Решено

Как изменить информацию об устройстве в системе самообслуживания "Мой Киевстар"?



Показать первую публикацию

106 Ответы

Уровень пользователя 1
@Yuriy_K у вас на номере одна сим карта? или есть интернет сим пара или просто сим пара? Т.к. мой киевстар отображает устройство через которое идет интернет соединение.
Дві карти. Друга від водафон. В ясності основного і мобільного інтернету обрано Київстар. Що цікаво у властивостях смартфона "мій номер" відображається другий номер. Хоча він і у слоті SIM2. Але маючи старий передплачений номер (білайн), все було гаразд.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Yuriy_K я не это имел ввиду. У Киевстар есть дополнительные услуги сим пара и интернет сим пара... вяжутся они к основному номеру.
Уровень пользователя 1
@Stas у мене немає сім пар. і вони не можуть бути причиною описаної проблеми. а проблема в застосунку, який не може з якихось причин розпізнати коректно модель смартфона.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Yuriy_K они таки и могут давать такие "эффекты" в Мой Киевстар.
Как я и писал выше, если у вас нет сим пар, вам нужно обратится для индивидуальной проверки к сотрудникам по 466 или в чат на страничке поддержки.
Добрый день. Изначально симкарта была в нокии люмии, теперь она в айфоне. И когда я запускаю приложение «мой Киевстар», оно до сих пор пишет что он в люмии. Но он же в айфоне, Карл! Приложение айфоновское!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Adwer, в течение суток после установки сим-карты в новое устройство информация в системе обновляется автоматически.
🤔если сутки уже прошли, но ничего не изменилось, напишите, пожалуйста, оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support номер телефона, модель телефона, которую видите в системе, модель телефона, которой фактически пользуетесь. Консультант передаст запрос на проверку и исправление информации в технический отдел.
Як змінити модель телефону в додатку для андроїд "Мій Київстар".
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Ніяк - воно само змінюється, автоматично, хоча і з деякою затримкою.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@arolek, 🤓модель телефону змінилась? Все добре?
Так, змінилась. Все OK.
Мережа не вiрно вказуе модель много смартфона i пишет до вiн не пiдтримуе ,4G:)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Игнорируйте, со временем система актуализирует данные.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@MISCHEL828, 🤔яка у вас зараз модель телефону і яку бачите в системі самообслуговування "Мій Київстар" (в мережі будемо бачити ту модель, котра вказана в системі "Мій Київстар" в розділі "Інформація про пристрій")?
Зараз бачу:P900.Навiть не пам'ятаю що це.А у мене HomTom HT50
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@MISCHEL828, 🤔гадаю, що це може бути модель SonyEricsson P900.
А як давно купили новий телефон, скільки часу вже стоїть SIM-карта в HomTom HT50?
Які налаштування потрібно змінити щоб правильно відображалась модель мого мобільного телефону?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@160919 А какая у вас модель мобільного телефону? 🙂
HUAVEI P smart +. LX1
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@160919, 🤔я вірно зрозуміла, що бачите некоректну модель телефону в системі самообслуговування "Мій Київстар"?

Протягом доби після того, як встановили SIM-карту в новий пристрій інформація в системі оновлюється автоматично.
Якщо доба вже пройшла, але нічого не змінилось, напишіть, будь ласка, оператору Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support номер телефону, модель телефону, яку бачите в системі, модель телефону, якою фактично користуєтесь. Консультант передасть запит на перевірку і виправлення інформації в технічний відділ.
Змінила телефон але в додатку вибиває старий, при зміні в налаштуваннях з Android на iOS все рівно не змінюється
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Natalya_s, зміни відбуваються протягом доби. Якщо у вас так і не змінився пристрій, зверніться до оператора.
Как в системе мой Киевстар поменять модель телефона?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@dokXLUS, в течение суток после установки сим-карты в новое устройство информация в системе обновляется автоматически.
🤔если сутки уже прошли, но ничего не изменилось, напишите, пожалуйста, оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support номер телефона, модель телефона, которую видите в системе, модель телефона, которой фактически пользуетесь. Консультант передаст запрос на проверку и исправление информации в технический отдел.
Отправить значок
я купив новий телефон. номер залишився старий. як поміняти дані про телефон? зараз у мені айфон 7. раніше був айфон 6.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
я купив новий телефон. номер залишився старий. як поміняти дані про телефон? зараз у мені айфон 7. раніше був айфон 6.
вы сами то поняли что спросили? если да - выражаю вам респект.

Ответить