Решено

Реклама от Компании "Киевстар" на мобильном телефоне

  • 3 Апрель 2020
  • 21 ответ
  • 497 просмотров

Никаких приложений не устанавливал от Киевстар, всегда забочусь о чистоте на телефоне, и ничего лишнего и подозрительного не загружаю! После перезагрузки телефона рекламная лента пропадает, но опять появляется через определенное время!

Куда обращаться с жалобой? Подскажите как выйти из этой ситуации!

icon

Лучший ответ Xomyak 5 Апрель 2020, 18:19

@maxim.dikiy@Andrey91@dimon_sk, да, действительно, это сложности со стороны оператора. Технический отдел занимается решением вопроса. Приношу извинения за временные неудобства :pray_tone2:

У меня будет к вам просьба. Отправьте, пожалуйста, скриншоты с проблемой на эти адреса Kyivstartv@kyivstar.net и Tvsupport@1plus1.tv :hugging:

Просмотр оригинала

21 Ответ

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Це PUSH-повідомоення від оператора. Відключити можна в налаштуваннях телефону.

Де ж це push нотифікації?

Push повідомлення приходять від конкретного додатку і в налаштуваннях для додатків можна керувати їх відображення. Також в нотифікації вказується який саме додаток його відправив і реагує на клік пальцем, що в даному випадку взагалі не реагує ні на що.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Є сповіщення від додатків, а є сповіщення від базової станції оператора. Я не знаю як ці налаштування називаються в iPhone, але в андроїді в налаштуваннях є смуга пошуку, куди вбиваєте слово "сповіщення" і вам видає всі пункти, що стосуються пошуку. Ось як виглядають настройки сповіщення від БС на телефоні Xiaomi

 

Така ж сама проблема. Не можу знайти ці налаштування в айфоні

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Google вам в допомогу. Ось, що я зміг знайти щодо реклами. Може вам допоможе

 

Дякую, я вмію користуватися гулом и теж це знаходив. Нажаль це не допомгло, інакше би тут не писав. Ціную вашу турботу, однак можливо хтось окрім вас знає як це робиться и зможе допомогти.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Ще офіційний сайт підтримки Apple дає таку рекомендацію.

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

 

В мене теж таке повідомлення з’явилося у шторці з учорашнього дня, тільки в мене Android 8.1:

 

 

У службі підтримки сказали, що це якась помилка розробників і її повинні усунути. Це те, що мені написали на Фейсбуці:

“Усуненням складнощів вже займаються, очікувана дата до 18:00 6.04”.

 

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@maxim.dikiy@Andrey91@dimon_sk, да, действительно, это сложности со стороны оператора. Технический отдел занимается решением вопроса. Приношу извинения за временные неудобства :pray_tone2:

У меня будет к вам просьба. Отправьте, пожалуйста, скриншоты с проблемой на эти адреса Kyivstartv@kyivstar.net и Tvsupport@1plus1.tv :hugging:

@maxim.dikiy@Andrey91@dimon_sk, так дійсно, це складності з боку оператора. Технічний відділ займається вирішенням питання. Приношу вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

В мене буде до вас прохання. Відправте, будь ласка, скріншоти з проблемою на ці адреси Kyivstartv@kyivstar.net та Tvsupport@1plus1.tv :hugging:

 

Дякую, щойно відправив...

Сьогодні вже 8 квітня, а ситуація із цим рекламним повідомленням так і не вирішена... :(

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@dimon_sk, інженери все ще працюють над цим питанням :disappointed_relieved:  

Як тільки з’являться актуальні новини, одразу напишу в цій темі. 

З'являється таке сповіщення з рекомендацією встановити додатки uklon, sweet TV, monobank та tickets ua. Сповіщення не можливо видалити, лише вимкнути його звук.

Якщо встановити ВСІ додатки, тоді воно зникає. АЛЕ якщо видалити додатки - знову з'являється, як тільки активовую інтернет на сім-картці Київстару.

Сповіщення приходить від програми Configuration update (Оновлення конфігурації) - системна програма, через яку також відбувається оновлення телефону. Звертався в підтримку Самсунг - пишуть, що це сповіщення від оператора. Тому, питання: чи в когось ще є таке? Якщо так, як боротись з цією рекламою? 

Також в сповіщенні є текст "...from your service provider" - від постачальника послуг, тобто, від мобільного оператора.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Sneaky, :thinking: дуже дивна ситуація.

Спробуйте скористуватись порадами від @Cherevach (вище в цій темі). Обов’язково потім напишіть, вдалось відключити рекламу, або ні. 

@Sneaky, :thinking: дуже дивна ситуація.

Спробуйте скористуватись порадами від @Cherevach (вище в цій темі). Обов’язково потім напишіть, вдалось відключити рекламу, або ні. 

А на секундочку это вовсе не уведомление которое вас информирует о чем-либо, и настройки их работают через пуш-канал (все верно писал выше @Cherevach ). Это насильное впихивание сейчас 4-х приложений в смартфон. У меня еще год назад вот так же лезли sweet TV и tickets ua, теперь зоопарк расширился. Имел на эту тему несколько бесед с саппортом КС. Эффект был предсказуем - это не мы, мы ничего не делали. Задаю расширенный вопрос о пуш-уведолениях, в ответ - это не мы, это вопрос не по мобильной связи. Я в шоке. Смарт с двумя симками, Водафон и КС, уведомления и там и там запрещены. Пока мобильные данные идут через Водафон, то все чисто. Как только переключаю на мобильный интернет от КС - получите кусочек своего счастья - 4 приложения (uklon, sweet TV, monobank и tickets ua) ГОТОВЫ к установке. Я подчеркиваю - ГОТОВЫ! А теперь смотрим на количество скачиваний этих приложений в Google Play. Ого! Да они лидеры по загрузкам! И заметьте, совсем на шару для владельцев приложений.(?) И после этого я должен носить лапшу на ушах, что КС тут не причем. Не верю! На кой ляд заполнять мой смарт тем, чем я никогда не пользуюсь. На всякий случай уточняю, в Google Play

эти приложения не помечены в список желаний.

Дополню, цитаточка из Google Play: 

Spam installation. Uninstall asap. -- App have been installed on my phone without my consent via some "Configuration update". Nothing that uses such methods is worth more then 1 star and uninstall.

SWEET.TVApril 17, 2020

Автоматическая установка возможна, если наша программа стоит в числе стандартных приложений в операционной системе. После обновления конфигураций, система автоматически устанавливает стандартные/рекомендуемые приложения.

 

За то время, что такие шикарные автоустановки начали происходить, переехал с Android 7 на версию 8, потом 9, и 10. Причем везде все было одинаково - удалил, переключаюсь на интернет от КС - готово, приложение уже радостно приветствут меня. Android 10 вообще ставил на всякий случай чистый, от Гугл. Ничего не поменялось. Менеджеры и технари КС - до каких пор? И закрадывается шальная мысль, что это только начало черного шабаша принудильных сервисов

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Vasmip, к сожалению, данный технический вопрос решить через Сообщество не получится, так как это нужно оставлять заявку индивидуально по номеру телефона. У модераторов доступа к абонентской базе нет :sweat:

Попробуйте обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для регистрации обращения. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Є сповіщення від додатків, а є сповіщення від базової станції оператора. Я не знаю як ці налаштування називаються в iPhone, але в андроїді в налаштуваннях є смуга пошуку, куди вбиваєте слово "сповіщення" і вам видає всі пункти, що стосуються пошуку. Ось як виглядають настройки сповіщення від БС на телефоні Xiaomi

 

На iOS, Доступность всего этого зависит от настроек оператора.
Насколько я вижу, у Киевстара данные функции отключены, по какой причине - не ясно.

 

Ніяких додатків не встановлював від київстара, завжди дбаю про чистоту на телефоні і нічого зайвого і підозрілого не завантажую! після перезавантаження телефону рекламна стрічка пропадає але знову зявляється через певний час!

куди звертатися зі скаргою? підскажіть як вийти з цієї ситуації!

Похоже что это ПРОМО

Отправить значок +1

@kikiwora, ви супер-пупер :heart_eyes:

Ответить