Решено

Пополнение счета без комиссии через систему "Мой Киевстар" / Автоплатеж / Пополнение на зарубежный номер

  • 21 November 2017
  • 91 ответ
  • 346 просмотров


Показать первую публикацию

91 Ответ

Дякую, в тому-то й питання, що вона не на зв*язку ...через код не вийде

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1

Через «Мой Киевстар». Только нужен код подтверждения, который придет ей на номер.

Доброго дня,

донька поїхала закордон і я хотіла би зрозуміти скільки коштів у неї залишилось на мобільному рахунку, щоб поповнити вчасно. Яким чином мені можна дізнатись дистанційно?

 

Дякую

 

Наталя

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@slawase7en, послугу поповнення надає portmone. Спробуйте звернутися до їх служби підтримки:  0 800 300 134 (безкоштовно) або support@portmone.com

@slawase7en, так, якщо система видає таку помилку, то картка може бути вже зареєстрована десь на іншому номері. 

Я поняття не маю чесно кажучи, цей номер я маю з 14 року, а картку з 17го! І взягалі не памятаю, щоб я заносив катрку в систему, вже перевірив всі номери своїх близьких які знав, але ні один не підходить(

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@slawase7en, так, якщо система видає таку помилку, то картка може бути вже зареєстрована десь на іншому номері. 

@slawase7en, якось аргументували, чому не можуть допомогти? Можливо були надані певні рекомендації?

нажаль, вони не володіють такою інформацією)

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@slawase7en, якось аргументували, чому не можуть допомогти? Можливо були надані певні рекомендації?
@slawase7en, цікаво 🤔

В цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, і детально опишіть проблему. Консультант надасть необхідні рекомендації.

Нажаль, там не можуть мені ніяк допомогти (((
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@kikiwora, дякую за information 😉
Якраз хотіла відкрити собі карту monobank. Почитаю 🤓
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@slawase7en, цікаво 🤔
В цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, і детально опишіть проблему. Консультант надасть необхідні рекомендації.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Поки що найкращий спосіб для поповнення телефонного номеру - monobank.

Зарееструйтесь та отримайте послуги одного з найкращих банків світу та 100₴ кешбеку на рахунок
@slawase7en, а карта, действительно, зарегистрирована в другой учетной записи?
Як я маю зрозуміти, чи вона зареєстрована в іншому обліковому записі ??? Ви маєте на увазі, що я міг його добавити на інший номер телефону в додатку Мій київстар ??? І ще таке , через сайт на ноутбуці я можу легко поповнити рахунок, без якихось проблем !!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@nsni, можна поповнити номер юридичної особи безготівковим платежем.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@slawase7en, а карта, действительно, зарегистрирована в другой учетной записи?
Чи можна поповнити телефон з розрахункового рахунку юридичної особи (не з картки)?
@AndreyD, какая версия приложения у вас установлена и как давно?
Доброго вечора, в мене та сама проблема, що і в AndreyD, не можу добавити карту, так як вона вже зареєстрована в іншому обліковому записі! Версія додатку 3.0.13 IOS!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@AndreyD, какая версия приложения у вас установлена и как давно?
Не могу привязать платёжную карту в мобильном приложении "Мой Киевстар". Пишет, что карта уже привязана к аккаунту. Но саму карту не вижу. Как оплатить через приложение. Если не получится буду отказываться от услуг компании
Обратился в техподдержку Портмоне. Проблема на их стороне. Спасибо за помощь.
@Stas Спасибо за ответ. На момент попытки подключения услуги на счету было 0 грн. Как и сейчас.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Elias а вы уже достигли мене 5 грн. после включения услуги?
что касается снятия по 1 грн, это резервация, они потом должны вернуться
Здравствуйте, я пытался сегодня настроить услугу автопополнения счета с условием пополнения на 140 грн. при достижении границы в 5 и менее грн. Но услуга так и не заработала. Плюс у меня с карты списали 4 раза по гривне с одной и той же формулировкой. Цитирую: "Предавторизация, УСЛУГИ ТЕЛЕСВЯЗИ: KYIV -1.0грн 20.09.19 13:15". Хотя в мобильном приложении Киевстар написано, что услуга автопополнения счета предоставляется без комиссий. Помогите прояснить ситуацию. Спасибо.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Shnide, 🤔что происходит при попытке пополнить счет?

Попробуйте воспользоваться ссылкой https://pay.kyivstar.ua/ru/ для пополнения.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Использую monobank.
Просто идеально

Ответить