Решено

Основные вопросы в работе системы Мой Киевстар / Проблема со входом в систему / Некорректное отображение информации



Показать первую публикацию

678 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z, заявку сформувала :nerd:

Як змінити пароль в Мій Київстар?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@a68, потрібно спочатку натиснути сюди :arrow_down:

Далі натиснути на “Мій профіль”-”Переглянути”. Побачите блок “Дані профілю” і знизу буде пункт “Змінити пароль” :nerd:

Мой Киевстар. Что означает КРАСНЫЙ цвет чисел использованных услуг МБ, минуты?

Это перебор услуг, т. е. услуги предоставляются авансом? 

Отправить значок +1

@OlegD, это означает, что объем предоставляемых услуг на исходе.

вхід недоступний status.error.internal.Видає таку помилку при вході в систему . Вчому причуна. Така помилка вже пів місцю 

вхід недоступний status.error.internal.Видає таку помилку при вході в систему

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3

спробуйте перейти за цим посиланням https://new.kyivstar.ua/?_ga=2.137985264.1573097713.1587987484-1313152866.1582210503

 

Я щойно зайшла успішно. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Olga070190:thinking: вдалось зайти в систему самообслуговування “Мій Київстар”? 

В мене є чотири номери з яких один мені потрібно від'єднати через те ,що я вже ним не користуюся. Як мені це зробити?

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1

Через Web-версію системи Мій Київстар в розділі Мій профіль внизу сторінки.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Loireman:thinking: вдалось видалити непотрібний номер з мульти-аккаунту? 

Почему в мойкиевстар так плохо обновляются дание а один раз в сутки

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Vladiner, обновление данных происходит в режиме online. При этом обновление некоторых данных может проходить с задержкой: 
-у абонентов предоплаты - до 2-х часов; 
-у абонентов контракт - до 2-х дней. 
Информация о модели телефона обновляется один раз в сутки на основании данных о последней активной Интернет-сессии, причём независимо от того, с какой SIM-карты она была: основной, SIM-пары или Интернет SIM-пары. 

Как удалить профиль с системы "Мой Киевстар"?

Отправить значок +1

@Xomyak, вообще не знал, что информация о модели телефона обновляется только при помощи Интернет-сессии. Спасибо за внимание :heart_eyes:

Доброї ночі. В програмі Мій Київстар добавлені кілька номері, щоб керувати номерами. Підкажіть як можна видалити їх. Щоб коли я заходжу в програму там був тільки мій номер. ?!

  1. Заходимо на https://new.kyivstar.ua/ecare/services
  2. Натискаємо кнопку “Переглянути” навпроти послуги “Персональний пароль”

     

  3.  У вспливаючому вікні натискаємо “Змінити Персональний пароль”

     

  4. в результаті бачимо, що відкрилася нова вкладка браузера з порожньою сторінкою

     

  5. Якщо закрити цю вкладку і повторити крок №3 отримаємо сторінку з наступним текстом:
    Помилка. Під час обробки запиту сталась помилка. Повідомлення з описом помилки відправлено в службу підтримки системи "Мій Київстар". Перепрошуємо за незручності і зробимо все можливе, щоб виправити помилку в найближчий час.

     

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Nadin79, к сожалению, удалить профиль нельзя :sweat:

Вы можете заблокировать доступу к личному кабинету через оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Ludmila5190, вам потрібно зайти в WEB-версію системи самообслуговування Мій Київстар(web).

Натискаєте на стрілочку. Обираєте "Мій профіль" - "Переглянути". З правого боку будуть всі номери, які входять в мульти-аккаунт. Ось там і натискаєте на хрестик "Видалити".

P.S.: обов'язково напишіть, вийшло чи ні.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@riddler:thinking: ви вже звертались до оператора для реєстрації технічної заявки?  

@riddler:thinking: ви вже звертались до оператора для реєстрації технічної заявки?  

Що ви маєте на увазі? Якщо дзвінок на 466, то ні, пояснювати голосом куди йти, що клікати, це не діло, як на мене. Дайте знати, якщо є якийсь офіційний багтрекер окрім цієї спільноти.

Ця проблема не нова, я ще Nov 3, 2019 повідомляв про неї на apps@kyivstar.net коли пробував скористатися функцією зміни персонального паролю із мобільного додатку. Ніякої відповіді не отримав.

Как очистить историю активности в приложении мой Киевстар?

Отправить значок +1

@Lyudmila22, история активности показывает расходы по вашему номеру за определенный период и поэтому не может быть удалена.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@riddler, зрозуміла. 

Я зараз передам інформацію про цю проблему відповідальним колегам. 

Ответить