Решено

Обращения без конкретики

  • 20 Ноябрь 2017
  • 281 ответ
  • 103 просмотры

Уровень пользователя 3

Деньги только научились снимать! Нет на вас нормального суда!!! Люди не покупайте Киевстар!

icon

Лучший ответ Olga 21 Ноябрь 2017, 13:05

@Olegmed рады приветствовать в нашем сообществе!

Наше сообщество создано, для помощи клиентам, вы можете задать вопрос, если он носит информационный характер, уверена наши пользователи подскажут верный ответ.

Если ваша ситуация требует проверки по номеру, можете обратиться в чат или на 466, сотрудники всегда готовы вам помочь.
Просмотр оригинала

281 Ответ

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, хотілось би конкретики. Якщо погіршилось покриття, то де саме (область, населений пункт), як давно спостерігається ситуація.

Якщо не влаштовують тарифи, то що саме, умови, або ціна, або примусове переведення на інший тариф.

Якщо складності зі зняттям абонентської плати, то що саме, резервація, або щось інше. 

Хотілось би допомогти…, хоча б спробувати. 

Отправить значок +1

@Xomyak, очевидно ж - мається на увазі погіршення покриття, подорожчання тарифів і зняття щоденної абонентської плати, якщо достатньо на рахунку для зняття повної (резервація коштів).

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tanyatanusha:frowning2:

Можна трохи більше конкретики, яка ситуація у вас відбувалась, чому зробили такий висновок? 

Це швидше відгук,ніж питання.

Я розумію,що один із трьох монополістів на ринку,що хоче,те робить із зв'зком,тарифами і зняттям коштів із рахунку.Мовляв,все одно дітись нікуди.

Але все рівно, Київстар дістав!!!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Anna 1996:thinking: абсолютно непонятна суть вашего обращения. Напишите, пожалуйста, подробно, что произошло. Постараюсь помочь. 

Неправильно переведены средства

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@12312:open_mouth: не може бути! 

А в чому саме полягає суть вашого питання? 

У мене є інтернет по номеру телефону 097ххххх42

Отправить значок +1

@rom9999:thinking: київстар використовує динамічний адрес будь ласка

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@rom9999:thinking: про що саме йде мова? Про мобільний Інтернет, або про послугу “Домашній Інтернет” від “Київстар”? Ви зіткнулись з якоюсь конкретною проблемою? Якщо так, опишіть, будь ласка, детальніше. 

Підкажіть який адрес використовує київстар динамічний чи статистичний дякую

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Vamnetrebaznatu:thinking: в чому суть вашого питання? Можете детально описати ситуацію? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Хто кого обманює?
Чому ви це в нас питаєте?

Чому обманюєте

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Adolfito, что именно с сим-картой? :confused:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Добры вече


какой вопрос такой ответ))))

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1

Добры вече

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Очень содержательный вопрос. Мы видимо должны догадаться что именно у вас там не так...

Здравству

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Andrey Kyivstar, спасибо за помощь! Вы можете помогать нашим абонентам в темах, которые есть в сообществе. :wink:  

Всем привет! Я могу вам помочь в Киевстар! Заходите в беседу! Помогу и поясню
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Richerd1978, ви хочете щось конкретне вирішити чи просто поділитися новинами із нашими користувачами? Можливо, вам потрібна допомога у чомусь?
Уровень пользователя 1
Отправить значок +1

Vodafone, Київстар та Lifecell більше не зможуть наживатись на довірливих клієнтах

Уровень пользователя 1
Отправить значок +1

Мобільних операторів нарешті приборкали: гроші з рахунків абонентів без попередження більше не зникнуть

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Reyz, 😁

Ответить