Решено

Пополнение счета без комиссии через систему "Мой Киевстар" // Автоплатеж // Пополнение на зарубежный номер

  • 21 Ноябрь 2017
  • 88 ответов
  • 39145 просмотров

Подскажите, пожалуйста, как быстро пополнять счет без комиссии с iPhone? Приложение "Мой Киевстар" не запоминает данные платежной карты, а с недавних в нем вообще стало невозможно ввести CVV-код. Может есть какой-то Telegram-бот или еще что-то?
icon

Лучший ответ Banderas 21 Ноябрь 2017, 22:55

Установите приложение veon, регистрация только номера киевстар и будет возможность пополнить безкомиссии.

Сам недавно пополнял, всё зачисленно вовремя, рекомендую.


Оно у меня стоит и в нем, когда нажимаешь "Top up"->"Enter credit card", то попадаешь на экран "Enter new card" на котором невозможно ввести данные карты.


Зайдите в Настройки, далее ‘Payment methods’ и ‘Add new card’. Вводите данные карты и после все сохраняется и можно пополнять без повторного ввода.
Просмотр оригинала

88 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@nadiyamuz, на жаль, фінансові питання вирішити через Спільноту неможливо :sweat:
Лише через оператора, або банк. 

 Через систему  “мій київстар” поповнювала номер 23.05.20, що зареєстрований у моєму додатку - іншої особи.  При проведенні платежу не формується квитанція. 23.05.2020 о 17-59 було перераховано 100 грн , але з невизначених причин повернуто кошти 18-24. 24.05.20 банком повторно було проведено платіж , але  телефон до 16-51 24.05.2020  не поповнено.  Оператор за телефоном 466 не підтверджує   технічних проблем в системі Мій київстар . А банк   наполягає , на тому , що повернення платежу 23.05.20 було з причини неприйняття коштів з боку отримувача- тобто Київстар . Сьогодні майже весь день між банком та  операторами Киевстар на телефоні та навіть зверталася у сервісний центр Київстар , Але віз і понині там!!!  Ваш офіційний додаток не забезпечує гарантованого поповнення  телефону!!!  Або зарахуйте кошти , або  поверніть . І  для такого оператора  соромно  давати клієнтам такі недосконалі продукти .

Отправить значок +1

При отключении автоплатежа, естественно, деньги с карты не списываются :hugging:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Toma72, спасибо за обратную связь :hugging:

Здравствуйте! Уже все решилось! ) Было подключено автопополнение в “Партмоне!” )

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Toma72, вы на нашем сайте подвязывали карту или в банковском приложении? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Здравствуйте! Как можно отключить авто снятие денег с карточки, что бы не снималось самостоятельно пополнение?


Если речь о банковской карте, вспомните где вы ее подвязали для снятия абонплаты, вот там и уберите!

Здравствуйте! Как можно отключить авто снятие денег с карточки, что бы не снималось самостоятельно пополнение?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Smyrnoffa, така можливість відсутня. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Особисто мені точний механізм такого поповнення навіть приблизно не відомий.
Можливо, у коментарі до транзакції.

Чи можна номер КС передплата поповнити з офіційного розрахункового рахунку організації? Якщо так, то яким чином?
офіційний рахунок бачу, але як вказати, що це поповнення саме певного рахунку

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@dmitro 75 by, можете воспользоваться сайтом https://pay.kyivstar.ua/ru/ для пополнения номера “Киевстар” :nerd:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Да откуда угодно можно.
Либо через сайт Киевстара, либо через приложение банка если оно умеет пополнять такие номера.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Пополнение банковской картой через сайт киевстара

Здравствуйте. 

Можно ли пполнять баланс счета номера Киевстар из Беларуси. Сапсибо.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@micklecat:thinking:

@micklecat, рекомендую ознайомитися із цим документом. Там зазначена інформація щодо 1 грн. 


І що там зазначено? Там написано, що ця транзакція насправді не існує? Навіщо мені читати довгий документ, якщо це просто не працює?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@micklecat, рекомендую ознайомитися із цим документом. Там зазначена інформація щодо 1 грн. 

Я не входив в Мастерпасс, я просто платив карткою. І це мені жодного разу не вдавалося. Про криві руки - не треба. Транзакція на 1 гривню з кодом в коментарі ніколи не відбувалася. В той же час на інших сайтах перевірочні транзакції приходять миттєво. Висновок: лохотрон від київстара, щоб платили комісію.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Це транзакція на перевірку вашої картки. Гроші потім повертаються.

Але якщо ця операція р проходить, то карта не підтверджена і оплатити з неї не можна.

 

До того ж, це система Masterpass

Зайдіть у неї напряму та додайте ваші картки 

Вкотре намагаюсь поповнити номер київстар без комісії з вашого сайта - і не можу це зробити. Система запитує VCODE з транзакції на 1 гривню, але ця транзакція НІКОЛИ не відбувається. Лохотрон?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Yovka Nataliya, якщо номер не в мережі, і раніше його не реєстрували в “Мій Київстар” з постійним паролем, то дізнатися баланс можна через оператора. Можете написати в онлайн чат, тільки там треба буде пройти ідентифікацію, оскільки звертаєтеся за іншим номером. Оператору треба буде написати серійний номер сім-карти. Це 19 цифр. Може, на пластиковому носії лишився, перевірте. 

Дякую, в тому-то й питання, що вона не на зв*язку ...через код не вийде

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1

Через «Мой Киевстар». Только нужен код подтверждения, который придет ей на номер.

Доброго дня,

донька поїхала закордон і я хотіла би зрозуміти скільки коштів у неї залишилось на мобільному рахунку, щоб поповнити вчасно. Яким чином мені можна дізнатись дистанційно?

 

Дякую

 

Наталя

Ответить