Veon), то відключити оновлення і доступ до інтернету іншим програмам в разі наявності подібних функцій в телефоні.


Пакети по 50мбайт замовити не мона чи відключити, вони афтомато надаюця при наявності достатньої суми. Стандартні програми google неможна відключити.
Додаток Мій київстар вже непрацює нормально як раніше даже більше не працює чим працює. *112# показує точно після того як відключиш інтернет таксамо і мій київстар став а раніше він точно відображав незалежно чи був інтернетвідключений чи ні.

Тому хочу щоб ці пакет по 50мбайт мона було відключити чи підключити і незалежно від наявності коштів нарахунку.
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Uzervadim, в тарифному плані є певні умови. Відключити їх частину можливість відсутня. Ви можете перейти на тариф з більшою кількістю мб, якщо в нинішньому їх невистачає. Умови доступних тарифів можна переглянути тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs
Тарифікація інтернет-сесій відбувається після їх закінчення. Тому спочатку завершуйте інтернет-сесії, а потім перевіряйте кількість мб.
В телефоні Ви самостійно можете регулювати вимкнення передачі даних/мобільного інтернету.
Як відмовитися від автоматичного нарахування додаткових Мб/5 грн?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Вимкніть передачу даних, щоб не було витрат інтернету.
Отправить значок
Все дело в том,что информация о том,что заканчиваются тарифные мегабайты,приходит уже когда со счета сняли 5 грн за 50 мб,вот это не правильно.
Отправить значок
Єдиний вихід,мати на рахунку менше 5 грн)
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@modesty, предупредительные смс о том, что заканчивается оплаченный трафик формируются системой и отправляются вам, когда остается 20 Мб. Если вы при этом грузите видео на скорости 3G, то доставка смс может произойти уже к моменту, когда потратили весь остаток, а если просто серфите страницы или общаетесь в соц сетях, то сообщение будет доставлено как раз вовремя.
Невже київстар почав займатись шахрайством? Ніяких послуг не замовляємо, що я, що мої близькі, а у нас постійно з"їдає гроші за якусь послугу, наприклад, смс/ммс з е-мейл. А тут мобільний інтернет 50 мб за 5 грн. Весь інтернет обшукала і неможливо знайти як його відключити, раніше були комбінації як підключити/відключити послугу, а зараз зміни в київстарі зовсім не на краще.. До оператора додзвонилась на третій день (раніше такого не було), сказала, щоб ми видалили всі налаштування інтернету в телефоні. Ми видалили, а гроші все рівно з"їдає за інтернет, яким не користуємось. Пішли в київстар, який є у нас в місті і вони сказали, що нічим не можуть допомогти. Моя мама хвора на рак, їй постійно потрібно, щоб були гроші на рахунку - зателефонувати лікарю, в аптеку, визвати таксі, а тут ваше здирство - 150 грн в місяць за інтернет, яким вона не користується. У неї телефон кнопочний новий, 2 тижні, кнопки швидкого доступу до інтернету там немає і гроші по 5 грн кожного дня у неї забирає не по факту користування як має бути, а просто так. А ще нам сказали, що, наприклад, у моєму смартвоні, якщо буде обновлення, то у мене також може забрати гроші за інтернет, навіть якщо я ним не користуватимусь. Тобто київстар тепер спеціально зробив так, щоб послуги просто підключались, гроші забирались, а відключити їх ніяк не можна. Це ШАХРАЙСТВО! РОЗЧАРУВАННЯ колись в улюбленому операторі. Як відключити мобільний інтернет 50 мб за 5 грн????? Тільки не пишіть - зверніться в сервісний центр, якого у нас в місті немає, інакше будемо реєструвати кримінальне провадження, адже коли ми зайшли в київстар у нашому місті по дивному збігу обставин, там ще було пару чоловік з таким самим питанням, 5 грн до 5-ти грн може гарна сума набігти!!!!!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@rubakha, раді вітати вас в нашій спільноті!
Неприємна ситуація, згодна з вами😟 але відключення Інтернету можливо зробити лише в телефоні, комбінації вже немає. В звичайному телефоні потрібно видалити всі точки доступу, а в смартфоні достатньо відключити автооновлення додатків, і функцію "Передача мобільних даних".
@rubakha, раді вітати вас в нашій спільноті!
Неприємна ситуація, згодна з вами😟 але відключення Інтернету можливо зробити лише в телефоні, комбінації вже немає. В звичайному телефоні потрібно видалити всі точки доступу, а в смартфоні достатньо відключити автооновлення додатків, і функцію "Передача мобільних даних".


Справа в тому, що ми видалили всі точки доступу до інтернету, а гроші все рівно знімає. Сьогодні нам повернули 30 грн., а привласнили невідомо скільки!!!!! І виходить що? Нам так і далі викидати гроші київстару в кишеню ні за що?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@rubakha, видалення налаштувань з меню телефона не захищає вас від того, що телефон не буде робити з'єднання з Інтернетом, бо в такому випадку спрацьовує функція "коригування налаштувань". Тому я раджу вам саме вимкнути "мобільні дані".
Поповнив рахунок на 50 грн, зняло абонплату 35 гривень. За умовами мого тарифу я маю 3000 мб інтернету, по таблиці витрат бачу що було списано гроші и нараховано мегабайти. Слідуюча графа в цей же час :"Анулювання щоденного обсягу за умовами" Йде списання з бонусного балансу 100 мб а в графі залишок 0 мб .Далі інтернет був за ті 15 гривень що залишились. Ітог грошей 0 гривень, мегабайт 0 гривень. Питання де поділись мегабайти? За що я платив?
Когда закончились Мб интернета почему не приходят смс о том, хочу ли я использовать дополнительные мб? Почему не приходят смс о снятии денег на дополнительные мб?
Компания Киевстар наглым образом обворовывает своих клиентов. А именно:когда у вас заканчивается мегабайты интернета по вашему тарифном плане,они начисляют автоматически 50 мегабайт за 5 гривен. О чем сообщают в смс. Но!!! на самом деле сообщения об этом Вы получаете только тогда когда у Вас на балансе 0 гривен. Если Вы начинаете звонить к оператору и высказываете свое возмущенная почему сообщение о том,что закончился мегабайты и снимаются Ваши деньги с баланса приходят с таким опозданием,Вам отвечают глупыми ответами и ставят в черный список. Вот так наша украинская компания киевстар заботится о своих клиентах.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
це умови тарифного пляну, на які Ви погодилися, коли відкрили стартовий пакет та вставили сім карту до телефону, або ж коли перейшли на цей тарифний плян

є три варіянти:

1. Поповнювати вчасно і користуватися всіма перевагами Тарифного пляну
2. Платити по 5 ₴ на день і користуватися не всіма перевагами тарифного пляну
3. Мати на рахунку менше 5 ₴ та не отримувати жодних переваг тарифного пляну.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Vorobiov вітаю вас у вашій спільноті 🙂
Зовсім незрозуміла ситуація. Будь ласка, зверніться до наших операторів на 466 або у онлайн-чат до оператора в системі Мій Київстар, перевірять 🙂
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@OKSANKA777, добро пожаловать в наше сообщество!
В тарифах предусмотрено смс-информирование, когда заканчиваются мб , проверьте, пожалуйста, в своем телефоне входящие смс или возможно папку спам куда могут тоже попадать сообщения. Проверять остаток мб можно с телефона в большинстве тарифов через комбинацию *112#

Ответить