Решено

Язык общения IVR 466 / Язык информационных сообщений

  • 28 December 2017
  • 52 ответы
  • 270 просмотров

Уровень пользователя 1

В который раз 466 в ответ на звонок с моего номера “разговаривает” на русском языке. Как переключить на украинский язык?

icon

Лучший ответ Olga 4 February 2018, 17:52

Просмотр оригинала

52 Ответы

Уровень пользователя 1
Повідомлення від Київстар приходять незрозумілою мені мовою, коли дзвоню оператору - те саме, кацапська мова
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
слушне зауваження, хоча за замовчанням має бути українська.

Конституция Украины. Статья 10
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України.
В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування.
Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом.


@oxana_28 ты уже в суд подал или только на форумах такой грозный?
а если тебе киевстар на китайском позвонит -- поймешь собеседника?
Отправить значок +1

@TetianaIS, ви можете змінити мову спілкування в Мій Київстар https://account.kyivstar.ua

Хочу запитати. Ми в якій країні живемо? Що це за дзвінки від Київстару на ворожій іноземній мові? Хочете дзвонити до абонентів російською - переїжджайте в росію.
Якщо дуже кортить розмовляти іноземною мовою, то розмовляйте китайською, китайців більше в світі, чим москалів.
Не заставляйте людей звертатися до суду із-за ваших образливих дзвінків.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1

@qwerty123, язык информационных сообщений и голосового меню 477 и 466 можно изменить с помощью оператора по номеру 466 или в Онлайн Чате https://kyivstar.ua/uk/support

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Взагалі було б добре, щоб мова спілкування та мова інформаційних повідомлень Київстар була Українська за замовчанням!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Вкотре 466 працює у відповідь на дзвінок з мого номеру кацапською. Як переключити на мову?
Дорогой(-ая) @Locustsucol при всем уважении к вам, Киевстар даже не будет переводить запись IVR
Він також не базікає


слушне зауваження, хоча за замовчанням має бути українська.
Дорогой @Kaliniv D по-умолчанию всегда IVR -автоответчик настроен на дружественный Украинский язык. 😊
Если пользователь самостоятельно внёс первичные настройки за него никто не обязан перенастраивать
Як змінити мову голосового меню по номеру 466 і 460? Оператор відсутній по номеру 466 якщо телефонувати з Чернівців. То тільки автовідповідач голосового меню на іноземній мові. То ж змініть будь ласка цю помилку. І дайте можливість змінити мову голосового меню самостійно!!!

Запис розмови що підтверджує неможливість зв'язку з оператором з міста Чернівці.Слухати з 2:50сек. У Чернівцях тільки автовідповідач з вибором аудіо повідомленнь і жодного навіть перевірки з'єднання з операторами

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z, так, відповідаю 3 дні по тому, адже модераторів лише 2, а користувачів багато. Деякі теми @Valentyna пропускає :shrug_tone2:, а в них так людині відповідь і не надали. 

Вважаю, що краще пізніше, аніж взагалі не допомогти :wink:

P.S.: дякую, виправила :hugging:

Питання виявилося настільки складним, що його вирішення має тривати до 10 січня. Схоже, що більшість сервісів має окремі налаштування і усі вони російською. По кожній новій СМС іде окреме виправлення….

Чому останнім часом мені приходять СМС-повідомлення від Київстар російською? Хто це вирішив за мене? Де та які налаштування маю виправити?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Як змінити мову голосового меню по номеру 466 і 460? Оператор відсутній по номеру 466 якщо телефонувати з Чернівців. То тільки автовідповідач голосового меню на іноземній мові. То ж змініть будь ласка цю помилку. І дайте можливість змінити мову голосового меню самостійно!!!

Запис розмови що підтверджує неможливість зв'язку з оператором з міста Чернівці.Слухати з 2:50сек. У Чернівцях тільки автовідповідач з вибором аудіо повідомленнь і жодного навіть перевірки з'єднання з операторами

Выбираете раздел информация по вашему номеру, там вконце предлагает связь с оператором.
И судя по записи, вы нашли соединение, но вам звучала инфо что линии заняты, это говорит о большой нагрузке на кол центр, попробуйте позже набрать
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Яка мова у вас виставленна в налаштуваннях?
Використовуеться та, яку ви виставили. Завжди.

Вочевидь, у вас стоїть налаштування на російську.
За умовчанням завжди використовується українська.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Повідомлення від Київстар приходять незрозумілою мені мовою, коли дзвоню оператору - те саме, кацапська мова
@qwerty123 к счастью такого языка при звонках к оператору не существует 🤗

Ваш запрос — проигнорирован! 😎
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Locustsucol, вітаємо в нашій спільноті!
Будь ласка, давайте жити дружно😉
Як вірно зауважив @Aleksei.Sivokhin, тема може бути видалена. Але все ж, сподіваюсь, до цього не дійде.
Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/uk/support все поміняємо☺️

Що стосується вашого питання стосовно мови спілкування, то ви можете звернутись до оператора онлайн чату https://kyivstar.ua/uk/support все поміняємо☺️

До операторів на 466 неможливо додзвонитится: "Всі оператори зайняті" (30 і 31 травня 2018.).

Тому кілька питань тут:

  1. В чому проблема дозволити змінювати мову через М.К.?
  2. Через що "злітають" налаштування мови? Це відбувається періодично.
  3. Чому раніш встановлена мова не відновлюється автоматично? Схоже, Київстар банально губить профайли користувачів, або умисно їх псує.
  4. Чому росіянська мова країни-терориста стоїть як дефолтна? Майте повагу до громадян України!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Позвоните оператору или напишите ему в Вайбере и попросите изменить имя.

Вважаю, що зміна мови через оператори чи через чат не є зручною для споживача (бо ваші оператори постійно зайняти і меню налаштоване так, що треба довго шукати, доки вийдеш на дозвін до оператора), ба навіть порушує наше право на отримання інформації державною мовою. Опція вибору мови повинна бути першою при дозвоні на 466!!!!!

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався

Річ у тому, що я з Харкова. Так сталося, що у всіх моїх знайомих майже одночасно відбулися такі зміни, наче хтось вирішив за нас що ми потребуємо російську. Одні змирилися, а інші, як я, через FB чи власні кабінети, спромоглися виправити це.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@TetianaIS, головне, що все зробили швидко :hugging:

Дякую за зворотній зв’язок!  

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Э така бага у системі, інколи налаштування користувача стають некорректними.
Я особисто із цим стикався

Річ у тому, що я з Харкова. Так сталося, що у всіх моїх знайомих майже одночасно відбулися такі зміни, наче хтось вирішив за нас що ми потребуємо російську. Одні змирилися, а інші, як я, через FB чи власні кабінети, спромоглися виправити це.

 

 

ничего удивительного

недавно у всех были сброшены настройки от личного кабинета Мой Киевстар (в частности, были сброшены персональные пароли и, как я понимаю, настройки языка тоже)

отсюда и такая проблема

Так, поміняли. Я звернулася про допомогу на сторінку в FB компанії.
Не дивлячись на моє роздратування, оператор швидко та ввічливо все поміняв/ налаштував. Процедура зайняла трохи більше 5 хв.
Дуже вдячна.

Щастя було близько та недовго. 23.12.19 знову отримала СМС російською, мене вітають зі святами(((.
Знову глюк? Знову збилися дані чи я просила? 
Шановний Київстар, що це?!

Ответить