Решено

Язык общения IVR 466 / Язык информационных сообщений

  • 28 Декабрь 2017
  • 52 ответы
  • 11921 просмотр

Уровень пользователя 1

В который раз 466 в ответ на звонок с моего номера “разговаривает” на русском языке. Как переключить на украинский язык?

icon

Лучший ответ Olga 4 Февраль 2018, 17:52

@qwerty123, язык информационных сообщений и голосового меню 477 и 466 можно изменить с помощью оператора по номеру 466 или в Онлайн Чате https://kyivstar.ua/uk/support

Просмотр оригинала

52 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
слушне зауваження, хоча за замовчанням має бути українська.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Вкотре 466 працює у відповідь на дзвінок з мого номеру кацапською. Як переключити на мову?
Дорогой(-ая) @Locustsucol при всем уважении к вам, Киевстар даже не будет переводить запись IVR
Він також не базікає


слушне зауваження, хоча за замовчанням має бути українська.
Дорогой @Kaliniv D по-умолчанию всегда IVR -автоответчик настроен на дружественный Украинский язык. 😊
Если пользователь самостоятельно внёс первичные настройки за него никто не обязан перенастраивать
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Locustsucol, вітаємо в нашій спільноті!
Будь ласка, давайте жити дружно😉
Як вірно зауважив @Aleksei.Sivokhin, тема може бути видалена. Але все ж, сподіваюсь, до цього не дійде.
Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/uk/support все поміняємо☺️
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Xomyak Эти два шовиниста могут и на ссылку сделать замечание:
@Locustsucol, вітаємо в нашій спільноті!
Будь ласка, давайте жити дружно😉

Як вірно зауважив @Aleksei.Sivokhin, тема може бути видалена. Але все ж, сподіваюсь, до цього не дійде.
Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/ru/support все поміняємо☺️

.ua/ru/support 🤗вы уж постарайтесь именно Всё!
Меня все равно они читать не умеют, а если читают, то слюной обливаються.
Уровень пользователя 1
Повідомлення від Київстар приходять незрозумілою мені мовою, коли дзвоню оператору - те саме, кацапська мова
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Повідомлення від Київстар приходять незрозумілою мені мовою, коли дзвоню оператору - те саме, кацапська мова
@qwerty123 к счастью такого языка при звонках к оператору не существует 🤗

Ваш запрос — проигнорирован! 😎
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1

@qwerty123, язык информационных сообщений и голосового меню 477 и 466 можно изменить с помощью оператора по номеру 466 или в Онлайн Чате https://kyivstar.ua/uk/support

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Взагалі було б добре, щоб мова спілкування та мова інформаційних повідомлень Київстар була Українська за замовчанням!
Хочу запитати. Ми в якій країні живемо? Що це за дзвінки від Київстару на ворожій іноземній мові? Хочете дзвонити до абонентів російською - переїжджайте в росію.
Якщо дуже кортить розмовляти іноземною мовою, то розмовляйте китайською, китайців більше в світі, чим москалів.
Не заставляйте людей звертатися до суду із-за ваших образливих дзвінків.
Конституция Украины. Статья 10
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.


@oxana_28 ты уже в суд подал или только на форумах такой грозный?
а если тебе киевстар на китайском позвонит -- поймешь собеседника?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@oxana_28 вітаю вас у спільноті!
За стандартними умовами завжди IVR -автовідповідач налаштовано звучати українською мовою.
Мову повідомлень та голосового меню автоінформатора можна змінити за допомогою оператора на 466 або у онлайн консультанта (https://kyivstar.ua/uk/support)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Яка мова у вас виставленна в налаштуваннях?
Використовуеться та, яку ви виставили. Завжди.

Вочевидь, у вас стоїть налаштування на російську.
За умовчанням завжди використовується українська.
Отправить значок
Чому автовідповідач російською мовою?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Nata lia IVR -автовідповідач автоматично налаштовано українською мовою.
Мову повідомлень та голосового меню автоінформатора можна змінити за допомогою оператора на 466 або у онлайн консультанта (https://kyivstar.ua/uk/support)
Отправить значок +1
В системе "Мой Киевстар" уже нельзя російську мову на украинский язык заменить?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Sasha 222, можно поменять. Если пользуетесь веб версией, то справа, вверху страницы. Если приложение - в разделе "еще/настройки приложения"
Уровень пользователя 3
Вкотре 466 працює у відповідь на дзвінок з мого номеру кацапською. Як переключити на мову?

У мене було ще гірше. Частина меню українською а частина россійською. Я навіть зробив запис меню де воно глючить. І навіть дав прослухати експерту на 466. Але спілкування з експертом не вирішило питання.
Отправить значок +1
@Sasha 222, можно поменять. Если пользуетесь веб версией, то справа, вверху страницы. Если приложение - в разделе "еще/настройки приложения"
Я говорил не о языке системы "Мой Киевстар", а о языке автоответчика на 466.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Sasha 222, в личном кабинете можно поменять только язык интерфейса кабинета, если речь о языке автоинформатора, то его можно сменить при обращении к оператору.

Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/uk/support все поміняємо☺️

До операторів на 466 неможливо додзвонитится: "Всі оператори зайняті" (30 і 31 травня 2018.).

Тому кілька питань тут:

  1. В чому проблема дозволити змінювати мову через М.К.?
  2. Через що "злітають" налаштування мови? Це відбувається періодично.
  3. Чому раніш встановлена мова не відновлюється автоматично? Схоже, Київстар банально губить профайли користувачів, або умисно їх псує.
  4. Чому росіянська мова країни-терориста стоїть як дефолтна? Майте повагу до громадян України!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Vadym T, раді вітати вас в нашій спільноті!
Дякуємо за спостереження. Запит на перевірку, чому періодично "злітають" налаштування мови буде передано в технічний відділ. Сподіваюсь, що складнощі будуть усунені найближчим часом.

🤔гарне питання, чому не відбувається автоматичне відновлення обраної мови.
Пропозиція стосовно покращення роботи голосового автоінформатора буде передана в відповідний відділ на розглядання. Також пропозиція додати можливість змінювати мову через особистий кабінет "Мій Київстар" буде передана розробникам.
Як змінити мову голосового меню по номеру 466 і 460? Оператор відсутній по номеру 466 якщо телефонувати з Чернівців. То тільки автовідповідач голосового меню на іноземній мові. То ж змініть будь ласка цю помилку. І дайте можливість змінити мову голосового меню самостійно!!!

Запис розмови що підтверджує неможливість зв'язку з оператором з міста Чернівці.Слухати з 2:50сек. У Чернівцях тільки автовідповідач з вибором аудіо повідомленнь і жодного навіть перевірки з'єднання з операторами
Якщо не буде реакції від компанії повідомлення буде у соц. мережах.
в личном кабинете есть подключенная услуга

https://new.kyivstar.ua/medias/sys_master/telco-images/ha1/h14/8894470815774.svg
Управление языком и кодом информационных сообщений
Вы можете самостоятельно изменить язык общения и получения информационных SMS от компании «Киевстар».

не оно?

разумеется, оно работает, когда вы звоните именно с того номера, который зарегистрирован
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Як змінити мову голосового меню по номеру 466 і 460? Оператор відсутній по номеру 466 якщо телефонувати з Чернівців. То тільки автовідповідач голосового меню на іноземній мові. То ж змініть будь ласка цю помилку. І дайте можливість змінити мову голосового меню самостійно!!!

Запис розмови що підтверджує неможливість зв'язку з оператором з міста Чернівці.Слухати з 2:50сек. У Чернівцях тільки автовідповідач з вибором аудіо повідомленнь і жодного навіть перевірки з'єднання з операторами

Выбираете раздел информация по вашему номеру, там вконце предлагает связь с оператором.
И судя по записи, вы нашли соединение, но вам звучала инфо что линии заняты, это говорит о большой нагрузке на кол центр, попробуйте позже набрать

Ответить