Решено

Пополнение счета без комиссии через систему "Мой Киевстар" // Автоплатеж // Пополнение на зарубежный номер

  • 21 Ноябрь 2017
  • 88 ответов
  • 39145 просмотров


Показать первую публикацию

88 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Да откуда угодно можно.
Либо через сайт Киевстара, либо через приложение банка если оно умеет пополнять такие номера.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@dmitro 75 by, можете воспользоваться сайтом https://pay.kyivstar.ua/ru/ для пополнения номера “Киевстар” :nerd:

Чи можна номер КС передплата поповнити з офіційного розрахункового рахунку організації? Якщо так, то яким чином?
офіційний рахунок бачу, але як вказати, що це поповнення саме певного рахунку

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Особисто мені точний механізм такого поповнення навіть приблизно не відомий.
Можливо, у коментарі до транзакції.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Smyrnoffa, така можливість відсутня. 

Здравствуйте! Как можно отключить авто снятие денег с карточки, что бы не снималось самостоятельно пополнение?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Здравствуйте! Как можно отключить авто снятие денег с карточки, что бы не снималось самостоятельно пополнение?


Если речь о банковской карте, вспомните где вы ее подвязали для снятия абонплаты, вот там и уберите!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Toma72, вы на нашем сайте подвязывали карту или в банковском приложении? 

Здравствуйте! Уже все решилось! ) Было подключено автопополнение в “Партмоне!” )

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Toma72, спасибо за обратную связь :hugging:

Отправить значок +1

При отключении автоплатежа, естественно, деньги с карты не списываются :hugging:

 Через систему  “мій київстар” поповнювала номер 23.05.20, що зареєстрований у моєму додатку - іншої особи.  При проведенні платежу не формується квитанція. 23.05.2020 о 17-59 було перераховано 100 грн , але з невизначених причин повернуто кошти 18-24. 24.05.20 банком повторно було проведено платіж , але  телефон до 16-51 24.05.2020  не поповнено.  Оператор за телефоном 466 не підтверджує   технічних проблем в системі Мій київстар . А банк   наполягає , на тому , що повернення платежу 23.05.20 було з причини неприйняття коштів з боку отримувача- тобто Київстар . Сьогодні майже весь день між банком та  операторами Киевстар на телефоні та навіть зверталася у сервісний центр Київстар , Але віз і понині там!!!  Ваш офіційний додаток не забезпечує гарантованого поповнення  телефону!!!  Або зарахуйте кошти , або  поверніть . І  для такого оператора  соромно  давати клієнтам такі недосконалі продукти .

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@nadiyamuz, на жаль, фінансові питання вирішити через Спільноту неможливо :sweat:
Лише через оператора, або банк. 

Ответить