Решено

Обращения без конкретики

  • 20 Ноябрь 2017
  • 281 ответ
  • 103 просмотры


Показать первую публикацию

281 Ответ

Неправильно переведены средства

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Anna 1996:thinking: абсолютно непонятна суть вашего обращения. Напишите, пожалуйста, подробно, что произошло. Постараюсь помочь. 

Це швидше відгук,ніж питання.

Я розумію,що один із трьох монополістів на ринку,що хоче,те робить із зв'зком,тарифами і зняттям коштів із рахунку.Мовляв,все одно дітись нікуди.

Але все рівно, Київстар дістав!!!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tanyatanusha:frowning2:

Можна трохи більше конкретики, яка ситуація у вас відбувалась, чому зробили такий висновок? 

Отправить значок +1

@Xomyak, очевидно ж - мається на увазі погіршення покриття, подорожчання тарифів і зняття щоденної абонентської плати, якщо достатньо на рахунку для зняття повної (резервація коштів).

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, хотілось би конкретики. Якщо погіршилось покриття, то де саме (область, населений пункт), як давно спостерігається ситуація.

Якщо не влаштовують тарифи, то що саме, умови, або ціна, або примусове переведення на інший тариф.

Якщо складності зі зняттям абонентської плати, то що саме, резервація, або щось інше. 

Хотілось би допомогти…, хоча б спробувати. 

Ответить