Важно

Хотим быть полезными. Поможете?

  • 23 Март 2020
  • 28 ответов
  • 949 просмотров

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3

#простооставайсядома

 

Уже воспользовались Мой Киевстар или Doctor Online? Заказывали доставку в нашем Интернет-магазине?

Расскажите в комментариях, с какими трудностями вы столкнулись в эти дни во время пользования нашими услугами, какой информации не хватает, что могло бы быть лучше.

Спасибо!:hugging:


28 Ответы

Доброго дня,Альона! Сьогодні з ранку в моєму телефоні ввімкнувся “аварійний” режим,в якому працює тільки виклик екстрених служб...Як переключити в нормальний режим?Гроші на рахунку є

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Volodymyr Chirko:thinking: пробували знайти інструкцію до вашого телефону в Інтернеті? 

Якщо перезагрузка не помагає тоді повний бек ап або йому кінець ((

Уровень пользователя 2
Отправить значок

Щодо системи “Мій Київстар”. Там присутня пробема з перенаправленням на ПК. Перевірена на браузерах Firefox та Chrome. Після вводу логіну та паролю ось таке вікно випливає. І тільки якщо натиснути кнопку “перезавантажити сторінку”, то заходить до системи

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@TaDesLok, так, щойно протестувала, в мене теж така проблема. Зараз передам дані інженерам. Дякую вам :hugging:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@TaDesLok, так, щойно протестувала, в мене теж така проблема. Зараз передам дані інженерам. Дякую вам :hugging:

@Xomyak, да без полезно писать инженерам, я уже на протяжении трех-четырёх месяцев наблюдаю проблему, а она не пропадает. И не однократно заявлял.

Суть такая я ввожу логин, пароль. Все сбрасывается и повторно запрашивается и “танцы с бубном” повторяются. Вожу повторно и всё входит. :shrug_tone2:  ХЗ что случилось с входом.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Поле відповіді на Safari iOS на цьому форумі працює погано - важко встановити на нього фокус, схоже що висота самого поля вводу тексту менша за висоту рамки, а скрипт що відповідає за роботу цього поля завантажується із значною затримкою та не завжди відпрацьовує.
Раніше цього не було

Отправить значок +1

@kikiwora, рекомендую переходити на Windows. У мене завжди використовується саме він :wink:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Сервіс повинен бути кросплатформенним. Інакше це просто несерйозно.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@kikiwora, рекомендую переходити на Windows. У мене завжди використовується саме він :wink:

Я не користуюсь цим, там усе через одне місце завжди.
Останньою краплею було оновлення котре зломало мій workstation у самий відповідальний момент і я вимушений був витратити два дні на лінії з підтримкою щоб відновити роботу системи.

І це вже не кажучи про функції, дизайн, час роботи від батареї, анімації, та підхід до продукту в цілому.
 

До того ж, це сайт, котрий повинней буди кросс-платформеним, інакше не було сенсу робити його сайтом.

Якщо у программерів Київстару руки із одного місця, то це надовго - увесь час що існує Спільнота в ній постійно якісь проблеми, мабуть студенти-індуси за копійки працюють

Отправить значок +1

@kikiwora, для мене Windows 7 - це лиш частково л*, де я не відчуваю жодної д* при написанні повідомлень у Спільноті. А для вас навіть 10-ка вважається л*?
 

Останньою краплею було оновлення котре зломало мій workstation у самий відповідальний момент і я вимушений був витратити два дні на лінії з підтримкою щоб відновити роботу системи.

Це на Windows‘і?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@kikiwora, для мене Windows 7 - це лиш частково лайно, де я не відчуваю жодної дупи при написанні повідомлень у Спільноті. А для вас навіть 10-ка вважається лайном?
 

Останньою краплею було оновлення котре зломало мій workstation у самий відповідальний момент і я вимушений був витратити два дні на лінії з підтримкою щоб відновити роботу системи.

Це на Windows‘і?

Звісно що так, лише на цій системі можуть бути такі проблеми. Ви ж навіть оновлення не можете вимкнути або заборони автоматичне оновлення без редагування корпоративних політик, що не кожен користувач зробить.
7ка була найкращою. 10ка набагато гірша. Вона має занадто багато проблем щоб я їх перераховував, вона лише троки краща за 8ку.

Щодо проблем із полем відповіді - я вже давно не користувався форумом та не пам`ятаю усіх, але є багато проблем пов`язаних із комбінаціями клавіш або їх відстутністю, відступами, виділенням тексту. Наприклад, неможливо виділити “перетягування курсору” увесь текст, якщо в ньому є цитати.
Можете погратись із цим.
На тач-скрінах усе ще гірше.

А взагалі, це все вже оффтоп, бо тема не про Windows і не про браузери.

Отправить значок +1

@Aleksei.Sivokhin. а можно попросить уважаемую,  @Xomyak    ​​Сделать тему, предназначенную специально для флуда?​​​​​ :blush:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Aleksei.Sivokhin. а можно попросить уважаемую,  @Xomyak    ​​Сделать тему, предназначенную специально для высеров Сивохина?​​​​​ :blush:

А ещё лучше забанить его и очистить сообщество раз и навсегда, раз до него никак не дойдёт в чём проблема ???

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Також доповідаю про проблему, котру іноді можна зустріти у цій спільноті, а саме - те що в деяких темах при натисканні на лінку з каунтером непрочитаних повідомлень система видає internal error, хоча при переході до теми за посиланням по назві такої проблеми немає.
 


Також ця проблема проявляеться не завжди, але якщо ви потрапляєте на неї один раз, то можете відтворити цю помилку, повернувшись назад та знову перейшовши за посиланням, тобто це не разова помилка.

Також додам що при додаванні зображення у поле відповіді, це саме зображення неможливо перетягнути та вставити між параграфами тексту, лише перед початком текстового блока або після його кінця, що не зручно, хоча можливо додати зображення одразу поміж, якщо виставити курсор у потрібне місце до дії.

Також дуже важливим вважаю те, що набранний у полі відповіді текст не зберігається та не синхронізується між пристроями, що також незручно.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Також ось вам демонстрація проблеми із ambiguos height, те про що я і казав - котресь із нещодавних змін призвело до такого незручного для користувачів багу.
Доречі у інших браузерах на iOS те ж саме, бо усі вони використовують спільний компонент WKWebView, тобто WebKit Safari.
 

Проблема із розміром тектового поля. Якщо користувач тапає не по верхній його частині, клавіатура не з`являеться. Також, плейсхолдер не виводиться
У дебагері видно що висота поля текстового вводу вираховується неправильно
Бачимо чому саме така проблема існує - бо виставлений height: auto

height:auto means, the element will have flexible height i.e. its height will depend upon the height of children elements of it
height:100% implies the element is going to have the 100% height of its parent container. 

У данному випадку розмір поля заданий таким чином через те що воно може бути більшим за viewport (доречи iframe це застарілий елемент), тобто для підтримки скроллінгу, але при цьому мінімальний розмір min-height заданий як 0%, що у купі з height: auto призводить до того що розмір залежить від розміру текстового поля, котрий за-умовчанням мінімальний - 1 строка.

Більше інформації не надаватиму, але виправити це необхідно.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@kikiwora, дякую вам за надану інформацію. Всі дані будуть передані для перевірки та поліпшення роботи сервісу. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Aleksei.Sivokhin, не соглашусь с вами, что передавать информацию инженерам - это бесполезное занятие. Если бы все так и было, у нас бы вообще ничего не работало :wink:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, не думаю, что такая тема нужна :nerd:

Все же Сообщество создано не для флуда, а для общения на более “полезные” темы :hugging:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +3

@kikiwora, рекомендую переходити на Windows. У мене завжди використовується саме він :wink:

Я не користуюсь цим, там усе через одне місце завжди.
Останньою краплею було оновлення котре зломало мій workstation у самий відповідальний момент і я вимушений був витратити два дні на лінії з підтримкою щоб відновити роботу системи.

І це вже не кажучи про функції, дизайн, час роботи від батареї, анімації, та підхід до продукту в цілому.
 

До того ж, це сайт, котрий повинней буди кросс-платформеним, інакше не було сенсу робити його сайтом.

Якщо у программерів Київстару руки із одного місця, то це надовго - увесь час що існує Спільнота в ній постійно якісь проблеми, мабуть студенти-індуси за копійки працюють

Коли в нас будет своя продуктова команда, я запрошу вас на співбесіду. Дякую за відгуки. Так, на жаль, дана платформа не ідеальна, це готове SaaS-рішення. Але повірте, я працюю над тим щоб все було зручно та просто. Дякую, що допомагаєте. 
У вас є моя адреса та ви можите писати особисто мені стосовно технічних багів, а не виносити все сюди. 

Отправить значок +1

@Alena.Sliusar, ви мали наувазі, що можна писати вам в особисті повідомлення?

невозможно дозвониться операторам, вот какая проблема есть на постоянно основе. Вы вообще их убили что ли? У вас живые люди работают ещё?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@alexander1337, у нас только живые люди и работают :wink:

Такая ситуация связана с тем, что в контактный центр поступает большое количество обращений и образуется очередь. 
Но, спасибо, что обратили наше внимание на данную проблему. Я передала замечание на рассмотрение в соответствующий отдел. 

Отправить значок +1

@Xomyak, передавать замечания бесполезно. У вас работают живые люди, занятые над другими живыми людьми :grinning:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Проблема з локалізацією. Зверніть увагу на форму створення таблиці

 

Ответить