Новый формат общения с абонентами сети "Киевстар"

  • 2 Февраль 2018
  • 33 ответы
  • 10306 просмотров

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Хотел поблагодарить мудрое руководство Компании “Киевстар” за постепенный переход на новый формат общения с верными простыми абонентами! Здорово, что постепенно мы отходим от этого дикого атавизма- звонков к оператору по разным незначительным вопросам, гораздо удобнее общаться в нашем сообществе, или использовать современные средства коммуникаций, вроде Facebook или Viber.
Спасибо, что мои молитвы и просьбы услышали, я предлагал это еще в 2014 году.

Xomyak 2 лет назад

@Kaliniv D, @DivchinaKaliniva, благодарим за ваши отзывы 😊 очень приятно читать такие комментарии. Будем и дальше совершенствоваться и радовать наших верных абонентов 😉

Просмотр оригинала

33 Ответы

Уровень пользователя 1
Вітаю моі дорогенькі!Перше що кидаеться в оч,це то що у такого потужнього лідера гіганта інтернет- мобільного провайдера- така скромна спільнота.І відносини на майданчику в контексті:можна!? -НЕ,ага зрозуміло... Чимось напоминають наших олігархів і украінський народ.Віримо,що логістика і маркетологи уже підготовили,цікаві наповнені змістом пропозиціі і на майданчику сотні тисяч пропозицій, як покращити кінцевий продукт .Віримо,що спільнота підніметься на достойний рівень,того хто іі створив!З повагою учасник спільноти.R.S. І звичайно,гарний приклад таких відносин не завадить.Недавно компанія ГУГЛ любязно запропонувала мені,як активному користовачу,без коштовно ,зовсім новий рівень відносин.Вони самостійно допомогли мені кращим продуктом і послугами,надали весь необхідний контекст про який я ніколи не знав і не мріяв.А більше всього мене вразила остання смс.Я передивлявся Ютуб вони повідомили,що в мене закіньчуеться мобільний трафік,але сказали щоб я не переймався,компанія Гугл,це питання вирішило,я можу дивитись на тій самій швидкості.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Вы о чем? Ничего не понял)))
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Igor, вітаємо у нашій спільноті!
Справа в тому, що цей майданчик відкрито лише місяць тому😉 Нічого, нічого, ми ще розвинемось, ууухххх👌🏻
Вы о чем? Ничего не понял))) @Stas значит прочитайте повторно, если снова не понимать, еще раз прочитайте. Не умеете читать, идите в школу!

Человек одним сообщением выразил свои эмоции, не более. А вы тут как на правах модератора успеваете воткнуть свои сообщения и набрать кучу звёзд.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@perfect4elovek Завидуете?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Що це тут починається? 😫
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Давайте розвивати спільноту Київстар разом! Запрошуйте друзів ,бо разом веселіше! Київстар в серці кожного??Нехай з Вами буде благодать найсучаснішого мобільного оператора!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Давайте розвивати спільноту Київстар разом! Запрошуйте друзів ,бо разом веселіше! Київстар в серці кожного??Нехай з Вами буде благодать найсучаснішого мобільного оператора!

Слушна ідея!
Отправить значок
Хочу підкреслити, що за весь час існування, Київстар впевнено втирає носа будь-яким конкурентам, які намагаються всіма силами створити щось гідне, але впевнено тримаєте якість, а це найкращий показник для користувача
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
[quote=AlexanderAndriyash]Хочу підкреслити, що за весь час існування, Київстар впевнено втирає носа будь-яким конкурентам, які намагаються всіма силами створити щось гідне, але впевнено тримаєте якість, а це найкращий показник для користувача[/quote
золоті слова!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Давайте розвивати спільноту Київстар разом! Запрошуйте друзів ,бо разом веселіше! Київстар в серці кожного??Нехай з Вами буде благодать найсучаснішого мобільного оператора!
Каким образом вы собираетесь развивать компанию Київстар разом? Вы владелец или со-владелец…?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Розвивати СПІЛЬНОТУ Київстар, цю спільноту, де ми зараз пишемо та знаходимося!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Дорогой @Kaliniv D. Ваш ответ, не сомневаюсь — авторитетный для …😊. Но вопрос был задан другому пользователю спільноти к @DivchinaKaliniva Цитируя Давайте розвивати спільноту Київстар разом! Запрошуйте друзів ,бо разом веселіше! Київстар в серці кожного??Нехай з Вами буде благодать найсучаснішого мобільного оператора!
Каким образом вы собираетесь развивать компанию Київстар разом? Вы владелец или со-владелец…?

Но право на своё мнение без сомнений, имеет всякий.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Що це тут починається? 😫Уже решили. 😉 Этот товарищ @Stas обратился в дзэн-буддизм и провокациями больше не занимается, ну как-бы клятвенно по-клялся 😋

Дорогой @Christelle можете руку от лица убирать, выдает вашу не уверенность не более. 🙂
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Хочу подякувати всім, хто долучився до створення та розвитку цієї спільноти, тут є все - відповіді на питання, прославляння оператора Київстар, живе спілкування зі співробітниками компанії, свідчення вірних абонентів. крім того ця спільнота дозволила в повній мірі зняти навантаження по дзвінках з операторів на 466. Низький уклін Вам всім, Київстар!

Почему в опросе нет пункта на подобие ,,полный отстой,, или ,,полная ж..па,, А ты Kaliniv D далеко пойдеш
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Дякуємо нашим простим операторам Титану мобільного зв’язку! Ми, Ваші вірні абоненти, дуже цінуємо Ваш доволі цінний час! Бо Ви є частинкою нашої великої родини Київстар! Друзі, пам’ятаємо, що Київстар понад Усе! ??
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Київстар- молодці! Реально, приємно, що дбаєте про нас, простих абонентів!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Київстар- молодці! Реально, приємно, що дбаєте про нас, простих абонентів!
Київстар дарує радість простим людям!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Kaliniv D, дякую Вам 🤝🏼 . Приємно читати позитивні відгуки від наших абонентів та користувачів Спільноти.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Kaliniv D, @DivchinaKaliniva, благодарим за ваши отзывы 😊 очень приятно читать такие комментарии. Будем и дальше совершенствоваться и радовать наших верных абонентов 😉

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Дякую , що мої молитви та прохання почули, я пропонував це ще в 2014 році.

@Kaliniv D Может ты еще свечку поставишь и службу закажешь в церкви?! 😂
Київстар- молодці! Реально, приємно, що дбаєте про нас, простих абонентів!
Київстар дарує радість простим людям!

Кроме как флудить @DivchinaKaliniva так и не научилась аргументировано писать и факты предоставлять.
Київстар- молодці! Реально, приємно, що дбаєте про нас, простих абонентів!Инвалид что-ли, сам передвигаться не умеешь, еще «из ложечки Киевстар хавчик даёт». 😃

@Kaliniv D, @DivchinaKaliniva, дуже дякуємо за ваші відгуки😊 дуже приємно читати такі коментарі. Будемо і надалі вдосконалюватись і радувати наших абонентів😉
Пані @Xomyak Читайте краще книжки друковані та/або літературу, що до душі припадає. Замість того, окрім лестощів від пана @Kaliniv D з 1041 відповідь від сьогодні, жодної конструктивної репліки немає 😎 та ще й поведінку має щодо шовинизму інших простих абонентів.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Ех, який прекрасний наш Київстар! ???
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Ех, який прекрасний наш Київстар! ???
@DivchinaKaliniva добавьте к Ех букву S 😍 — сделайте мальчику @Kaliniv D приятно на три буквы - вместо не конструктивной логики. 😂
Уровень пользователя 1
Прекрасный стеб!)))
Как такой тупой автоматизм по стрижке бабла может называться прекрасной услугой!? Робот вместо ответа тупо дань ссылки на разделы с ключевыми словами где нет ответов ((

Ответить