Решено

Пополнение счета без комиссии через систему "Мой Киевстар" / Автоплатеж / Пополнение на зарубежный номер

  • 21 November 2017
  • 91 ответ
  • 229 просмотров

Подскажите, пожалуйста, как быстро пополнять счет без комиссии с iPhone? Приложение "Мой Киевстар" не запоминает данные платежной карты, а с недавних в нем вообще стало невозможно ввести CVV-код. Может есть какой-то Telegram-бот или еще что-то?
icon

Лучший ответ Aksolotl' 22 November 2017, 23:06

Просмотр оригинала

91 Ответ

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Bob boris, в першу чергу приношу вибачення, що тривалий час на сторінках Спільноти не надавалась “реакція” на ваше повідомлення.

Дякую вам за зворотний зв’язок.
Зі своєї сторони додатково передам колегам скаргу на роботу операторів. 

Вирішив питання самостійно. Звертатись треба не в банк а в платіжний сервіс через який проводиться поповненния, тобто в https://www.portmone.com.ua/ 
Там оператор одразу зрозумів що до чого і допоміг. без зайвойї мороки і посилать в банк. Доречі рекомендую цей сервіс всім, там можна набагато зручнійше налаштувати автопоповнення без танців з бубном.

Ситуація наступна. Колись давно я підключив послугу автоплатіж за розкладом сусіду похилого віку. Все було добре до того моменту як він не погубив свої картки включно з тою з якої я налаштував автопоповнення.
Він декілька разів отримував нову картку. І ось прийшов час нового поповнення ,а воно не йде, та як картка з якої все налаштовувалось давно не дійсна. Я спробував переналаштувати це кляте автопоповнення.
Заходжу на https://pay.kyivstar.ua/ в роздїл автопоповнення, вводжу там усі необхідні данні, клікаю на створити а мені пише:


Я того пароля не пам’ятаю, дід тим паче. дзвоню в підтримку питаю як його скинути і всі оператори як один відсилають меня в банк типу вони повинні пароль скидувати. Я чому, я ж налаштовую все на сайті київстару, а втони наче в дуб вдарені кажуть дзвоніть в банк.

Отже в мене питання: ЯК ЦЕЙ КЛЯТИЙ ПАРОЛЬ СКИНУТИ?

І КИЇВСТАР, проведи роботу зі своєю підтримкою...

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@nadiyamuz, на жаль, фінансові питання вирішити через Спільноту неможливо :sweat:
Лише через оператора, або банк. 

 Через систему  “мій київстар” поповнювала номер 23.05.20, що зареєстрований у моєму додатку - іншої особи.  При проведенні платежу не формується квитанція. 23.05.2020 о 17-59 було перераховано 100 грн , але з невизначених причин повернуто кошти 18-24. 24.05.20 банком повторно було проведено платіж , але  телефон до 16-51 24.05.2020  не поповнено.  Оператор за телефоном 466 не підтверджує   технічних проблем в системі Мій київстар . А банк   наполягає , на тому , що повернення платежу 23.05.20 було з причини неприйняття коштів з боку отримувача- тобто Київстар . Сьогодні майже весь день між банком та  операторами Киевстар на телефоні та навіть зверталася у сервісний центр Київстар , Але віз і понині там!!!  Ваш офіційний додаток не забезпечує гарантованого поповнення  телефону!!!  Або зарахуйте кошти , або  поверніть . І  для такого оператора  соромно  давати клієнтам такі недосконалі продукти .

Отправить значок +1

При отключении автоплатежа, естественно, деньги с карты не списываются :hugging:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Toma72, спасибо за обратную связь :hugging:

Здравствуйте! Уже все решилось! ) Было подключено автопополнение в “Партмоне!” )

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Toma72, вы на нашем сайте подвязывали карту или в банковском приложении? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Здравствуйте! Как можно отключить авто снятие денег с карточки, что бы не снималось самостоятельно пополнение?


Если речь о банковской карте, вспомните где вы ее подвязали для снятия абонплаты, вот там и уберите!

Здравствуйте! Как можно отключить авто снятие денег с карточки, что бы не снималось самостоятельно пополнение?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Smyrnoffa, така можливість відсутня. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Особисто мені точний механізм такого поповнення навіть приблизно не відомий.
Можливо, у коментарі до транзакції.

Чи можна номер КС передплата поповнити з офіційного розрахункового рахунку організації? Якщо так, то яким чином?
офіційний рахунок бачу, але як вказати, що це поповнення саме певного рахунку

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@dmitro 75 by, можете воспользоваться сайтом https://pay.kyivstar.ua/ru/ для пополнения номера “Киевстар” :nerd:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Да откуда угодно можно.
Либо через сайт Киевстара, либо через приложение банка если оно умеет пополнять такие номера.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Пополнение банковской картой через сайт киевстара

Здравствуйте. 

Можно ли пполнять баланс счета номера Киевстар из Беларуси. Сапсибо.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@micklecat:thinking:

@micklecat, рекомендую ознайомитися із цим документом. Там зазначена інформація щодо 1 грн. 


І що там зазначено? Там написано, що ця транзакція насправді не існує? Навіщо мені читати довгий документ, якщо це просто не працює?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@micklecat, рекомендую ознайомитися із цим документом. Там зазначена інформація щодо 1 грн. 

Я не входив в Мастерпасс, я просто платив карткою. І це мені жодного разу не вдавалося. Про криві руки - не треба. Транзакція на 1 гривню з кодом в коментарі ніколи не відбувалася. В той же час на інших сайтах перевірочні транзакції приходять миттєво. Висновок: лохотрон від київстара, щоб платили комісію.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Це транзакція на перевірку вашої картки. Гроші потім повертаються.

Але якщо ця операція р проходить, то карта не підтверджена і оплатити з неї не можна.

 

До того ж, це система Masterpass

Зайдіть у неї напряму та додайте ваші картки 

Вкотре намагаюсь поповнити номер київстар без комісії з вашого сайта - і не можу це зробити. Система запитує VCODE з транзакції на 1 гривню, але ця транзакція НІКОЛИ не відбувається. Лохотрон?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Yovka Nataliya, якщо номер не в мережі, і раніше його не реєстрували в “Мій Київстар” з постійним паролем, то дізнатися баланс можна через оператора. Можете написати в онлайн чат, тільки там треба буде пройти ідентифікацію, оскільки звертаєтеся за іншим номером. Оператору треба буде написати серійний номер сім-карти. Це 19 цифр. Може, на пластиковому носії лишився, перевірте. 

Ответить