Решено

Обращения без конкретики

  • 20 November 2017
  • 292 ответы
  • 176 просмотров


Показать первую публикацию

292 Ответы

Неправильно переведены средства

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Anna 1996:thinking: абсолютно непонятна суть вашего обращения. Напишите, пожалуйста, подробно, что произошло. Постараюсь помочь. 

Це швидше відгук,ніж питання.

Я розумію,що один із трьох монополістів на ринку,що хоче,те робить із зв'зком,тарифами і зняттям коштів із рахунку.Мовляв,все одно дітись нікуди.

Але все рівно, Київстар дістав!!!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Tanyatanusha:frowning2:

Можна трохи більше конкретики, яка ситуація у вас відбувалась, чому зробили такий висновок? 

Отправить значок +1

@Xomyak, очевидно ж - мається на увазі погіршення покриття, подорожчання тарифів і зняття щоденної абонентської плати, якщо достатньо на рахунку для зняття повної (резервація коштів).

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z, хотілось би конкретики. Якщо погіршилось покриття, то де саме (область, населений пункт), як давно спостерігається ситуація.

Якщо не влаштовують тарифи, то що саме, умови, або ціна, або примусове переведення на інший тариф.

Якщо складності зі зняттям абонентської плати, то що саме, резервація, або щось інше. 

Хотілось би допомогти…, хоча б спробувати. 

Пополнил счет на 100 грн, пишет, что все равно действует до 16.05.21, каждый день начало снимать по 25-50 грн, не знаю что делать.

Здравствуйте,у меня сняло деньги за услугу два раза,но услуги нет,как это? И деньги не вернулись и услуги нет

Сколько стоит мой пакет

Пропав перехід на тарифи

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Vlad2580:thinking: де пропав? На які саме тарифи? Можете зробити скріншот?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@vitalina maziar, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

Уточніть, будь ласка, про яку саме послугу йде мова? 

P.S.: :thinking: можливо ви вже вирішили ваше питання?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Vitod, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

:thinking: цікаво, а як би ви самі відповіли на ваше питання? Адже ви не надали жодної інформації? Який у вас тарифний план

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@relax, в першу чергу приношу вибачення за те, що в Спільноті так довго не надавались відповіді :pray_tone2:

Можна більше інформації? Не зовсім розумію, в чому саме суть питання? 

хочу проверить номер 098ххх2945

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Oleg Sokolyuk, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: уточніть, будь ласка, що саме ви хочете перевірити?

Уровень пользователя 2
Отправить значок

@Oleg Sokolyuk, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: уточніть, будь ласка, що саме ви хочете перевірити?

Блин… меня это тоже улыбнуло!!!:upside_down: Это как проверить-то… хм, на прочность, может на гибкость и растяжение или нет… точно - на хрупкость! ))) И вообще… номер-то это чей вообще? Может его и проверять-то нельзя!? Может он правительственный (шёпотом, тихохонько так говорю, с оглядкой). О, догадался - видимо надо на прослушку поставить! :laughing:

Ответить