Решено

Пополнение счета без комиссии через систему "Мой Киевстар" / Автоплатеж / Пополнение на зарубежный номер

  • 21 November 2017
  • 91 ответ
  • 325 просмотров


Показать первую публикацию

91 Ответ

Спасибо
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Це транзакція на перевірку вашої картки. Гроші потім повертаються.

Але якщо ця операція р проходить, то карта не підтверджена і оплатити з неї не можна.

 

До того ж, це система Masterpass

Зайдіть у неї напряму та додайте ваші картки 

@slawase7en, якось аргументували, чому не можуть допомогти? Можливо були надані певні рекомендації?

нажаль, вони не володіють такою інформацією)

Заміна номера банківської картки в автопоповненні

Я не входив в Мастерпасс, я просто платив карткою. І це мені жодного разу не вдавалося. Про криві руки - не треба. Транзакція на 1 гривню з кодом в коментарі ніколи не відбувалася. В той же час на інших сайтах перевірочні транзакції приходять миттєво. Висновок: лохотрон від київстара, щоб платили комісію.

Не работает пополнение телефона через сервис
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Использую monobank.
Просто идеально
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@slawase7en, так, якщо система видає таку помилку, то картка може бути вже зареєстрована десь на іншому номері. 

@Stas Спасибо за ответ. На момент попытки подключения услуги на счету было 0 грн. Как и сейчас.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@micklecat, рекомендую ознайомитися із цим документом. Там зазначена інформація щодо 1 грн. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Да откуда угодно можно.
Либо через сайт Киевстара, либо через приложение банка если оно умеет пополнять такие номера.

@micklecat, рекомендую ознайомитися із цим документом. Там зазначена інформація щодо 1 грн. 


І що там зазначено? Там написано, що ця транзакція насправді не існує? Навіщо мені читати довгий документ, якщо це просто не працює?

Вечер добрый скажи пожалуйста как можно повысить свой лимит по номеру телефона для пополнения счета

 Через систему  “мій київстар” поповнювала номер 23.05.20, що зареєстрований у моєму додатку - іншої особи.  При проведенні платежу не формується квитанція. 23.05.2020 о 17-59 було перераховано 100 грн , але з невизначених причин повернуто кошти 18-24. 24.05.20 банком повторно було проведено платіж , але  телефон до 16-51 24.05.2020  не поповнено.  Оператор за телефоном 466 не підтверджує   технічних проблем в системі Мій київстар . А банк   наполягає , на тому , що повернення платежу 23.05.20 було з причини неприйняття коштів з боку отримувача- тобто Київстар . Сьогодні майже весь день між банком та  операторами Киевстар на телефоні та навіть зверталася у сервісний центр Київстар , Але віз і понині там!!!  Ваш офіційний додаток не забезпечує гарантованого поповнення  телефону!!!  Або зарахуйте кошти , або  поверніть . І  для такого оператора  соромно  давати клієнтам такі недосконалі продукти .

Здравствуйте! Я могу пополнить Российский МТС (+7916...и т.д.) в Украине и если да, то на какую максимально сумму и где и как? Спасибо
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@nadiyamuz, на жаль, фінансові питання вирішити через Спільноту неможливо :sweat:
Лише через оператора, або банк. 

Здравствуйте, я пытался сегодня настроить услугу автопополнения счета с условием пополнения на 140 грн. при достижении границы в 5 и менее грн. Но услуга так и не заработала. Плюс у меня с карты списали 4 раза по гривне с одной и той же формулировкой. Цитирую: "Предавторизация, УСЛУГИ ТЕЛЕСВЯЗИ: KYIV -1.0грн 20.09.19 13:15". Хотя в мобильном приложении Киевстар написано, что услуга автопополнения счета предоставляется без комиссий. Помогите прояснить ситуацию. Спасибо.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@AndreyD, какая версия приложения у вас установлена и как давно?
Не могу привязать платёжную карту в мобильном приложении "Мой Киевстар". Пишет, что карта уже привязана к аккаунту. Но саму карту не вижу. Как оплатить через приложение. Если не получится буду отказываться от услуг компании

@slawase7en, так, якщо система видає таку помилку, то картка може бути вже зареєстрована десь на іншому номері. 

Я поняття не маю чесно кажучи, цей номер я маю з 14 року, а картку з 17го! І взягалі не памятаю, щоб я заносив катрку в систему, вже перевірив всі номери своїх близьких які знав, але ні один не підходить(

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Shnide, 🤔что происходит при попытке пополнить счет?

Попробуйте воспользоваться ссылкой https://pay.kyivstar.ua/ru/ для пополнения.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Supr.A, очень странно.. У меня все ок и тоже iOS.
Попробуйте снести и поставить по новой приложение, может поможет..



Вот после клика на добавление новой карты

Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Monobank - https://www.monobank.com.ua/
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Monobank - https://www.monobank.com.ua/
Их приложение требует iOS 10 и выше, а у меня iOS 9.3.2 и обновляться Я не собираюсь, т.к. jailbreak нужнее.

@Supr.A, вот вам и ответ, почему Veon некорректно работает. Старая ОС + jailbreak
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Supr.A, приветствую вас в нашем сообществе!
Удобный способ пополнения есть с помощью услуги "Мобильный платеж".
Для нее даже не нужно никакого приложения. Наберите *134#, после этого зарегистрируйте карту и можно будет пополнять в один клик 🙂

Ответить