Решено

Бонусы от Компании "Киевстар" / Бонусы за пополнение счета



Показать первую публикацию

127 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
У новому році всі-всі мрії мають здійснюватися!
До 31 січня купуйте омріяний iPhone X ? в інтернет магазині Київстар - http://kv.st/iPhoneX чи в фірмових магазинах компанії, і 20% його вартості ми повернемо на ваш бонусний рахунок. Такий бонус можна використатити хоч на дзвінки по Україні чи за кордон, хоч на роумінг, або інтернет. А можна й з другом поділитися ?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дякую!
Прошу, пане! Дякую, що обрали Київстар!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
на дзвінки та смс по Україні, наприклад.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@danjer 007, раді вітати вас в нашій спільноті!
20% повертаються на бонусний рахунок. Діють бонуси всього 6 місяців. Вони використовуються на оплату абонентської плати по тарифу (окрім першої оплати при зміні тарифного плану)😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@MarynaM, раді вітати вас в нашій спільноті!
В якій країні знаходитесь? Що відбувається при спробі здійснити дзвінок (яке системне повідомлення чуєте)? Успішно зареєструвались в мережі закордонного оператора (на телефоні горить значок роумінгу "R")?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Alla112, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Верно поняла, что речь идет о бонусных деньгах, которые были возвращены на счет после покупки мобильного телефона?
Срок действия бонусных средств 6 месяцев, с момента начисления. Возможно уже этот срок прошел?🤔
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Andrij96, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔про які саме бонуси йде мова? Бонуси за поповнення рахунку, або за покупку телефону і т.д.? Більше подробиць.
Уровень пользователя 1
Отправить значок
@Kaliniv D повністю погоджусь з вашою цитатою Дякую Київстар за чудові тарифні плани для простих абонентів та найякісніший в Україні 3G інтернет! Не жалію що перейшов на контракт
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Альо, Київстар! А де на сайті розміщена інформація про це? Чому в акції пишеться, що 20% від вартості смартфона повертається, але не пишеться, що повертаються у вигляді бонусів на бонусний рахунок, де діють деякі обмеження стосовно користування ним? 😎
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Треба писати конкретно - повертаємо 20% на БОНУСНИЙ мобільний рахунок, чи не так?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Stas,за Вашою зсилкою інформація - "Бонусні кошти будуть використовуватися першочергово.", а Ви повідомляєте, що "Первая абонентская плата при смене тарифа должна быть снята только с основного счета". То хто забув щось повідомити?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Ми говоримо про абонплату, чи не так? Чи, може, перехід з тарифного плану меншої вартості на більшу вартість - платний? 😎 Тоді Київстару - респект! 😉 Є що відповісти?

Цитую: "Отримані бонуси можна використати на абонплату, дзвінки та SMS, мобільний інтернет, дзвінки за кордон, роумінг тощо. Бонусні кошти будуть використовуватися першочергово.

Бонусні кошти не можна використовувати на такі послуги: переказ коштів, контент-послуги, «Заміна SIM-картки зі збереженням номера» та заміну тарифного плану. Плата за ці послуги знімається з основного рахунку."
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
https://kyivstar.ua/uk/povertayemo20 І де там написано, що перша абонплата знімається з ОСНОВНОГО мобільного рахунку, а не з БОНУСНОГО?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Повторюю питання: ДЕ це написано?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Шановні представники Київстару, повторюю питання: ДЕ написано, що перша абонплата знімається з ОСНОВНОГО мобільного рахунку, а не з БОНУСНОГО?
У роздiлi "Повнi умови" пункт 3.1.1 нема такої інформації і я не знайшов у вас на сайті її ніде більше, мабуть, погано шукав. Дайте зсилку, будь ласка. А якщо її нема, то так і напишіть, що її нема, це дуже просто. 😉
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Заміна тарифного плану і абонплата - це, як кажуть в Одесі, дві великі різниці.
Заміна тарифного плану буває платна і безкоштовна, і абонплата або є, або нема.
І оплата підключення послуг або є, або нема.
Що значить Ваше формулювання "...мається на увазі"? Ніхто з представників Київстару так і не надав зсилку, де написано, що перша абонплата знімається з ОСНОВНОГО мобільного рахунку, а не з БОНУСНОГО - бо цієї зсилки НЕМА. Дякую, Anita, що реєструєте зауваження, на все добре. 😉
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Ну, якщо вже бути дуже точним, то:
1. Перша абонентська плата - це абонплата одразу після активації стартового пакету.
2. Заміна тарифа може бути платна і безкоштовна, але ЦЕ НЕ АБОНПЛАТА, а оплата заміни тарифу.
3. Згідно з інформацією на Вашому сайті взагалі не важливо, перша абонплата, чи не перша - вона оплачується бонусними коштами в першу чергу.
ПОВТОРНО ЦИТУЮ: "Отримані бонуси можна використати на абонплату, дзвінки та SMS, мобільний інтернет, дзвінки за кордон, роумінг тощо. Бонусні кошти будуть використовуватися першочергово.
Бонусні кошти не можна використовувати на такі послуги: переказ коштів, контент-послуги, «Заміна SIM-картки зі збереженням номера» та заміну тарифного плану. Плата за ці послуги знімається з основного рахунку."

https://kyivstar.ua/uk/povertayemo20

P.S. Дякую за увагу, я переходжу до інших двох операторів.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Та невже! 😎 ще 2 дні тому цього уточнення у скобках не було, а тепер Ви пишете, що воно було з самого початку?!
Мені наа телефон йшли бануси за купівлю телефону.Як я можу ними скористатись.Чи можу я за рахунок бонусів змінити тариф??
Шановні представники Київстару, повторюю питання: ДЕ написано, що перша абонплата знімається з ОСНОВНОГО мобільного рахунку, а не з БОНУСНОГО?
У роздiлi "Повнi умови" пункт 3.1.1 нема такої інформації і я не знайшов у вас на сайті її ніде більше, мабуть, погано шукав. Дайте зсилку, будь ласка. А якщо її нема, то так і напишіть, що її нема, це дуже просто. 😉
https://cdn.kyivstar.ua/sites/default/files/promotions/povertayemo20/media/pravyla_20_vidsotkiv.pdf
Розділ "Повні умови акції" , далі "Офіційні умови акції " , далі відкриється файл
Заміна тарифного плану і абонплата - це, як кажуть в Одесі, дві великі різниці.
Заміна тарифного плану буває платна і безкоштовна, і абонплата або є, або нема.
І оплата підключення послуг або є, або нема.
Що значить Ваше формулювання "...мається на увазі"? Ніхто з представників Київстару так і не надав зсилку, де написано, що перша абонплата знімається з ОСНОВНОГО мобільного рахунку, а не з БОНУСНОГО - бо цієї зсилки НЕМА. Дякую, Anita, що реєструєте зауваження, на все добре. 😉
Перша абонентська плата знімається коли наприклад , абонент змінює тариф , в умовах акції вказується що на заміну тарифу їх не можна витрачати.Якщо ви не змінюєте тариф при нарахуванні бонусів , то вже і абонплата не перша -:)
Купила телефон в магазине Киевстар,теперь мне должны вернуть 20%от стоимости телефона.Оператору не могу дозвониться,как быть?
В мене є кошти від акції 20 відсотків на рахунок, мені сказали в магазині, що буде знімати на абонплату 55 грн в місяць, але не знімає. Що робити?"
Купив у інтернет магазині ''кіївстар '' смартфон обіцяли вернути кошти пройшло чотири дня коштів неотримав. Що мені робить?

Ответить