Решено

Не работает режим "Модем" на устройствах Apple IРhone

  • 17 May 2021
  • 79 ответов
  • 6737 просмотров

“Чтобы включить Режим модема для этой учетной записи, обратитесь в Kyivstar”.

Пробовал менять APN - www.ab.kyivstar.net/www.kyivstar.net, не помогло

icon

Лучший ответ Xomyak 9 July 2021, 17:20

Просмотр оригинала

79 Ответы

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1

https://kyivstar.ua/ru/support/settings/mobile_internet#tab-#settings-12853
 

 

Сейчас так и стоит - internet (это стандартные настройки). Только у меня симка не 4G, хотя раньше и с неё можно было раздавать интернет. На андроиде проблем нет 

Была такая же проблема. Все перепробовал. Проблема решилась заменой симкарты. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@vladerlord, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

На поточний момент відкрита “аварія”:

GPRS. Сложности при использовании режима "Модем" в устройствах Apple Iphone (GSM / INFO)

При попытке воспользоваться в мобильных устройствах Apple Iphone режимом "Модем", отображается ошибка: "Что бы включить "Режим модема" для этой учётной записи, обратитесь в Kyivstar.”

О ситуации известно. Приносим извинения за временные неудобства, мы прилагаем все усилия для оперативного решения ситуации.

ID: 638026

Якщо ситуація досі актуальна, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Alexandr87IS, дякую, що поділились своїм досвідом :wink:

@vladerlord, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

На поточний момент відкрита “аварія”:

GPRS. Сложности при использовании режима "Модем" в устройствах Apple Iphone (GSM / INFO)

При попытке воспользоваться в мобильных устройствах Apple Iphone режимом "Модем", отображается ошибка: "Что бы включить "Режим модема" для этой учётной записи, обратитесь в Kyivstar.”

О ситуации известно. Приносим извинения за временные неудобства, мы прилагаем все усилия для оперативного решения ситуации.

ID: 638026

Якщо ситуація досі актуальна, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Ця проблема актуальна для мене, все перепробував, нічого не працює

+38096хххх403 мій номер

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Kykareky Bartolomeo, я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

P.S.: номер відредагую.

Ця проблема актуальна для мене, все перепробував, нічого не працює

+38096хххх797 мій номер

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Вікторія Балабан, напишіть, будь ласка, також яка у вас модель телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

@Xomyak , айфон 11. Зранку звернулася до технічної підтримки - поки що питання не врегульовано

что с этим делать? 

@Вікторія Балабан, напишіть, будь ласка, також яка у вас модель телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Аналогичная проблема. iPhone 11. Произошло после установки приложения “Киевстар” на телефон.

Маю аналогічну проблему, айфон 11, +38097хххх259

У меня тоже не работает модем , номер 096хххх074 , модель XS MaKs

У меня такая же проблема с модемом. 11 айфон.Чем можете помочь? 

такая же проблема, айфон 8, +38068хххх131

Ця сама проблема, телефон iPhone 6S, номер +38067хххх203

Аналогично! Ничего не помогает

Не работает режим модема! Когда устраните проблему??? Уже около 2 недель так! Проще наверно оператора сменить, чем ждать пока смогу нормально пользоваться смартфоном!

Не працює режим модему. Це просто знущання…. Ви намагаєтесь хоч щось робити з Вашою системою? 
IPhone X, 067хххх093

Аналогично

Добрый день. Та же проблема.как можно ее решить?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Вікторія Балабан, дякую за зворотний зв’язок. Інженери все ще працюють над усуненням неполадок. Як тільки буде відновлена коректна робота функції, вас проінформують в SMS. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Anna-Mariya Bilan, @Bessonov Roman, @ValeriaBB, @Артемий, @Арсен Танечник, @Nastya Shymon, дякую вам за надану інформацію. Будь ласка, додатково напишіть, яка у вас версія ОС на поточний момент. Ці данні за номерами я передам інженерам.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Sam.P, @Dardar, будь ласка, напишіть ваші номери телефонів, а також модель телефону та версію ОС. Я зареєструю технічні заявки і передам інженерам. 

Ответить