Решено

Основные вопросы в работе системы Мой Киевстар / Проблема со входом в систему / Некорректное отображение информации

  • 27 Сентябрь 2017
  • 625 ответов
  • 113258 просмотров

Чому так повільно виконуються заявки що до заказу додаткових мегабит по акції Онлайн День?
Я користуюся андроїд додатком Мій Київстар.
icon

Лучший ответ Aleksei.Sivokhin 14 Ноябрь 2017, 13:29

@Aleksei.Sivokhin, подскажите, на текущий момент сложности продолжаются?

У меня уже все ок.


На текущий момент вход в систему работает нормально, без ошибок.
Просмотр оригинала

625 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@bondarenkoid, данные получила :nerd:

@bondarenkoid, напишите мне, пожалуйста, в личные сообщения ваш номер телефона. Я зафиксирую заявку для инженеров.

ответил в ЛС 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@bondarenkoid, напишите мне, пожалуйста, в личные сообщения ваш номер телефона. Я зафиксирую заявку для инженеров.

@bondarenkoid:thinking: интересное отображение. 
Передала запрос в технический отдел. Возможно от вас потребуется дополнительная информация. Как только получу ответ, сразу же вам напишу. 

Ок. Спасибо. Будем ждать :)

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@bondarenkoid:thinking: интересное отображение. 
Передала запрос в технический отдел. Возможно от вас потребуется дополнительная информация. Как только получу ответ, сразу же вам напишу. 

Добрый день! Подскажите а как убрать вот это название, что на картинке выделено? Не понятно почему оно вообще туда попало) 

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Евгений, у некоторых абонентов FTTB (пользователи услуги “Домашний Интернет”) при входе в систему “Мой Киевстар” отображается ошибка: "Цей обліковий запис не зареєстрований у системі"
О ситуации известно. Наши специалисты занимаются решением вопроса. 

Приношу извинения за временные сложности :pray_tone2:

Добрый день.

Уже который день пытаюсь войти в систему, но меня не пускает и выдаёт ошибку, что лицевой не зарегистрирован. При этом интернет есть, СМС о необходимости пополнения приходят регулярно, поддержка ничего толкового сказать не может (один из операторов вообще сказала, что по моему адресу нет физической возможности подключения, хотя распределительный ящик установлен у меня в подъезде на моём этаже!). Управлять счётом вообще не возможно. Кто-нибудь сталкивался с такой проблемой и есть ли решение?

 

Отправить значок +1

@Xomyak, з кожним сеансом в системі самообслуговування “Мій Київстар” змінюється розташування бонусних балансів у розкривному списку, тобто бонусні баланси міняються місцями:

 

@Xomyak:thinking: вдалось з’ясувати із відповідного відділу, чи повинно так бути?

А ще в Web-версії системі самообслуговування періодично змінюється відображення грошових одиниць. Раніше було ₴, потім грн., потім ₴, потім грн….
Як вони умудряються змінювати це? Можливо варто залишити один стандарт і не міняти його?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@KeraUA:thinking: скористувались порадою @SEGA? Вдалось знайти потрібну інформацію? 

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1

Ніяк. Розширена інформація по номеру (дата підключення, термін дії, PUK, ICC) доступна лише в web-версії Мій київстар

Як знайти в додатку андроїд інформацію про стан сім карти підключення від до?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Oleg-oz, на жаль, якщо ви не встановлювали персональний пароль для входу в систему, зайти не зможете. Адже в цьому випадку потрібно буде отримувати разовий пароль в SMS. 
Будь ласка, ознайомтесь з цією темою. В “шапці” теми є найкраща відповідь з усіма можливими способами відновлення SIM-карти. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, уточню, чи повинно так бути :thinking:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Jurt:thinking: скористувались порадою @Cherevach? Вдалось зареєструвати номер в системі самообслуговування? 

Отправить значок +1

@Xomyak, з кожним сеансом в системі самообслуговування “Мій Київстар” змінюється розташування бонусних балансів у розкривному списку, тобто бонусні баланси міняються місцями:

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@Oleg-oz Допоміг би кому? Тому, хто може скористатись МКС і заволодіти чужим номером, щоб дізнатись три останні номери, куди здійснювалися вихідні дзвінки, та суму останнього поповнення?! Якщо номер не прив'язаний до паспорту, відсутня сімкарта фізично, відсутній кардхолдер та відсутня інформація,яка б дозволила вас ідентифікувати як власника, то номер ви не відновите.

Вхід до кабінету допомігби відновити сім. 

Там здається є журнал викликів… де можна дізнатись останні номери. ? 

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Как войти в мой киевстар с другого номера. Телефон утерян. Сим не встановлена. 


Наверное есть смысл восстановить сим, а уже после пробовать войти! Причиной как минимум то, что если не установлен личный пароль вам придется получить смс, а куда вы ее получите, правильно никуда, т.к. данной активной сим у вас нет! Но в любом случае вы можете обратится в поддержку по номеру 466, хотя думаю вам скажут тоже самое!

Как войти в мой киевстар с другого номера. Телефон утерян. Сим не встановлена. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Через веб версію можливо здійснити вхід через PUK2

 

Власне питання в темі. В наявності автосигналізація, куди встановлена сім карта від Київстар, як перевірити її баланс знаючи лише номер (фізично діставати сім і ставити в телефон не варіант)?

Кардхолдер з pin/puk кодами в наявності. 

 

Додатково питання: як додати такий номер в систему “Мій Київстар”? (при реєстрації потрібен код з смс, прочитати яке змоги немає)

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Vitalyazt, на жаль, історію видалити неможливо. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Lyudmila22, к сожалению, @VLAD.Z прав :disappointed_relieved:

Як можна очистити історію активності???

Ответить