Решено

Какой срок ответа сотрудников "Киевстар" (по регламенту) на заданный вопрос в Сообществе Киевстар?


Уровень пользователя 1

На протяжении 4-х часов никто из сотрудников “Киевстар” не предоставляет ответ, только участники Сообщества, которые, безусловно, давно здесь, но все же хотелось бы получить ответ специалистов Компании предоставляющей услугу.

icon

Лучший ответ Alena.Sliusar 3 Март 2018, 14:56

@Travellernm, добрый день! Модераторы Сообщества присоединяются к обсуждению, отвечают на поставленный вопрос через 24 часа после его публикации. Прошу обратить внимание, что Сообщество это не контактный центр, а форум Компании, который предназначен для взаимопомощи друг другу.
Хороших выходных.

Просмотр оригинала

18 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Travellernm Не думаю что у модераторов есть четкий регламент на ответ, т.к. сообщений тут очень много, могут не успевать. По этому более опытные пользователи тут могут так же отвечать. Тем более сообщество для того и создано, что бы клиенты друг другу подсказывали.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3

@Travellernm, добрый день! Модераторы Сообщества присоединяются к обсуждению, отвечают на поставленный вопрос через 24 часа после его публикации. Прошу обратить внимание, что Сообщество это не контактный центр, а форум Компании, который предназначен для взаимопомощи друг другу.
Хороших выходных.

Хамство! Оператори не читають звернень!!!

В додаток до Скрін із відповідями ще раз прошу прочитати ст. 31, 32 Конституції України! Що це за неоднозначні натяки подивитися фільм «Параноя». Вивчіть законодавство.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@17 Tanya Дякую, подивимося усі разом!

Якщо Ви відповідаєте дурникові, то пам’ятайте Вас уже двоє!!!
Я не відповідаю, я цитую фоазу?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Якщо Ви відповідаєте дурникові, то пам’ятайте Вас уже двоє!!!
Я не відповідаю, я цитую фоазу?

Пусть будет по-вашему 😊
Хоть и считаю отчасти глупым смотреть фильмы из-за одного актёра, но не могу отказать себе, когда на постере - Сириу.. ой, Гари Олдман. 🙂 Спасибо, dedy.
Навіщо така спільнота, котра не відповідає на питання 2 доби? Коли буде відповідь на моє питання?
Уровень пользователя 5
Это не экстренная связь с операторами. Ответы в порядке очереди.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Ну, уж извините, тут люди добровольно сидят и отвечают. Если бы были какие-то плюшки для постоянных хелперов, будь то какой-то индивидуальный тариф для них, или бонусы, то сообщество по активнее было бы.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@MarynaM вітаю вас у спільноті!
Модератори долучаються до обговорення, відповідають на поставлене запитання через 24 годи після його публікування. Прошу звернути увагу, що Спільнота це не контакт центр, а форум компанії, який призначений для взаємодопомоги один одному.
Дорогі користувачі, спільното, залишайте свої відгуки, інформацію, власні історії про Ваш досвід при обслуговуванні компанією Київстар. Як швидко, вдало Вас проконсультували, чи надали підтримку (якщо взагалі надали підтримку). Чекаємо на цікаві розповіді!
А для початку... Представники компанії Київстар, надайте, будь-ласка більше інформації, які саме дані потрібно вписувати в представлену форму на Вашому сайті спільноти при реєстрації. Тому, що ввівши своє ім'я - система мені не дозволяє зареєструватись, так, як просить ввести саме літери, цифри чи пробіли (дивно, адже я ж ввів тільки літери....). Звичайному користувачу може бути не зрозуміло, що потрібно вводити саме на англійській мові.
Дякую.

Після 40хв. невдалих спроб поспілкуватись з оператором (телефонував на номер 466), спробував скористатись чатом на сайті kyivstar.ua - результат на фото.... (відповідь Зоряни через 5 хвилин...).
Особисто від мене ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ компанії Київстар за чуйність до своїх абонентів та оперативність оброблення заявок. p.s. Особливо Зоряні 🙂 🙂!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@MaximB, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔що стосується реєстрації, загальні дані знайдете в цій темі https://community.kyivstar.ua/pro-spilnotu-35/yak-zareyestruvatisya-v-spilnoti-2 . Розробникам також передана інформація, щодо того, що при реєстрації незрозуміло, що писати потрібно лише латиницею. Працюємо над удосконалленям😉
А ось щодо звернення до оператора, на жаль, за всіма каналами спостерігається навантаження, тому виникають складності з дозвоном на номер 466, а в Чаті відповідає Зоряна.
Отправить значок +1

?що стосується терміну відповіді співробітників "Київстар" (модераторів), то вони працюють не щодня і затягують відповіді навіть до 3-4 днів.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, як відповідала в іншій темі, сподіваюсь, що більше така ситуація не повториться :wink:

Ответить