Хотел поблагодарить мудрое руководство Компании “Киевстар” за постепенный переход на новый формат общения с верными простыми абонентами! Здорово, что постепенно мы отходим от этого дикого атавизма- звонков к оператору по разным незначительным вопросам, гораздо удобнее общаться в нашем сообществе, или использовать современные средства коммуникаций, вроде Facebook или Viber.
Спасибо, что мои молитвы и просьбы услышали, я предлагал это еще в 2014 году.
Новый формат общения с абонентами сети "Киевстар"
Страница 1 / 2
Вітаю моі дорогенькі!Перше що кидаеться в оч,це то що у такого потужнього лідера гіганта інтернет- мобільного провайдера- така скромна спільнота.І відносини на майданчику в контексті:можна!? -НЕ,ага зрозуміло... Чимось напоминають наших олігархів і украінський народ.Віримо,що логістика і маркетологи уже підготовили,цікаві наповнені змістом пропозиціі і на майданчику сотні тисяч пропозицій, як покращити кінцевий продукт .Віримо,що спільнота підніметься на достойний рівень,того хто іі створив!З повагою учасник спільноти.R.S. І звичайно,гарний приклад таких відносин не завадить.Недавно компанія ГУГЛ любязно запропонувала мені,як активному користовачу,без коштовно ,зовсім новий рівень відносин.Вони самостійно допомогли мені кращим продуктом і послугами,надали весь необхідний контекст про який я ніколи не знав і не мріяв.А більше всього мене вразила остання смс.Я передивлявся Ютуб вони повідомили,що в мене закіньчуеться мобільний трафік,але сказали щоб я не переймався,компанія Гугл,це питання вирішило,я можу дивитись на тій самій швидкості.
Справа в тому, що цей майданчик відкрито лише місяць тому😉 Нічого, нічого, ми ще розвинемось, ууухххх👌🏻
Человек одним сообщением выразил свои эмоции, не более. А вы тут как на правах модератора успеваете воткнуть свои сообщения и набрать кучу звёзд.
Давайте розвивати спільноту Київстар разом! Запрошуйте друзів ,бо разом веселіше! Київстар в серці кожного??Нехай з Вами буде благодать найсучаснішого мобільного оператора!
Слушна ідея!
Хочу підкреслити, що за весь час існування, Київстар впевнено втирає носа будь-яким конкурентам, які намагаються всіма силами створити щось гідне, але впевнено тримаєте якість, а це найкращий показник для користувача
[quote=AlexanderAndriyash]Хочу підкреслити, що за весь час існування, Київстар впевнено втирає носа будь-яким конкурентам, які намагаються всіма силами створити щось гідне, але впевнено тримаєте якість, а це найкращий показник для користувача[/quote
золоті слова!
золоті слова!
Каким образом вы собираетесь развивать компанию Київстар разом? Вы владелец или со-владелец…?
Розвивати СПІЛЬНОТУ Київстар, цю спільноту, де ми зараз пишемо та знаходимося!
Дорогой @Kaliniv D . Ваш ответ, не сомневаюсь — авторитетный для …😊. Но вопрос был задан другому пользователю спільноти к @DivchinaKaliniva Цитируя Давайте розвивати спільноту Київстар разом! Запрошуйте друзів ,бо разом веселіше! Київстар в серці кожного??Нехай з Вами буде благодать найсучаснішого мобільного оператора!
Каким образом вы собираетесь развивать компанию Київстар разом? Вы владелец или со-владелец…?
Но право на своё мнение без сомнений, имеет всякий.
Каким образом вы собираетесь развивать компанию Київстар разом? Вы владелец или со-владелец…?
Но право на своё мнение без сомнений, имеет всякий.
Дорогой
Хочу подякувати всім, хто долучився до створення та розвитку цієї спільноти, тут є все - відповіді на питання, прославляння оператора Київстар, живе спілкування зі співробітниками компанії, свідчення вірних абонентів. крім того ця спільнота дозволила в повній мірі зняти навантаження по дзвінках з операторів на 466. Низький уклін Вам всім, Київстар!
Почему в опросе нет пункта на подобие ,,полный отстой,, или ,,полная ж..па,, А ты Kaliniv D далеко пойдеш
Дякуємо нашим простим операторам Титану мобільного зв’язку! Ми, Ваші вірні абоненти, дуже цінуємо Ваш доволі цінний час! Бо Ви є частинкою нашої великої родини Київстар! Друзі, пам’ятаємо, що Київстар понад Усе! ??
Київстар- молодці! Реально, приємно, що дбаєте про нас, простих абонентів!
Київстар дарує радість простим людям!
очень приятно читать такие комментарии. Будем и дальше совершенствоваться и радовать наших верных абонентов
Дякую , що мої молитви та прохання почули, я пропонував це ще в 2014 році.
Київстар дарує радість простим людям!
Кроме как флудить
Пані
Уровень пользователя 1
Прекрасный стеб!)))
Как такой тупой автоматизм по стрижке бабла может называться прекрасной услугой!? Робот вместо ответа тупо дань ссылки на разделы с ключевыми словами где нет ответов ((
Как такой тупой автоматизм по стрижке бабла может называться прекрасной услугой!? Робот вместо ответа тупо дань ссылки на разделы с ключевыми словами где нет ответов ((
Страница 1 / 2
Ответить
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.