Решено

Не работает режим "Модем" на устройствах Apple IРhone

  • 17 May 2021
  • 85 ответов
  • 7035 просмотров

“Чтобы включить Режим модема для этой учетной записи, обратитесь в Kyivstar”.

Пробовал менять APN - www.ab.kyivstar.net/www.kyivstar.net, не помогло

icon

Лучший ответ Xomyak 9 July 2021, 17:20

Просмотр оригинала

85 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@zahsanjok, @denchik37, отримала від вас всю потрібну інформацію в особистих повідомленнях. Дякую. Я зареєструвала технічні звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

Друзі, отримала додаткову інформацію:

Для вирішення даного питання рекомендується очікувати оновлення програмного забезпечення телефону до версії 14.7 (за інформацією від служби підтримки Apple, прошивка стане доступна на початку серпня).

Після оновлення ОС спробуйте перезавантажити телефон без SIM-карти (якщо eSim то виключити і включити в налаштуваннях вашого пристрою). Після перезавантаження встановити SIM-карту в гаджет і протестувати режим "Модем".

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@vladerlord, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

На поточний момент відкрита “аварія”:

GPRS. Сложности при использовании режима "Модем" в устройствах Apple Iphone (GSM / INFO)

При попытке воспользоваться в мобильных устройствах Apple Iphone режимом "Модем", отображается ошибка: "Что бы включить "Режим модема" для этой учётной записи, обратитесь в Kyivstar.”

О ситуации известно. Приносим извинения за временные неудобства, мы прилагаем все усилия для оперативного решения ситуации.

ID: 638026

Якщо ситуація досі актуальна, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Популярна компанія , а так все погано … Навіть водофон цю проблему рішила , київстар ще ні 

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1

Друзі, отримала додаткову інформацію:

Для вирішення даного питання рекомендується очікувати оновлення програмного забезпечення телефону до версії 14.7 (за інформацією від служби підтримки Apple, прошивка стане доступна на початку серпня).

Після оновлення ОС спробуйте перезавантажити телефон без SIM-карти (якщо eSim то виключити і включити в налаштуваннях вашого пристрою). Після перезавантаження встановити SIM-карту в гаджет і протестувати режим "Модем".

Отсутствие компетентного техотдела Киевстар не компенсировалось обновлением Apple.

Была такая же проблема. Все перепробовал. Проблема решилась заменой симкарты. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Alexandr87IS, дякую, що поділились своїм досвідом :wink:

Здравствуйте, для того, чтобы у меня появился «Режим модема»  я обновила версию ОС, после этого в настройках выбрала «Сотовая связь>сотовая сеть передачи данных>В графе APN вручную ввела www.ab.kyivstar.net, остальные графы оставила пустыми, после этого у меня появилась данная функция. 

Здравствуйте 

iPhone 7

ios 14.7

068ххх8336

Не работает режим модема 

iPhone 7

v14.7

38097xхххх07

  •  
  •  

Айфон 6s

068ххх7616 

тоже пропал Режим модема 

Не работает режим модема на айфоне 8+,мой номер 068xxxx342

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Tatyana Melnichuk, на поточний момент відкрита “аварія”:

GPRS. Сложности при использовании режима "Модем" в устройствах Apple Iphone (GSM / INFO)

При попытке воспользоваться в мобильных устройствах Apple Iphone режимом "Модем", отображается ошибка: "Что бы включить "Режим модема" для этой учётной записи, обратитесь в Kyivstar.”

О ситуации известно. Приносим извинения за временные неудобства, мы прилагаем все усилия для оперативного решения ситуации.

ID: 638026

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону повністю, модель телефону та версію ПО. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Ваня, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної скарги.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Olya89, дякую за зворотний зв’язок :pencil2:

Не работает решим модема ((

решите, пожалуйста, вопрос. 

Телефон iPhone 8 Plus

iOS 14.6
Мой номер 097ххх9672

что с этим делать? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@alyonaaaaaaaaaa, @Yehor Mukha, на поточний момент відкрита “аварія”:

GPRS. Сложности при использовании режима "Модем" в устройствах Apple Iphone (GSM / INFO)

При попытке воспользоваться в мобильных устройствах Apple Iphone режимом "Модем", отображается ошибка: "Что бы включить "Режим модема" для этой учётной записи, обратитесь в Kyivstar.”

О ситуации известно. Приносим извинения за временные неудобства, мы прилагаем все усилия для оперативного решения ситуации.

ID: 638026

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону повністю, модель телефону та версію ПО. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Pdvan100k:thinking: уточніть, будь ласка, яка у вас версія ОС?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Pssppssppssppdpsppssp, після оновлення ОС спробуйте перезавантажити телефон без SIM-карти (якщо eSim то виключити і включити в налаштуваннях вашого пристрою). Після перезавантаження встановити SIM-карту в гаджет і протестувати режим "Модем".

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Ekaterina1095, після оновлення ОС до версії 14.7, спробуйте перезавантажити телефон без SIM-карти (якщо eSim то виключити і включити в налаштуваннях вашого пристрою). Після перезавантаження встановити SIM-карту в гаджет і протестувати режим "Модем".

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@bitocvalor:sweat:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Таня Топор:thinking: уточніть, будь ласка, яка у вас версія ОС?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Dianessa76786, відповіла в особистих повідомленнях :pencil2:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@ladamag, спробуйте оновити ОС до версії 14.7. Після оновлення ОС, спробуйте перезавантажити телефон без SIM-карти (якщо eSim то виключити і включити в налаштуваннях вашого пристрою). Після перезавантаження встановити SIM-карту в гаджет і протестувати режим "Модем".

Ответить