Жалобы на сотрудников Компании "Киевстар"



Показать первую публикацию

166 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Опишите вашу ситуацию здесь:
https://kyivstar.ua/uk/support/feedback
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Igor07, приветствую в сообществе!
Для выяснения ситуации, рекомендую все же обратиться к оператору и если оператор не сможет объяснить по какой причине возникла ситуация, то можете оформить сервисную заявку в соответствующий отдел по работе с сотрудниками, по которой будет проведено внутреннее расследование, о результате которого сообщат.
На прошлой неделе заходила в "Киевстар" (г.Ромны, Сумская область), подключить тариф на разговоры в ЕС на, что мне нагрубили Юля Кваша и Денис Тимченко тем, что я могла бы посмотреть в интернете. Тогда вопрос: почему они до сих пор тут работают, если у всех есть интернет?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@pro_100, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Приносим извинения за сложившуюся ситуацию.
Пожалуйста, напишите нашим онлайн-операторам в Чат по ссылке: https://kyivstar.ua/uk/support для передачи заявки в соответствующий отдел для проверки и для проведения работы с сотрудниками.
Доброго дня, Компанія Київстар.
Хочу отримати пояснення, щодо своєї ситуації. 25.06.2018 року я звернулася до відділення за адресою м. Київ, вул. Будівельників, 40, щодо переведення мобільного номеру +38 (067) ххх хх хх з корпоративного на особистий, вибравши тарифний план 95 грн./місяць, де підписала контракт. Співробітник відділення запевнив мене, що вже через день я зможу спокійно дзвонити і номер не буде заблокований, адже даний номер є для моєї роботи необхідний і тарифний план зміниться. 26.06.2018 року я поповнила рахунок на 200 грн. та відправилася за кордон, у мене як виявилося закордоном вже був заблокований «роумінг» та повністю не діючий телефон, тобто за кордоном я залишилася абсолютно без зв’язку, що негативно відобразилося на моєму відпочинку, я не мала змоги здійснити жодного дзвінка та написати повідомлення, я була вимушена шукати альтернативні способи повідомлення близьких. Повернувшись до України 01.07.2018 року, та провіривши рахунок я зауважила -44,15 грн. на своєму рахунку, на що була дуже здивована оскільки я не здійснила жодного телефонного дзвінка за період з 25.06.2018 по 01.07.2018 року, та поповнивши рахунок на 200 грн., це для мене виявилося великим шоком!!! Оскільки я планувала поповнити рахунок на 200 грн. та мати можливість розмовляти 2 місяці без проблем та перешкод за тарифним планом 95 грн./місяць. 03.07.2018 року я була змушена повторно їхати на відділення Київстар за адресою м. Київ, вул. Будівельників, 40, щоби поспілкуватися з представником компанії, а це не тільки додаткові мої нерви, но і трата часу та коштів!!! На що представник відділення (дівчина) не змогла дати мені пояснення, що трапилося з моїм договором та з’єднала мене з оператором контакт-центру Олексієм (№3180), я поспілкувалася та вході розмови вияснилося, що при підписанні договору представник відділення за адресою м. Київ, вул. Будівельників, 40 (хлопець), помилився та чомусь поставив мені тарифний план 950 грн./місяць, що в разів 10 більше вибраного мною тарифного плану і який перестане діяти тільки з 01.08.2018 року, я написала скаргу (№6016130780 від 03.07.2018 року) на представника відділення за адресою м. Київ, вул. Будівельників, 40, щодо перерахунку тарифного плану, оскільки суму більшу в разів 10 не збираюся оплачувати, сьогодні вже 07.07.2018 року не бачу жодної реакції від представників компанії «Київстар», такого роду «РОЗВОД» є нормальним і рішенням без жодної реакціє є нормальним. Дуже неприємно, адже номер прив’язаний та пов'язаний з робочими моментами, що впливає на мою можливість працювати. Прохання найближчим часом надати мені письмову відповідь, щодо перерахунку мого тарифного плану з 25.06.2018 року та 200 грн. повернення на рахунок для забезпечення двох місячної абонент плати за липень та серпень, адже зараз я маю колосальні збитки як матеріальні так і моральні. З повагою У.О. Верхогляд.
3 дні тому замінив стару сім на нову в магазині київстар (м.Луцьк, вул Дубнівська). Працівниця запропонувала мені змінити тариф, ціна 75грн на місяць, озвучила такі умови: 200хв на інші оператори, 9000мб. Натомість отримав 100хв на інші і 7000мб. Дуже не задоволений таким сервісом! Сьогодні побачив що надурили, пів дня не можу зв'язати з оператором - всі лінії зайняті! Як повернути старий тарив? За 50грн/місяць я мав 150хв на інші і 6000мб. Наразі тариф київстар онлайн 4g, до того був: київстар онлайн 3g+
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Рекомендую вам написать все тоже самое, но ещё и сюда: Відгуки
Так ваше обращение сразу попадёт в технический отдел компании.
@Ulyana2 я бы порекомендовал вам с таким вопросом обратиться в главный центр обслуживания КС, тот, что на ул. Дегтяревской (метро Берестейская) -- тем более, что вы в Киеве

такие вещи лучше решать там, а не через "дилерские" точки -- тамошние девочки и мальчики еще и не такое могут исполнить
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
старий ніяк не повернути, можете обрати будь який інший.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Ulyana2, раді вітати вас в нашій спільноті!
Мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією.
Будь ласка, зверніться до оператора 466/0800300466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки статусу скарги, котру ви залишили в телефонному режимі.
Очередное хамство в отделении Киевстар Днепр.

Позавчера 08.07.2018 я поменял свою сим-карту на новую с поддержкой 4g в отделении Киевстар Днепр Мост-Сити, никаких проблем при этом не возникло, ребята очень быстро выдали новую карту, старую просто деактивировали, все по времени заняло около 3 минут (очень им за это благодарен).
А сегодня 10.07.2018 при попытке поменять сим карту моей жене в другом отделении, по адресу г. Днепр, проспект Слобожанский 87, произошла неприятная ситуация. Очередь шла очень долго, сотрудник крайне медленно обслуживал клиентов, несмотря на то, что в очереди был всего один человек впереди меня, мне пришлось прождать около 15-20 мин. Когда подошла очередь, я попросил заменить карту на новую с поддержкой 4g (все так же как менял себе 2 дня назад, у женя такая же карта и пакет от Киевстар), пришло смс на телефон с кодом подтверждения и в ожидании новой карты я вытащил старую карту. При этом, на мое удивление, сотрудник требовал от меня старую карту и, после ее предоставления, начал требовать пин-код на нее, то бы просмотреть личные данные, как он сказал. Я объяснил, что не обязан называть свой пин и предложил сменить его в телефоне, на 0000 и продолжить, так же сказал, что два дня назад мне поменяли карту на новую и никто даже не требовал старую карту, а тем более пин-код. После чего он начал хамить и грубить мне, т .е. было видно, что сотрудникам Киевстар просто плевать на своих клиентов и они не заинтересованы в их сохранении. Закончилось все тем, что он меня просто послал. (фото прилагаю).
Скорее всего жалоба будет проигнорирована как и все в нашей стране, я давно перестал верит, что в нашей стране кому-то не наплевать, но просто предупредить, что Киевстар давно перестал заботиться о своих клиентах и качестве обслуживания
Уровень пользователя 3
😀 Хамство воно всюди, тому ніхто не може не дозвонитись ні до стукатись до того Киіївстару, замість хамства тепер включили ігнор до споживачів!!!!!
@inomak сейчас в Киевстаре такая общая тенденция, что все, что можно -- переводят на диллеров, причем, это уже давно
типа, экономятгод назад менял билайновскую симку (068) -- столкнулся с тем, что у дилера на точке просто не было прав доступа к каким-то там функциям и он посоветовал мне ехать в центральный офис на Дегтяревскую, после того как, пытаясь склонировать мою карту, запорол и мою карту и две новых, на которые он пытался сделать копии.
в главном офисе пояснили, что в моем случае дилерская точка бы вопрос не решила

вполне возможно, что в вашем случае -- это дилерская точка и им просто пофигжирному на фото стоило пробить в табло
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@kiddo, раді вітати вас в нашій спільноті!
Мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією😥
Будь ласка, зверніться до оператора 466/0800300466/Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для того, щоби залишити скаргу на співробітника і оформити запит на можливість повернення старих умов тарифу.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@inomak, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Приносим извинения за сложившуюся ситуацию😥
Пожалуйста, напишите нашим онлайн-операторам в Чат по ссылке: https://kyivstar.ua/uk/support для передачи заявки в соответствующий отдел для проведения работы с сотрудником.
Вот уже пол года мне не могут подключить домашний интернет. Разводка по дому есть! НО якобы оборудование старое. Было уже много сроков, когда должны были поменять оборудование. Последний из них был 28.06.2018. После этой даты я обращался неоднократно. Были только обещания что со мной свяжутся. Потом звонили и говорили что оборудование ещё не заменили, или вообще никто не звонил. Что делать, как жить?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Напишите сюда: Відгуки
Думаю, здесь вам смогут помочь
Мало того що до оператора потрібно було чекати майже годину. Так після того обслуговування дорого оператора нижче плінтуса, а саме:
- дівчинка навіть не представилася;
- спілкувалася по хамськи типу чого ти дзвониш - "в мене тут лак на нігтях не висох".
- на відповідь по послугах - в нас все гуд а "ліві" послуги ти сам підключив і це твої проблеми як їх відключити.
- плюс крапкою було те що дана дівчина після мого скинутого дзвінка наважилась відзвонити з свого чи корпоративного номера і претензіями до мене чого то я не довольний і кинув трубку, обвинуваченням що я хамло + залякуванням що вона щось зробить бо вона цар і бог в компанії Київстар. Номер даної особі - 0674660465
Київстар - обслуговування нижче нікуди. Буду шукати іншого оператора з адекватним персоналом і без підключення лівих послуг за спиною у клієнта
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@Client Когда найдете адекватного напишите. Удачи в поисках, если такой оператор разумеется найдется

Номер который вами был указан данной особе „дівчинка“ не принадлежит. Этот номер используется только для обратного звонка от оператора и принадлежит ПрАТ «Київстар». Персонально одному сотруднику номер телефона не принадлежит.

Для решения конфликтных ситуаций, каждый клиент имеет право узнать табельный номер сотрудника для дальнейшего расследования с подачей жалоб в т.ч. по хамскому поведению.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Перезвоните повторно на 466 составьте жалобу на сотрудника с которым вы говорили. Такие люди не должны работать в колл центре.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@DPOBOCEK, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Увы, в Сообществе ничем помочь не сможем, т.к. у модераторов нет доступа к базе номеров/лицевых счетов абонентов, соответственно и нет информации об оставленных заявках😥
Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для индивидуальной проверки по запросу.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Client, раді вітати вас в нашій спільноті!
Мені дуже прикро, що вам довелось спілкуватись з таким консультантом😥
Уточніть, будь ласка, ви звертались повторно, щоби скласти скаргу на співробітника?
намагалась пiдключити "домашнiй iнтернет", лишила заявку за день до пiдключення i наче все чудово, а нiхто не дзвонить, не приходить, дзвоню 460 - кажуть зробимо помiточку, щоб швидше i нiчого, весь день чекаю, дзвоню - нуль реакцiї, кажуть, що дзвонили (а цього не було), знов на добу відсилають чекати, це не нормально ж, люди мають справи, і весь день, а тепер вже 2 витрачати на це "підключення" нема жодного бажання.
ставите собі терміни - виконуйте!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Mari1488, на жаль, такі ситуації з підключенням мають місце😥
Намагаємось їх взагалі виключити і дотримуватись термінів вказаних в заявці. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки ситуації з заявкою. Консультант перевірить, чим можна зарадити.
Сподіваюсь, що підключення буде зроблено оперативно і зможете насолоджуватись якісним "Домашнім Інтернетом"🤗
@Xomyak це вже реально не смiшно, один час назначили, потiм самi помiняли, тепер взагалi не прийшли, як так можна??? iдотизм не iнакше 😡😡

Ответить