Решено

Не работает режим "Модем" на устройствах Apple IРhone



Показать первую публикацию

89 Ответы

У меня тоже не работает модем , номер 096хххх074 , модель XS MaKs

Маю аналогічну проблему, айфон 11, +38097хххх259

@Вікторія Балабан, напишіть, будь ласка, також яка у вас модель телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Аналогичная проблема. iPhone 11. Произошло после установки приложения “Киевстар” на телефон.

что с этим делать? 

@Xomyak , айфон 11. Зранку звернулася до технічної підтримки - поки що питання не врегульовано

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Вікторія Балабан, напишіть, будь ласка, також яка у вас модель телефону. Я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Ця проблема актуальна для мене, все перепробував, нічого не працює

+38096хххх797 мій номер

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Kykareky Bartolomeo, я зареєструю технічне звернення, як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

P.S.: номер відредагую.

@vladerlord, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

На поточний момент відкрита “аварія”:

GPRS. Сложности при использовании режима "Модем" в устройствах Apple Iphone (GSM / INFO)

При попытке воспользоваться в мобильных устройствах Apple Iphone режимом "Модем", отображается ошибка: "Что бы включить "Режим модема" для этой учётной записи, обратитесь в Kyivstar.”

О ситуации известно. Приносим извинения за временные неудобства, мы прилагаем все усилия для оперативного решения ситуации.

ID: 638026

Якщо ситуація досі актуальна, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Ця проблема актуальна для мене, все перепробував, нічого не працює

+38096хххх403 мій номер

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Alexandr87IS, дякую, що поділились своїм досвідом :wink:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@vladerlord, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

На поточний момент відкрита “аварія”:

GPRS. Сложности при использовании режима "Модем" в устройствах Apple Iphone (GSM / INFO)

При попытке воспользоваться в мобильных устройствах Apple Iphone режимом "Модем", отображается ошибка: "Что бы включить "Режим модема" для этой учётной записи, обратитесь в Kyivstar.”

О ситуации известно. Приносим извинения за временные неудобства, мы прилагаем все усилия для оперативного решения ситуации.

ID: 638026

Якщо ситуація досі актуальна, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Была такая же проблема. Все перепробовал. Проблема решилась заменой симкарты. 

Сейчас так и стоит - internet (это стандартные настройки). Только у меня симка не 4G, хотя раньше и с неё можно было раздавать интернет. На андроиде проблем нет 

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1

https://kyivstar.ua/ru/support/settings/mobile_internet#tab-#settings-12853
 

 

Ответить