Решено

Не работает режим "Модем" на устройствах Apple IРhone

  • 17 Май 2021
  • 55 ответов
  • 4022 просмотры

“Чтобы включить Режим модема для этой учетной записи, обратитесь в Kyivstar”.

Пробовал менять APN - www.ab.kyivstar.net/www.kyivstar.net, не помогло

icon

Лучший ответ Xomyak 9 Июль 2021, 17:20

Друзі, отримала додаткову інформацію:

Для вирішення даного питання рекомендується очікувати оновлення програмного забезпечення телефону до версії 14.7 (за інформацією від служби підтримки Apple, прошивка стане доступна на початку серпня)

Просмотр оригинала

55 Ответы

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1

https://kyivstar.ua/ru/support/settings/mobile_internet#tab-#settings-12853
 

 

Сейчас так и стоит - internet (это стандартные настройки). Только у меня симка не 4G, хотя раньше и с неё можно было раздавать интернет. На андроиде проблем нет 

Была такая же проблема. Все перепробовал. Проблема решилась заменой симкарты. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@vladerlord, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

На поточний момент відкрита “аварія”:

GPRS. Сложности при использовании режима "Модем" в устройствах Apple Iphone (GSM / INFO)

При попытке воспользоваться в мобильных устройствах Apple Iphone режимом "Модем", отображается ошибка: "Что бы включить "Режим модема" для этой учётной записи, обратитесь в Kyivstar.”

О ситуации известно. Приносим извинения за временные неудобства, мы прилагаем все усилия для оперативного решения ситуации.

ID: 638026

Якщо ситуація досі актуальна, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Alexandr87IS, дякую, що поділились своїм досвідом :wink:

@vladerlord, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

На поточний момент відкрита “аварія”:

GPRS. Сложности при использовании режима "Модем" в устройствах Apple Iphone (GSM / INFO)

При попытке воспользоваться в мобильных устройствах Apple Iphone режимом "Модем", отображается ошибка: "Что бы включить "Режим модема" для этой учётной записи, обратитесь в Kyivstar.”

О ситуации известно. Приносим извинения за временные неудобства, мы прилагаем все усилия для оперативного решения ситуации.

ID: 638026

Якщо ситуація досі актуальна, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Ця проблема актуальна для мене, все перепробував, нічого не працює

+38096хххх403 мій номер

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Kykareky Bartolomeo, я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

P.S.: номер відредагую.

Ця проблема актуальна для мене, все перепробував, нічого не працює

+38096хххх797 мій номер

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Вікторія Балабан, напишіть, будь ласка, також яка у вас модель телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

@Xomyak , айфон 11. Зранку звернулася до технічної підтримки - поки що питання не врегульовано

что с этим делать? 

@Вікторія Балабан, напишіть, будь ласка, також яка у вас модель телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Аналогичная проблема. iPhone 11. Произошло после установки приложения “Киевстар” на телефон.

Маю аналогічну проблему, айфон 11, +38097хххх259

У меня тоже не работает модем , номер 096хххх074 , модель XS MaKs

У меня такая же проблема с модемом. 11 айфон.Чем можете помочь? 

такая же проблема, айфон 8, +38068хххх131

Ця сама проблема, телефон iPhone 6S, номер +38067хххх203

Аналогично! Ничего не помогает

Не работает режим модема! Когда устраните проблему??? Уже около 2 недель так! Проще наверно оператора сменить, чем ждать пока смогу нормально пользоваться смартфоном!

Не працює режим модему. Це просто знущання…. Ви намагаєтесь хоч щось робити з Вашою системою? 
IPhone X, 067хххх093

Аналогично

Добрый день. Та же проблема.как можно ее решить?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Вікторія Балабан, дякую за зворотний зв’язок. Інженери все ще працюють над усуненням неполадок. Як тільки буде відновлена коректна робота функції, вас проінформують в SMS. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Anna-Mariya Bilan, @Bessonov Roman, @ValeriaBB, @Артемий, @Арсен Танечник, @Nastya Shymon, дякую вам за надану інформацію. Будь ласка, додатково напишіть, яка у вас версія ОС на поточний момент. Ці данні за номерами я передам інженерам.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Sam.P, @Dardar, будь ласка, напишіть ваші номери телефонів, а також модель телефону та версію ОС. Я зареєструю технічні заявки і передам інженерам. 

Ответить